AndroidHealthClinic

iemand in amersfoort die goed kan squatten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom naar CS Muscle Club in Amersfoort, daar leer je het wel ;)

Hakken plat, en je knieen naar buiten drukken. En uiteraard je knieen niet voor je tenen laten komen. (zijaanzicht)

Knie belasting is heel vaak het gevolg van diep squatters die hun knieen te zich bij elkaar hebben of teveel voorover leunen. Waardoor knieen het enige steunpunt worden van het lichaam EN de barbell.

Een goede squat is het beste bouwer voor sterke knieen, maar een foute squat de beste sloper voor zwakke knieen.

• Topic Starter Topic Starter
Hakken plat, en je knieen naar buiten drukken. En uiteraard je knieen niet voor je tenen laten komen. (zijaanzicht)

Knie belasting is heel vaak het gevolg van diep squatters die hun knieen te zich bij elkaar hebben of teveel voorover leunen. Waardoor knieen het enige steunpunt worden van het lichaam EN de barbell.

Een goede squat is het beste bouwer voor sterke knieen, maar een foute squat de beste sloper voor zwakke knieen.

Ja ik kwam erachter dat ik bij het neergaan mijn knieen niet echt ver genoeg van elkaar laat verwijderen. Ik heb intussen nog niet gesquat maar ik merkte dat ik op de legpress gewoon zwaar kan gaan zo lang ik daar maar op let.
Knieen beginnen trouwens al wat beter te worden, over een weekje ga ik weer eens squaten, maar nog effe niet diep.

• Topic Starter Topic Starter
Kom naar CS Muscle Club in Amersfoort, daar leer je het wel ;)

Coole naam voor een sportschool :)
Ik probeerde net wat info te zoeken alleen krijg alleen een hyves te zien waar ik geen toegang tot heb.
Is het een hardcore bb schooltje ofzo ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven