Fitness Seller

Iemand met ervaring met zeer korte kuren?

Je kunt ook proberen tijdens de kuur de aromatisering een deel tegen te gaan met proviron of winstrol? Dan voorkom je een verhoogde stijging van de oestrogenen.

B.B.Junkie zei:
Je kunt ook proberen tijdens de kuur de aromatisering een deel tegen te gaan met proviron of winstrol? Dan voorkom je een verhoogde stijging van de oestrogenen.

Aromatiseren tijdens 2 weekjes prikken? Wat iiiiiis dit voor onzin weer???

Dat is geen onzin beste kerel. JUIST bij een korte kuur wil je ten allen tijde voorkomen dat je eigen axis onderdrukt wordt. Dat onderdrukken kan door 2 factoren: exogeen toegevoegde anabolen. 2 bovenmatig gevormd oestrogeen als gevolg van oa punt 1.

Bij langere androgene kuren (3 + weken) voorkom je de onderdrukking van je axis niet. Dat is een feit. Bij korte kuren niks doen aan het voorkomen van extra oestrogeen is een beetje dom ;)

DBC01 zei:
Aromatiseren tijdens 2 weekjes prikken? Wat iiiiiis dit voor onzin weer???

Hey Elmo!

Waar het mij om gaat is dat ik absoluut et nut niet inzie van 2 weken licht kuren en vervolgens 2-3 weken met Nolvadex smijten en dan wéér te beginnen met kuren en wéér erna met de AE's aan de gang. Een schip op zee met windkracht 9 ligt er dan beter bij dan jijzelf op een schommel die van de ene naar de andere hoek slingert.

Misschien bespaar je je axis wat, maar aan de andere kant verhoog je juist zaken weer zoals druk op lever en nieren. Of ben jij er ook zo één die gelooft dat Tamoxifen etc lichte producten zijn? Informeer eens in een goed ziekenhuis.

de minimum lengte zou ik toch op 4 weken houden hoor, zelf merk ik goed dat ik tijdens deze weken echt het meeste gain, een probleem echter kan wel zijn je massa vasthouden omdat je lichaam nog niet gewend is aan de nieuwe massa.
Je nakuur gaat dus van zeer belangrijk zijn, maar daar was je zelf al wel achter denk ik

ik ben het met DBC eens. een nakuur na een kuur van twee weken. ik kan het mij niet inbeelden dat ik er al aan zou aan denken. axis plat na twee weken? nog zoiets. of heeft de jeugd van tegenwoordig misschien minder ballen aan hun lijf.

• Topic Starter Topic Starter
The term "shutdown" is overused and innaccuate. The HRTA doesn't stop entirely unless severe damage has been done. It's all a matter of suppression and suppression can start within a couple of days depending on the compound and the dosage.

I've found that 3 weeks is the maximum anount of time that the body can be subjected to effective dosages before its ability to adaquately recover is hindered.

http://www.elitefitness.com/forum/archive/index.php/t-209491.html

Niet plat, maar wel degelijk onderdrukt lijkt mij. :)

DBC01 zei:
Hey Elmo!

Waar het mij om gaat is dat ik absoluut et nut niet inzie van 2 weken licht kuren en vervolgens 2-3 weken met Nolvadex smijten en dan wéér te beginnen met kuren en wéér erna met de AE's aan de gang. Een schip op zee met windkracht 9 ligt er dan beter bij dan jijzelf op een schommel die van de ene naar de andere hoek slingert.

Misschien bespaar je je axis wat, maar aan de andere kant verhoog je juist zaken weer zoals druk op lever en nieren. Of ben jij er ook zo één die gelooft dat Tamoxifen etc lichte producten zijn? Informeer eens in een goed ziekenhuis.

Ik ben het ook met Elmo en Mr. J eens hoor DBCtje..

Het is met deze short cycles dan ook niet de bedoeling dat je 2 weekjes licht kuurt..nee HARD erin en snel eruit..dus 2 weken aan hoge doseringen..en dan wel 3-4 weken geen AS..

Kijk je moet het gebruik van AE's niet gaan overdrijven want je moet ook nog aan je cholesterol en leverwaardes denken..maar 20-30 mg kan echt geen kwaad........

Grt. Rico

Hoi,
Ik heb zelf 2keer 2weken op en 2weken af gedaan met enkel var..
En elke keer in de off periode men bloedwaardes en lever laten controleren...
Elke keer was alles perfect in orde..en geen enkele keer nakuur gedaan...
Ook nooit dipje ofzo gehad

@DBC1

Het was juist de bedoeling om de oestrogeen vorming te voorkomen waardoor je zoiezo geen nolva nodig hebt in de weken dat je dan niet kuurt en zo dus je lichaam meer complete rust geeft.
En waarom zou het onzin zijn dat je in 2 weken geen verhoogde aromatase kunt hebben? Dat is toch een normale reactie op een verhoogde testosteron waarde in het bloed???

Je moet het ook niet zien als een nakuur! Het is eigenlijk een poging om onderdrukking van je axis te voorkomen! Dit door zowel verhoogde testowaardes als ook door het onderdrukkende oestrogeen. Vergeleken met de effecten van AAS is Nolvadex suikergoed kerel.
Dus om plotseling over de bijwerkingen van Nolva te beginnen als je vele grammen AAS toedient vindt ik een beetje hypocriet.

DBC01 zei:
Hey Elmo!

Terug
Naar boven