AndroidHealthClinic

Iemand met ervaring met zeer korte kuren?

het is misschien vreemd deca te nemen, maar ik heb het gevoel dat het goed bij me aanslaat, ik heb ook eens tren prop gedaan, maar resultaat was beduidend minder.
Half juli begin ik normaal met sth en ga dan ook nog eens 12 weken doen, welke as ik dan ga nemen weet ik nog niet, omdat het weer voorbereiding is op wedstrijd, stars wss met deca, sus en dboll, maar dan gaat het weer van shape afhangen

Interessant draadje.
Als ik ooit nog eens ga kuren dan doe ik ook denk ook 2 keer een kuur van 5 weken met daartussen een paar weken rust i.p.v. 1 lange kuur van 10 weken.

Ik heb het idee dat je van korte uren ook iets sneller herstelt omdat je eigen ballen niet zo overdreven lang buiten spel worden gezet. En sneller herstellen = meer vasthouden.

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Interessant draadje.
Als ik ooit nog eens ga kuren dan doe ik ook denk ook 2 keer een kuur van 5 weken met daartussen een paar weken rust i.p.v. 1 lange kuur van 10 weken.

Ik heb het idee dat je van korte uren ook iets sneller herstelt omdat je eigen ballen niet zo overdreven lang buiten spel worden gezet. En sneller herstellen = meer vasthouden.

HCG is your friend. :)

hier had ik het al tijden geleden over om 5 op 5 af te kuren en toen verklaarde ze ook mij voor gek

Precies J. Na 3 weken ligt je axis met een beetje kuur plat. 2-3 weken is de absolute max wil je snel herstellen. Langer dan 3 weken kuren? dan kun je evengoed doortrekken naar een week 8. En 3 weken is de groei er niet zoals sommige zeggen. de meesten hebben de het maximale vochtretentieniveau bereikt. En dan pak je dus geen 2 kilo meer per week maar "slechts" 0.5 tot max 1 kg.

En de 6 on 6 off is inderdaad effectief maar een paar weken schoon. Daar zie ik het nut niet van in.

dutch windmill zei:
5 weken vind ik niet echt een korte kuur maatje..

Het hele idee van korte kuren is hard erin en snel eruit om zo te vermijden dat je lichaam anti-stoffen (lees cortisol etc) aan gaat maken...

Volgens mij ligt het omslagpunt bij 3 weken...als je dan met kortwerkend spul werkt heb je 3 volledige weken ON-time..dan een week of 5 rust en je kan weer beginnen..best wel efficient naar mijn mening..

Ik heb er een aantal van 2 weken gedaan en was erg tevrreden..

Rico

Geef mij maar gewoon een knappe kuur van minstens 12 weken hoor...

welke AS zou je het best nemen voor een kuurtje van 3 weken ??
en in welke hoeveelheid?? overdreven veel dan? of gewoon normaal
met een degelijke kickstart

Dimaggio zei:
welke AS zou je het best nemen voor een kuurtje van 3 weken ??
en in welke hoeveelheid?? overdreven veel dan? of gewoon normaal
met een degelijke kickstart

Ik dacht voor mijzelf aan zoiets:

Week 1-3: 75mg Tren. Ac. /eod
Week 1-3: 50mg Winny Depot /eod
Week 4: 40mg Nolva /d
Week 5: 20mg Nolva /d

Eventueel erbij:
Week 1-3: 50/100mg Test. Prop. /eod

MrJ zei:
Ik dacht voor mijzelf aan zoiets:

Week 1-3: 75mg Tren. Ac. /eod
Week 1-3: 50mg Winny Depot /eod
Week 4: 40mg Nolva /d
Week 5: 20mg Nolva /d

Eventueel erbij:
Week 1-3: 50/100mg Test. Prop. /eod

Injects : Test prop, Tren ace, Masteron, Nandrolone Phenylprop, Winstrol depot
Orals: Dbol, Oxy, anavar.

Ik denk :
Bijv :
Week 1-3 Test prop 100 MG ED
Week 1-3 Tren Ace 75 MG ED
Week 1-3 WInny Depot 50 MG ED

Week 1-3 Nandrolone Phenylprop 100 MG ED of EOD
Week 1-3 Dianabol 50 MG of oxy's 100 MG

Week 1-3 Tren Ace 75 MG ED
Week 1-3 Dianabol 50 MG of oxy's 100 MG

Week 1-3 Tren ace 75 MG EOD
Week 1-3 Winstrol Depot 50 MG EOD
Week 1-3 Anavar 50-100 MG ED

ben benieuwd hoe jullie kijken t.o.v. eod injecteren of ed injecteren in zo'n korte kuur, je moet er toch alles uit die drie weken halen dus misschien is het nog niet zo'n slecht idee!

kzou dan zeker ed prikke..

Maar ik vraag me af of je dan niet beter ook soort van kan frontloaden.
Van zelfs bij korte esters duurt het een paar dagen voordat het helemaal optimaal is, en dat is dan relatief een groot deel van je kuur. Dus frontloaden?

ik vind dat elke dag prikken wel lekker! alleen winstrol niet:S :( dat niet! mijn been is al twee dagen stijf en mijn rechterbeen die is er bijna vanaf! me biceps is ook nog steeds niet heelmaal optimaal:S

ik ga dit denk ik ook doen! deze zomer! augustus ofzo...

maar bedoelen jullie dat 3 weken op 3 weken af en dan weer...en hoe vaak dan? zeg maar 3 keer 3 weken? voor mij zou het dan dit worden...

week 1-3 tren ace 50 mg ed
week 1-3 test prop 100 mg eod
week 1-3 dianabol inject 30 mg ed

nu ik er over nadenk zal ik zulke korte kuurtjes echt nooit doen...begint die shit net lekker in te slaan, moet je er alweer mee ophouden...

Idd zou toch wel minimaal 5-6 weken doen :)

6 on 6 off is denk het lekkerste :P

frontloaden met kortwerkende esthers zou ik persoonlijk nooit doen, je moet je lichaam wel enigsinds de tijd geven om aan de middellen te wennen
je lichaam is geen aan/uit schakelaar !

interessante topic, ben ook erg benieuwd naar ervaringen! Tot nu toe nog niet echt veel mensen ervaring met 2-3 weken kuren ???

Heb zelf ook het idee 3 weken te kuren tijdens mijn tripje thailand.
week 1-3 test prop 100 mg
week 1-3 dianabol 30 mg

Is nakuren al nodig na drie weken of is het meer voor de zekerheid??

Zou wel nakuren ja. :)

Terug
Naar boven