Fitness Seller

iemand heeft foto genomen met een grapefruit in zijn hand met kai green (epic)

2010121195724_grapefruit.jpg

what the **** ?? waarom wil iemand een grapefruit nken ??

Whahahahahaa

geweldige topic weer:roflol: :roflol:

hahaha super

Duh...
grapefruit.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry, maar wat een k*targumentatie :) daarvoor ga je toch geen grapefruit nken ? niet zo'n mooi vrouwmens trouwens...Maar wtf, een grapefruit en wtf was dat zwart om z'n ballen heen ??

Nee, die kai green is me toch een streep erover. Gay for pay, bah

I sense it...maar ik vind het gewoon niet goed genoeg

Dus hij heeft zijn lul in een grape fruit geramd... so what, hij zat waarsch financieel aan de grond en kon zo wat verdienen om zijn kippefilets en proteines te bekostigen.
Kai kwam elke maand met moeite rond,tot vorig jaar arnold classic, en leefde voor BB.
Kijk hoe ver hij gekomen is, niks dan respekt voor die gast.

Maar ff 1 ding, waar wordt die AAS van hem van betaald?

• Topic Starter Topic Starter
in amerika is dit heel normaal, veel bbers doen van die ranzige dingetjes, zelfs die bikini meisjes doen hele stoute dingen achter de schermen om aan geld te komen

Er zijn maar weinig bbérs die kunnen leven van sponsorships en dergelijke, alleen de echte top kan dat.
Veel zullen andere dingen moeten doen om aan geld te komen...

Vind het een behoorlijke rotstreek eigenlijk, beetje achterbaks. Hij had ballen als hij de grapefruit aan Kai had gegeven ipv hem stiekem even omhoog te houden voor de foto.

Ze hadden hem een goede stoot in zijn lever moeten geven.

Dus hij heeft zijn lul in een grape fruit geramd... so what, hij zat waarsch financieel aan de grond en kon zo wat verdienen om zijn kippefilets en proteines te bekostigen.

Er zijn maar weinig bbérs die kunnen leven van sponsorships en dergelijke, alleen de echte top kan dat.
Veel zullen andere dingen moeten doen om aan geld te komen...
dus dan ga je maar in een gay film spelen en fruit uitwonen ???
ik heb daar echt geen respect voor hoor, en zo erg was die grap niet, het blijft ze eigen keuze, of ie nou geld nodig had of niet.

dus dan ga je maar in een gay film spelen en fruit uitwonen ???
ik heb daar echt geen respect voor hoor, en zo erg was die grap niet, het blijft ze eigen keuze, of ie nou geld nodig had of niet.

Wat boeit kai of je respect voor hem hebt ofniet, Kai heeft een droom en die kon hij niet bereiken omdat hij niet genoeg geld ervoor had dus hij moest keuzes maken.

Soms doe je dingen waar je later mogelijk spijt van hebt, zeker om brood op de plank te krijgen. Nu ga je hem daar sneaky om pakken op een event waar deze man bloed zweet en tranen voor heeft gegeven en goed willend met jou op de foto gaat, denkend dat je een fan bent. Dan een beetje sneaky dat grapefruitje omhoog houden zodat je respect krijgt van je forum buddies die NEVER in de buurt zullen komen van een prestatie die deze man neer heeft gelegd.

Dan ben je gewoon een kl***zak. De hele opzet van dit plannetje maakt je al gewoon een douchebag

Kai kwam elke maand met moeite rond,tot vorig jaar arnold classic, en leefde voor BB.
Kijk hoe ver hij gekomen is, niks dan respekt voor die gast.

Dan gaat hij toch gewoon arbeid verrichten, zijn genoeg jobs, tuurlijk minder leuke en misschien wat smerig....BUT TO **** A GRAPEFRUIT ???????????????

hell, als ze mij genoeg geld aanbieden steek ik mijn penis ook in een grapefruit...

Terug
Naar boven