kearress
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 100
meer als deftige training, biceps gaat ook lekker qua volume.
Thanks voor de motivatie mannen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meer als deftige training, biceps gaat ook lekker qua volume.
Ik neem aan dat het 4x12 en 6/10 was die side raises? Hoe gaat het trouwens met het capoeira?
. Na de andere schouderoefeningen is de sideraise echt killing. Bovendien zijn schouders wel een achterlopende groep bij me. Capoeira staat nu eventjes op een laag pitje maar dat ga ik binnenkort weer opvoeren. Zal helaas wel ten koste gaan van een krachttraining. Dat zal dus weer 2 x per week worden en dan iets langer, ongeveer een uur en een kwartier tot anderhalf uur.

Toch wel goede training. Nog 1 week toch? Dan nieuwe schema, he?
Nu lekker weekend houden!!!Okee, kleine update:
Heb tussen het oude en nieuwe schema een rust weekje genomen waarin ik lekker wat uitstapjes met m'n vriendin heb gemaakt op de vrije dagen. Ook weinig online geweest verder en nog geen tijd gehad om m'n nieuwe schema in elkaar te steken. Dit ga ik vandaag doen en dan vanaf morgen knal ik er weer in!
Ik neem aan dat het een schema wordt waar je lager in reps gaat en de gewichten wat mee gaat verhogen?Hoi Kearess,
Ik merk dat je lekker bent uitgerust voor je nieuwe schema.Ik neem aan dat het een schema wordt waar je lager in reps gaat en de gewichten wat mee gaat verhogen?

Straight arm pulldown was de eerste keer dat ik deze deed. Vond het daarom lastig om het gewicht in te schatten maar was toch wel redelijk goed.