AndroidHealthClinic

Igf-1

ok weet ik dat want wil tegen de vakantie weer aan de igf zal eens zien welke ik aan kan komen .Maar er word hier wel gezegd dat nutral nep is maar uit jouw woorden begrijp ik dus van niet

gebruik ook die van nutral en nep is het volgens mij niet
mooie pomp, en heb na 4 weken slechts 1 kg verloren van mijn dboll kuurtje

krachttoename ondrvind ik niet echt

sides: warm en duizelig gevoel na shot (zou het dan toch beestenslin zijn ;-)), raar gevoel in of achter mn ogen ?, neiging om mn spieren steeds te stretchen en snel krampen

sides: warm en duizelig gevoel na shot (zou het dan toch beestenslin zijn ;-)), raar gevoel in of achter mn ogen ?, neiging om mn spieren steeds te stretchen en snel krampen
duizelig gevoel is je eten niet goed na de je de igf gezet hebt
5 minuten na het zetten 60gr dextrose 15 minuten na het zetten 80gr whey probeer dit maar eens zal je zien dat het helpt
kun je ook bij elkaar doen in een shake trouwens

doe het zo ongeveer
dextrose poeder (zo'n 50-60gr) met een shake van whey isolaat
toch blijf ik een raar gevoel ervaren, weet niet precies wat het is

hmmmm dan nog maar wat rijst of iets dergelijks eten 30 minuten na je shake is ook nog te proberen

• Topic Starter Topic Starter

Als je inderdaad na je shot dextrose neemt , nadien een shake met een banaan en nog wat dextrose, krijg je er geen last van.

Je kan ze ook eens voor het trainen zetten....

heb het 3 weken genomen 0,05 mg ed , igf van Nutral
na de schot duizelig gevoel
voldoende suikers nemen heel de dag
goede pomp tijdens het trainen
meer kracht,
slaperig gevoel door de dag en lang slapen,ook zweten tijdens men slaap
denk niet dat het nep brol is, heb nog wel geen ander igf genomen

heb het 3 weken genomen 0,05 mg ed , igf van Nutral
na de schot duizelig gevoel
voldoende suikers nemen heel de dag
goede pomp tijdens het trainen
meer kracht,
slaperig gevoel door de dag en lang slapen,ook zweten tijdens men slaap
denk niet dat het nep brol is, heb nog wel geen ander igf genomen

Het zou best rattenslin kunnen zijn, natuurlijk werkt dat ook. Alleen op een andere manier en het is alleen veel goedkoper dan IGF-1.

Is je staart al gegroeit?

Is de IGF van GG eigenlijk ook al getest? Wie kan garanderen dat daar wel IGF inzit.Als iets goed werkt wil toch niet zeggen dat het daadwerkelijk IGF is

jeof

en pijn aan je knokkels? als ik igf neem, zelfs op lage dosering krijg ik pijn aan mijn knokkels, met name aan mijn vingers

Er is verschil tussen endogeen en exogeen toegebrachte pijn dennis. Als jij zo agressief wordt van die IGF dat je er als een gek op los gaat beuken, dan is die pijn niet direct toe te schrijven aan IGF-1.

Er is verschil tussen endogeen en exogeen toegebrachte pijn dennis. Als jij zo agressief wordt van die IGF dat je er als een gek op los gaat beuken, dan is die pijn niet direct toe te schrijven aan IGF-1.

ohhh neeeeeeeee..........is dat het ;)
is altijd in zelfde kootjes...vaag......laatst ook pijn aan mijn kaak..alsof ik zware beuken erop had gehad (uiteraard niet t geval, alfa-male's delen uit en krijgen nie ;))...zou mijn kaak gaan groeien?:D

Het zou best rattenslin kunnen zijn, natuurlijk werkt dat ook. Alleen op een andere manier en het is alleen veel goedkoper dan IGF-1.

zou kunnen weet niet wat de effecten van ratten insuline zijn
maar zou niet weten waarom ze bij Nutral zich met dergelijke bezig houden

gewoon altijd voor Igtropin gaan! Weet je zeker dat je geen rotzooi hebt!

Terug
Naar boven