doe dan normale insuline en vergelijk dat met ratteninsuline
komt t lampje weer om de hoek kijken. wil je dan de pancreas van een rat uitpersen en dat injecteren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe dan normale insuline en vergelijk dat met ratteninsuline
komt t lampje weer om de hoek kijken. wil je dan de pancreas van een rat uitpersen en dat injecteren
Er zijn mensen met een overschot aan die zooi.
Dat proberen ze nu voor weinig te verkopen met een mooi praatje erbij.
Sommigen trappen er nog in ook.
Geloof er toch niet veel van ,eerst zelf eens testen
Als je compleet niet geinteresseerd bent in informatie die misschien bewijst dat het door jouw gekochte product niet in orde is dan kan je dat ook gewoon zeggen. Bespaart ons de moeite om ons best te doen voor JOU
als er word getwijfelt over een product dan hoef ik het al niet ik ga dat risico niet nemen ik wil zeker wetenw at ik gebruik zodat als er iets gebeurt ik duidelijk kanvertellen wat ik genomen heb....
kristof, hoe gaat de igf?
is het normaal dat je effe na het shot wat duizelig wordt en het effe heel warm krijgt? zit op 30mcg links en rechts, im en pre-workout
yep, neem dat vrij direct erna
heb het wel niet als ik het subcutaan zet
da ga wa geven als ik aan de slin ga beginnen
als ik van igf al hypo-verschijnselen krijg![]()
nu ja, t'is nutral he, dus misschien zit ik al wel aan de slin..![]()

tsss, ging jij niet op 60 mcg blijven?? te ongeduldig zeker![]()
die honger is lekker!!alleen zien dat ik dan schoon blijf eten, want als ik onderweg ben, en rijd per ongeluk langs een frituur met die honger..![]()
, anders hou ik het niet vol , ik eet mijn ouders/schoonouders werkelijk arm....
welke igf ben je nu bezig dan de nutral of die van gg