MuscleMeat

IGF1 als eerste kuur.

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Ik was ff in discussie met iemand op msn over de hype IGF1. En ik had er zelf ook wat vraagjes over.

1. Is het in verhouding nou wel of niet veiliger dan AS ( als het only wordt gebruikt )

2. Is het beter IGF te kuren als begin kuur voor jongeren dan AS?

3. Iemand toevallig nog gemuteerd in een turtle ? Kortom heeft IGF vervelende bijwerkingen?

Ik heb de search button gebruikt , maar vond daar alleen maar oude zooi en iedereen riep wat anders. Hoop dat de ervaringen nu wat verder zijn :D

Alvast bedankt :D

Ryu zei:
3. Iemand toevallig nog gemuteerd in een turtle ? Kortom heeft IGF vervelende bijwerkingen?
:D

De effecten op lange termijn (jaaaren) zijn nog niet bekend voor zover ik weet. Je krijgt er enorme pumps van en eventueel tremoren etc. Verder laat igf alles groeien, spieren organen etc. Naast de spiercellen hebben de darmen de grootste hoeveelheid igf receptoren, verklaart de "roid gut" - o.a. ontstaan door lang en veel gh en slin gebruik (daar igf het vervolg product is van die combinatie).

That's all I know uit de losse pols ???

Ryu zei:
Ik was ff in discussie met iemand op msn over de hype IGF1. En ik had er zelf ook wat vraagjes over.

1. Is het in verhouding nou wel of niet veiliger dan AS ( als het only wordt gebruikt )

Het staat buiten je geslachtshormoonhuishouding dan AAS. Maar de sides zoals hyperplasia in niet alleen spierweefsel maar ook organen en bot bij langdurig gebruik maken het niet perse veiliger.

Alles valt of staat net zoals met AAS of je weet waar je mee bezig bent.

2. Is het beter IGF te kuren als begin kuur voor jongeren dan AS?

Nope, dit aangezien IGF-1 een aanzienlijke invloed op je bloedsuikerspiegel hebt. Wil je dat onder controle houden heb je mijn inziens toch wat meer kennis en ervaring nodig dan voor een deca/test eerste kuurtje.

Want het niet kunnen herkennen en ondervangen van lage bloedsuikerspiegels kan resulteren in hypo --> suikercoma --> dood.

Ik heb de search button gebruikt , maar vond daar alleen maar oude zooi en iedereen riep wat anders. Hoop dat de ervaringen nu wat verder zijn :D

Alvast bedankt :D

De sides weet je dus al. Groei van al het weefsel (op je hart na dacht ik dat JFS een artikel ooit had gepost) bij langdurig gebruik.

• Topic Starter Topic Starter
op anabolic review staat dat alle genoemde bijwerkingen pas vanaf 100mcg en meer worden waargenomen.

Hoe denken jullie hierover?

Aangezien de voorgestelde kuur:

1-4 80mcg per dag is ?

Ryu zei:
op anabolic review staat dat alle genoemde bijwerkingen pas vanaf 100mcg en meer worden waargenomen.

1-4 80mcg per dag is ?

Ik vind 80 mcg al erg veel voor een eerste keer.
Zelfs de yanks beginnen met 30 of 40.

gaat ie er ook nog slin bij zetten?

Ryu zei:

1-4 80mcg per dag is ?

Mwa wat betreft die orgaangroei lijkt me dat niet he. Dat is geen side, dat is gewoon de werking van, een receptor is een receptor, net zoals de prostaat receptoren heeft voor AAS en dus zal groeien (afhankelijk van het aantal receptoren). Het is niet zoiets als estradiol dat gyno veroorzaakt als side van testosteron.

Misschien zie je het niet, maar als je maar lang genoeg 50mcg gebruikt zul je het op den duur vanzelf wel gaan merken. Denk ik, lijkt me vrij logisch :)

Waarom navy? Leg eens uit als je wil?

Ja de yanks vertelde ook dat ze op 40 mcg per dag begonnen.

Verder zeiden ze dat je pas op 12000kcal per dag de roid gut bijwerkering om het zo maar te noemen zal krijgen. Of dit een feit of fictie is ben ik niet zeker van, want hoor het liefst hetzelfde van zoveel mogelijk mensen natuurlijk.

Maar natuurlijk ook me eens dat langdurig gebruik nooit goed is.

Navy zei:
Igf only zal niet veel doen, denk dat het weggegooid geld is.

Veel praktijkvoorbeelden spreken dit tegen.

De theorie spreekt soms echter weer een totaal ander iets uit, te weten dat je juist spiermassa verliest! :eek:

[Link niet meer beschikbaar]

Ryu zei:

1-4 80mcg per dag is ?

Nogmaals, je gaat met je bloedsuikerspiegel kloten. En als beginner lijkt me dat al van doorslaggevend belang er vooral AF te blijven.

Heb je ff studie site of artikel J waar dat instaat ? Vind ik wel facinerend om te lezen dan.

thanks

ALLE weefsels gaan groeien? lol, dan krijg je ook een grotere leuter :p

maakt het tijdstip van injecteren eigenlijk veel uit met de LR3.
Wanneer je door de weeds trainen, en op zaterdar voormiddag, kan je het dan ook gewoon na het trainen zetten ?
Hoe doe je het op niet trainingsdagen, voor het slapengaan goed ?

BIG-G zei:
maakt het tijdstip van injecteren eigenlijk veel uit met de LR3.
Wanneer je door de weeds trainen, en op zaterdar voormiddag, kan je het dan ook gewoon na het trainen zetten ?
Hoe doe je het op niet trainingsdagen, voor het slapengaan goed ?

Zou 2x per dag doen. Met 12 uur ertussen. Op deze manier heb je de meest constance bloedspiegels.

Navy zei:
Als je IGF only en winstrol only zou vergelijken, zal je zien dat winstrol meer uithaald.

bullshit want iemand bij ons in de gym was ziek geworden in de wedstrijdvoorbereiding en serieus teruggevallen+voorbereidingskuur gestopt
ong.7 voor de wedstrijd en bijna 3 weken niet getraind tot hij de laatste 3a
4 weken igf-1 only gedaan had op aanraden van iemand en won even lekker z'n klasse+de overall
het is niet voor niets dat igf"de koning van de groeifamilies"genoemd word

Mwah ik vind dat wat overdreven persoonlijk. Als je zorgt dat je de hele dag voldoende (veel) trage carbs vreet en dan pwo je igf zet met je shake met dextrose en vervolgens weer aan je carbs denkt is het echt geen probleem. Bovendien moet je vanzelf wel blijven vreten door de igf. Als je niet genoeg en op tijd kh eet word je wat duizelig en moe.

Ik heb het zelf vorige maand gedaan en gewoon voor de zekerheid altijd dextrose en andere kh's bij je hebben.

Verder zou ik het ook geen 2e keer meer only doen. Ik heb dat gedaan omdat ik wou weten wat het zou doen alleen. Gewicht is wat omhoog, terwijl bf wat gedaald is en spieren ronder/voller zijn.

Ik zou het wel altijd bij AAS en pct gebruiken:
-verhoogde eiwitsynthese
-gains houd je beter vast (o.a. blijft de boel op grootte waardoor je sneller herstelt)
-kan vreten wat je wilt zonder vet te worden waarschijnlijk verlies je zelfs vet

etc.

Terug
Naar boven