MuscleMeat

Iemand met ervaring met zeer korte kuren?

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hi all!

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn met ervaring over zeer korte kuren. Denk hierbij aan 3-5 weken (excl. nakuur).

Zo'n kuur zal dan voornamelijk voor hardheid-, defenitie- en cuttingsdoeleinden moeten dienen en bestaan uit kort werkende esters.

Denk aan kuurtjes bestaande uit test. prop., tren. acetaat of winny depot.

Hoe denken jullie hierover?

we hebben onze proefkonijn bigmaus:)..zie log

• Topic Starter Topic Starter
Daarom dit topic. ;)

Log en discussie een beetje scheiden. :)

Ik zit er zelf aan te denken op 6 off 6 on te doen in combinatie met HGH, en dat dan een aantal keren te herhalen. Wel de gehele tijd op de HGH. Maar daar moet ik eerst effe meer onderzoek over doen...en met deskundige mensen over prate :P

Ik dacht voor mijzelf iets in de richting met Tren. binnenkort.

En dan of met Winny, of met Prop. (of beide :lick: ) voor 4 weken.

heb wel tren/prop/win gedaan en resultaten merk je idaad wel snel...moet wel redelijk hoog doseren...dr was zon gozer op een andere board die vaak 2 weken gebruikte met goodies als drol/dbol/tren/prop/winny....hij had het over mega snel herstel etc....

Ik heb tijdje terug ook een 6 weken kuurtje gedaan.. en ik had deze keer helemaal geen dip effe daarna, en voor me gevoel herstelde ik super snel, vandaar dat ik het intressant vind. Ten tweede komende de meeste gains vaak ook de eerste paar weken in mijn geval.

5 weken vind ik niet echt een korte kuur maatje..

Het hele idee van korte kuren is hard erin en snel eruit om zo te vermijden dat je lichaam anti-stoffen (lees cortisol etc) aan gaat maken...

Volgens mij ligt het omslagpunt bij 3 weken...als je dan met kortwerkend spul werkt heb je 3 volledige weken ON-time..dan een week of 5 rust en je kan weer beginnen..best wel efficient naar mijn mening..

Ik heb er een aantal van 2 weken gedaan en was erg tevrreden..

Rico

Dus 3-4 weken is de max eigenlijk.. Maar moet je dan zelfs ook met de korte esters frontloaden? Want zelfs met korte esters merk je het pas na paar dagen, wat dus met korte kuurtjes een relatief groter deel is.

dutch windmill zei:

Het hele idee van korte kuren is hard erin en snel eruit om zo te vermijden dat je lichaam anti-stoffen (lees cortisol etc) aan gaat maken...

Volgens mij ligt het omslagpunt bij 3 weken...als je dan met kortwerkend spul werkt heb je 3 volledige weken ON-time..dan een week of 5 rust en je kan weer beginnen..best wel efficient naar mijn mening..

Rico

En zit je dan op relatief hoge hoeveelheden? Of 'normaal'?

5 weken vindt ik inderdaad ook niet kort. Ik weet dat sommige 'naturals' die op het podium staan op een naturel wedstrijd, soms korte kuurtjes van 1 a 2 weken doen om zodoende 'clean' mee te doen.

dutch windmill zei:

Rico

Kan dat in the long run niet erg schadelijk zijn voor je lever? Of hebben we het hier alleen over inject?

De voornaamste opties IMO:

Injects : Test prop, Tren ace, Masteron, Nandrolone Phenylprop, Winstrol depot
Orals: Dbol, Oxy, anavar.

Ik denk dat ik deze zomer ook nog ff kort ga knallen met test prop, tren en wat ander snoepgoed.

4-6 wkn heb ik in gedachten.

erg interessant topic. bij mij is ook opgevallen dat de meeste groei de eerste 2 a 3 weken plaatsvindt. Daarna is inderdaad het omslagpunt. voordeel van langer kuren IMO is wel dat je lichaam wat makkelijker went, zodat je het beter vasthoudt.

Latin spirit zei:
erg interessant topic. bij mij is ook opgevallen dat de meeste groei de eerste 2 a 3 weken plaatsvindt. Daarna is inderdaad het omslagpunt. voordeel van langer kuren IMO is wel dat je lichaam wat makkelijker went, zodat je het beter vasthoudt.

Bij mij is de meeste groei erna 6 wkn uit ongeveer. Vanuit dat opzicht zou je haast kunnen zeggen dat een langere kuur dan ook eigenlijk niet uit meer als 8 wkn hoeft te bestaan (-nakuur dan).

Latin spirit zei:

Maar dat vasthouden gaat denk ik ook weer beter omdat je lichaam oook weer weinig tijd heeft om het af te breken. Je kan het bijv bridgen met clen

In het begin verklaarde iedereen me gek door mijn korte kuren van 6 weken.
Ik doe constant 6 weken op, 6 weken af, heb nooit last van een dipje.
Voor mij werkt dat dus zeer goed.
Ik heb het steeds gedaan met deca en sus

BIG-G zei:
In het begin verklaarde iedereen me gek door mijn korte kuren van 6 weken.
Ik doe constant 6 weken op, 6 weken af, heb nooit last van een dipje.
Voor mij werkt dat dus zeer goed.
Ik heb het steeds gedaan met deca en sus

Als je korte kuren doet, vind ik het wel gek dat je deca neemt.

zeker als je er 6 weken tussen hebt, ben je maar 3 weken echt "clean"

Terug
Naar boven