B.B.Junkie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
B.B.Junkie zei:Je kunt ook proberen tijdens de kuur de aromatisering een deel tegen te gaan met proviron of winstrol? Dan voorkom je een verhoogde stijging van de oestrogenen.

DBC01 zei:Aromatiseren tijdens 2 weekjes prikken? Wat iiiiiis dit voor onzin weer![]()
The term "shutdown" is overused and innaccuate. The HRTA doesn't stop entirely unless severe damage has been done. It's all a matter of suppression and suppression can start within a couple of days depending on the compound and the dosage.
I've found that 3 weeks is the maximum anount of time that the body can be subjected to effective dosages before its ability to adaquately recover is hindered.

DBC01 zei:Hey Elmo!
Waar het mij om gaat is dat ik absoluut et nut niet inzie van 2 weken licht kuren en vervolgens 2-3 weken met Nolvadex smijten en dan wéér te beginnen met kuren en wéér erna met de AE's aan de gang. Een schip op zee met windkracht 9 ligt er dan beter bij dan jijzelf op een schommel die van de ene naar de andere hoek slingert.
Misschien bespaar je je axis wat, maar aan de andere kant verhoog je juist zaken weer zoals druk op lever en nieren. Of ben jij er ook zo één die gelooft dat Tamoxifen etc lichte producten zijn? Informeer eens in een goed ziekenhuis.

DBC01 zei:Hey Elmo!
Waar het mij om gaat is dat ik absoluut et nut niet inzie van 2 weken licht kuren en vervolgens 2-3 weken met Nolvadex smijten en dan wéér te beginnen met kuren en wéér erna met de AE's aan de gang. Een schip op zee met windkracht 9 ligt er dan beter bij dan jijzelf op een schommel die van de ene naar de andere hoek slingert.
Misschien bespaar je je axis wat, maar aan de andere kant verhoog je juist zaken weer zoals druk op lever en nieren. Of ben jij er ook zo één die gelooft dat Tamoxifen etc lichte producten zijn? Informeer eens in een goed ziekenhuis.