MuscleMeat

Igf-1

Er zijn mensen met een overschot aan die zooi.
Dat proberen ze nu voor weinig te verkopen met een mooi praatje erbij.

Sommigen trappen er nog in ook.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn mensen met een overschot aan die zooi.
Dat proberen ze nu voor weinig te verkopen met een mooi praatje erbij.

Sommigen trappen er nog in ook.

Ik heb nog nergens resultaten van een lab gezien. Allemaal een beetje bullshit.
Er zijn hier wel meerdere mensen op het board die nutral gebruikt hebben en er goed op gingen/gaan.Nutral werkt goed en sommige proberen dit in een negatief daglicht te stellen.

Zelf testen is de enige manier om het te weten te komen. Want vele op dit board praten erover zonder het getest te hebben. Is hier wel meer het probleem

Ik zal beide testen en zien wat het verschil is, nu ben ik bezig met GG nadien zal ik de nutral testen, beide only zodat ik het verschil kan zien

weet niet of plaatjes het doen...misschien moet je account bos hebbe:

The chromatogram suggests that the product is not IGF-I or IGF-I R3.

IGF-I has a molecular weight of ~7500 and IGF-I R3 has a mass of 9111, according to GroPep (www.gropep.com), the Australian producer of autentic (and legal) R3.

This graph suggests that the product is likely bought insulin , or a degraded form of IGF.

You can tell for sure by using an immunoassay (RIA or ELISA) of some sort for IGF-I. Many hospital labs do this assay.

It looks like you have only rat species in this sample… (you would need to expand the MW 5800 region in order to see if the dog species is there). Peaks seem to be: 5834 [M+H]+, 11665 [2M+H]+ (should be 11669), 17497 [3M+H]+

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(... the molecular weights correspond to monomeric, dimeric, and trimeric rat "insulin"). If the dog specie was significanly present in the sample, it would give rise to adducts as well, which seem unobserved in this spectrum.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

testen

Geloof er toch niet veel van ,eerst zelf eens testen

Geloof er toch niet veel van ,eerst zelf eens testen

Als je compleet niet geinteresseerd bent in informatie die misschien bewijst dat het door jouw gekochte product niet in orde is dan kan je dat ook gewoon zeggen. Bespaart ons de moeite om ons best te doen voor JOU

Als je compleet niet geinteresseerd bent in informatie die misschien bewijst dat het door jouw gekochte product niet in orde is dan kan je dat ook gewoon zeggen. Bespaart ons de moeite om ons best te doen voor JOU

Verschillende mensen van dit board en mensen uit mijn omgeving hebben er toch goede resultaten mee geboekt

Vind het verhaal rond ratteninsuline van Nutral beetje vaag (tja wie niet...) Moest Nutral dan toch fake IGF verkopen, waarom zouden ze er dan iets als ratten insuline indraaien...

Lijkt me meer op een soort van boycot van een concurrent

als er word getwijfelt over een product dan hoef ik het al niet ik ga dat risico niet nemen ik wil zeker wetenw at ik gebruik zodat als er iets gebeurt ik duidelijk kanvertellen wat ik genomen heb....

als er word getwijfelt over een product dan hoef ik het al niet ik ga dat risico niet nemen ik wil zeker wetenw at ik gebruik zodat als er iets gebeurt ik duidelijk kanvertellen wat ik genomen heb....

Ben het hiermee eens. Mijn lichaam is mj iets te dierbaar om zo'n gokken te maken. Dan koop ik liever IGF waar ik (in hoeverre mogelijk) zeker van ben dat het goed zit.

kristof, hoe gaat de igf?

is het normaal dat je effe na het shot wat duizelig wordt en het effe heel warm krijgt? zit op 30mcg links en rechts, im en pre-workout

kristof, hoe gaat de igf?

is het normaal dat je effe na het shot wat duizelig wordt en het effe heel warm krijgt? zit op 30mcg links en rechts, im en pre-workout

Neem je wel onmiddelijk voldoende snelle koolhydraten tot je?? Duizeligheid is volgens mij namelijk een van de symptomen van een hypo.
Zou je wel heel gevoelig voor zijn want ik voel niks met IGF van hypo achtige effecten.... maar ja ik neem dan ook voldoende dex tot me.

yep, neem dat vrij direct erna
heb het wel niet als ik het subcutaan zet
da ga wa geven als ik aan de slin ga beginnen
als ik van igf al hypo-verschijnselen krijg:D

nu ja, t'is nutral he, dus misschien zit ik al wel aan de slin..:(

rattenslin dan wel :D

Ik krijg het soms ook wel ff warm na igf injectie, maar niet echt iets speciaals, gewoon genoeg snelle kh's innemen en alles komt goed ;)

yep, neem dat vrij direct erna
heb het wel niet als ik het subcutaan zet
da ga wa geven als ik aan de slin ga beginnen
als ik van igf al hypo-verschijnselen krijg:D

nu ja, t'is nutral he, dus misschien zit ik al wel aan de slin..:(

Ik heb er eigelijk geen last van ( soms wat trillingen ) , zit nu op EOD 100mcg en voel me heel goed, ik begin mooi volume aan te nemen. Alleen die honger is niet normaal....:p

tsss, ging jij niet op 60 mcg blijven?? te ongeduldig zeker;)

die honger is lekker!!alleen zien dat ik dan schoon blijf eten, want als ik onderweg ben, en rijd per ongeluk langs een frituur met die honger..:p

tsss, ging jij niet op 60 mcg blijven?? te ongeduldig zeker;)

die honger is lekker!!alleen zien dat ik dan schoon blijf eten, want als ik onderweg ben, en rijd per ongeluk langs een frituur met die honger..:p

Heb ik ook last van , af en toe heb ik toch wel een stuk snoep nodig hoor :p , anders hou ik het niet vol , ik eet mijn ouders/schoonouders werkelijk arm....:D

welke igf ben je nu bezig dan de nutral of die van gg

en welke vind je tot nu toe de beste???

Terug
Naar boven