XXL Nutrition

Igf-1

kickboxtony

Cool Novice
Waardering
0
Hey wie is er bekend met Long IGF-1 R3?

Ik ben een cycle aan het samen stellen en ik probeer erachter te komen wat het beste is. Ik had zoiets in gedachte:

1-12 Deca 500mg
4-7 IGF-1 50mcg/dag
12-15 IGF-1 50mcg/dag

Dit is een vrij nieuw middeltje dus ik verwacht niet zoveel feedback maar alle hulp is welkom. Bedankt!

Edit: Of zoiets:

1-12 Deca 500mg
1-12 Test En. 500mg
12-15 IGF-1

IGF-1 dien je (voor maximaal effect) in principe net als GH te gebruiken in combinatie met insuline om te beginnen.

igf-1 of gh geeft ook zeer goede resultaten met test. laat die insuline maar aan de echten die er verstand van hebben.

Ja zal hier nog weinig ervaringen met IGF-1 vinden bro..kijk even op de yanken boards daar is het al een tijdje in de mode :)

Grt. Rico

skydirk zei:
igf-1 of gh geeft ook zeer goede resultaten met test. laat die insuline maar aan de echten die er verstand van hebben.

waar is dit board dan goed voor!! je zult het uiteindelijk toch moeten leren,en elk begin is moeilijk.

waarom zou je moeten leren om insuline te gebruiken? een gewone bodybuilder heeft dit niet nodig. igf-1 of gh in combinatie met testosteron geeft ook al goede resultaten en dat schijnen er hier ook veel niet te weten. met insuline moet je al goed weten wat je doet. ik zal het toch niet gebruiken.

als je met IGF 1 gaat spelen moet je het goed doen en waar voor je geld krijgen, dus combineren met GH/insuline/T3/AAS.

Alle mechanismen waarmee IGF 1 in verband staat moet je verhogen, anders beperk je je resultaat, je krijgt ook altijd een terugkoppeling. Het een verhogen resulteerd meestal in een verlaging van het ander. Je lichaam reageert altijd.

Ik vind het zonde van je geld en gezondheid om alleen IGF 1 te nemen.

Soulreaver zei:
als je met IGF 1 gaat spelen moet je het goed doen en waar voor je geld krijgen, dus combineren met GH/insuline/T3/AAS.

Alle mechanismen waarmee IGF 1 in verband staat moet je verhogen, anders beperk je je resultaat, je krijgt ook altijd een terugkoppeling. Het een verhogen resulteerd meestal in een verlaging van het ander. Je lichaam reageert altijd.

Ik vind het zonde van je geld en gezondheid om alleen IGF 1 te nemen.

zonde van het resultaat? met igf only kun je al eeen behoorlijk resultaat hebben op 40mcg per dag 25 dagen lange kuur. lees maar eens op ar lui die met igf only zon 4kg puur spier aankwamen met 1% verpercentage vermindereing. en lui die 6% minder vet hadden en 1kg spier erbij. zoals je ziet heeft het wel bij iedereen een andere uitwerking net zoals hgh.

Laatst bewerkt:
IGF -1 (insuline like growth factor) wordt vaak in combi met HGH genomen om de hoeveelheid slin die nodig is te reduceren. Meestal wordt igf 1 in cycles van 5 weken op 5 weken of genomen met 2 injects van 25mcg per dag. Is vrij eenvoudig aangezien er meestal 100mcg in een ampul zit. Igf-1 op zich werkt ook uistekend met de iets meer androgene middellen en heeft net als HGH de eigenschap om nieuwe spiercellen aan te maken. Deze kunnen aan de hand van as dan weer sneller ontwikkelt worden.

Maar net als voor hgh geldt voor IGF-1 doe het goed of doe het niet dus ga niet een paar weekjes met te lage doseringen lopen rommellen dat is gewon zonde van het geld. De prijzen zijn te vergelijken met die van HGH

Xtreme_BODY zei:
zonde van het resultaat? met igf only kun je al eeen behoorlijk resultaat hebben op 40mcg per dag 25 dagen lange kuur. lees maar eens op ar lui die met igf only zon 4kg puur spier aankwamen met 1% verpercentage vermindereing. en lui die 6% minder vet hadden en 1kg spier erbij. zoals je ziet heeft het wel bij iedereen een andere uitwerking net zoals hgh.

nee zonde van het geld. als je de mechanismen in je lichaam zou begrijpen zou je ook begrijpen wat ik bedoel :) ik zeg ook niet dat je geen resultaat hebt, ik zeg alleen dat je je resultaat beperkt. gezien deze mechanismen in je lichaam. wil je vol profijt hebben dan combineren.

skydirk zei:
waarom zou je moeten leren om insuline te gebruiken? een gewone bodybuilder heeft dit niet nodig. igf-1 of gh in combinatie met testosteron geeft ook al goede resultaten en dat schijnen er hier ook veel niet te weten. met insuline moet je al goed weten wat je doet. ik zal het toch niet gebruiken.

het gaat niet om moeten maar om willen als je het perse wil zul je toch de moeite moeten nemen om te leren.

bestaan er wel gewone bodybuilders dan :D

Soulreaver zei:
nee zonde van het geld. als je de mechanismen in je lichaam zou begrijpen zou je ook begrijpen wat ik bedoel :) ik zeg ook niet dat je geen resultaat hebt, ik zeg alleen dat je je resultaat beperkt. gezien deze mechanismen in je lichaam. wil je vol profijt hebben dan combineren.

ik weet hoe het werkt soulreaver. alleen vind de resultaten van een only al zeer de moeite waard. geen onderdrukking van testoteron duz. Dat het met as beter werkt weet is ook logisch. maar zou toch echtwel eerst het effect van de igf willen weten voordat je er alles naastzet zodat je niet meer weet waardoor je nu vooruitgaat. je begint toch ook met bevoorbeeld een test only en niet gelijk met test tren deca oxy enz..

en iedereen reageert anders op igf. er zijn ook mensen die er totaal niet op reageren wel lullig als je het in elke kuur gooit terwijl het niet eens voor je werkt.

Xtreme_BODY zei:
ik weet hoe het werkt soulreaver. alleen vind de resultaten van een only al zeer de moeite waard. geen onderdrukking van testoteron duz. Dat het met as beter werkt weet is ook logisch. maar zou toch echtwel eerst het effect van de igf willen weten voordat je er alles naastzet zodat je niet meer weet waardoor je nu vooruitgaat. je begint toch ook met bevoorbeeld een test only en niet gelijk met test tren deca oxy enz..

en iedereen reageert anders op igf. er zijn ook mensen die er totaal niet op reageren wel lullig als je het in elke kuur gooit terwijl het niet eens voor je werkt.

alles wat je van buiten af toedient aan hormonen zorgt voor onderdrukking van de lichaamseigen productie, of je het nou over test. hebt, gh, enz. onderdukte test. is goed te behandelen en in vrijwel alle gevallen omkeerbaar. over de andere hormonen en zeker over igf-1 voor doeleinden waar wij het voor gebruiken is te weinig bekend om m.b.t. de onderdrukking van een voordeel te kunnen spreken.

Terug
Naar boven