beetje erover allemaal hoor?
Dus bij deze, ik heb ijzer te kort en heb dit al 16jaar, heb nu tot het extreme gedaan!
Korte uitleg
Dus ik heb een zeldzame bloed ziekte, of ik zal het zo verwoorden dan is iedereen direct mee!
Dus ik heb natuurlijke EPO kun je wel stellen, Dus men nieren geven een verkeerd signaal af aan men beenmerg
Gevolg? Men beenmerg begint meer rode bloedcellen te maken, gevolg? je hematocriet waarde, bij manne 41a44 procent vrouwen 37 tot 41 procent
Dus kom niet af met de zeik van ja ik heb 46 a47 procent, dan zeg ik?
1. Dit kan als je op hoog niveau zit! En zit je al met begleiding te trainen
2. Want heb je 45 procent dat valt de verzekering weg, waar je sport het is om het even waar, in de gym,
op de fiets om het even? heb je 50 PROCENT DAN WORDT WEL HEEL SNEL BEKEND WANT DAN KAN ER
DE KANS INZITTEN ALS JE OP TV KOMT, ZOALS BIJ DE WIELRENNERS? DAN spreken ze van doping zoals
EPO is hier een middel van, dit middel doet eigenlijk juist de zelfde werking want men lichaam nu doet
Dus bij deze weet je dit nu ook, stel als de wielrenner of ploeg( tijden van vroeger) dit namen dan
maakte ze ze s nachts wakker en konden ze gaan lopen, voor? Omwillen van hun hogebloeddruk terug
beetje in de normen te houden, en ook om rode bloed lichaampjes te verbranden?
Doen ze dit niet dan wordt het al iets leuker op tv, dan krijg je dus letterlijk wilde gekke op de fiets
beetje als de film de hulk? ze eten elkaar dus letterlijk op he? Want ze zijn dit niet gewoon, en op dat
moment kun je je veel meer aan? En dan heb je nog iets achter de hand, als je je dan kwaad moest
maken en je hematocriete zitten echt hoog! Dan maak je je kwaad en dan krijg je dood leuk adreline
stoten en dan is je lichaam aant pompen, is alles uit de kast aant halen, maar dit is zeer tijdelijk het
het put je lichaam zo uit, en dit is verslavend er is niks zo verslavend dan dit geloof me, heb dit in
men levensjaren 2keer mogen ervaren, je moet weten ik heb hier wel leren mee omgaan, in allen
omstandigheden, want die 2 keer! kan ik spijtig genoeg niet terug draaien! zal het zo zeggen, ze
ze zijden dat ik totaal omsloeg totaal iemand anders was de duivel zelf, dan komt al die energie vrij
en dit is iets goddeelijks zeggen ze ook wel, maar ik zeg je wilt dit niet hebben
verder de voordelen?
meer zuurstof dus meer energie
je geneest heel snel maar ongelovelijk snel alleen de kortsen blijven wel altijd zitten
dus je moet die kortjes altijd even weg doen
spier groei, ja kijk als ik ga trainen kan ik maar max een half trainen en dan zit ik al vast dan krijg
je die pomp waar je toch even moet trainen,
dus ongelolijke snelle spiermassa maar dit is ook men nadeel, ik krijg 4keer zo snel spier massa
maar val die ook 4 keer zo snel af, het zit zo elke maand kom ik bij en val af
nu de nadelen?
ga er een paar verwoorden want dit wil je allemaal niet weten echt niet!
nadelen zijn als je bloed te hoog is, rode ogen aders raken vernauwd
spierpijn want s nacht krijg ik meestal krampen, en geloof me krampen
die er weinig hier al hebben onder vonden! de gene die dit weten weten waar ik over
spreek dan is het letterlijk kruipen naar de diepvries zak ijs pakken en die erop draaien met een
doek, het zijn geen gewone krampen geloof me, je kunt alleen bevriezen en dan trekkenze weg
en nu komen we bij het ijzer te kort, dus door de aderlatingen(is+- 600cc halve liter ongeveer)
Tappen ze bloed af elke maand opnieuw door die aderlatingen krijg ik een ijzer tekort
nu hoor ik ze al zeggen pak ijzer pillen. ja oke die pak ik,maar dit helf zo goed als niks! want je
moeten weten dat ik echt aan een tekort zit he, dus je lichaam kan dit niet op een maand
aan maken je doet er 2a3a4 maand over! in mijn geval, hoe hier iemand al aan gaf je haalt
eigenlijk net niet genoeg door je voeding, IK HERHAAL WIJ DUS WEL MAAR EEN STANDAARD
PERSOON WAT NIET IN DEZE WERELD ZIT, LET NIET zo op zijn voeding als wij, dus haal je dit niet
pak je ijzer pillen maar die werken pas na maandn gevolg
wallen, dun haar, haaruitval, slecht kwaliteit van de huid, spieren worden sneller moe
gevolg krampen, krampen, en ja zo vermoeid uit bed komen geen fit in je
ik maak dit al heel men leven mee, ik weet wel als ik een aderlating laat doen dat ik
de eerste week mij zo voel als jullie, maar nog erger, rot elledig,maar op een week zit ik al terug
boven men gemiddelde dus dit vergaat dan, dus door men karakter en het feit dat ik gewoon niet
beter weet heb dit al van men geboorte! kun je geloven dat ze weigeren om mij een zakje ijzer
aant te hangen, en dit door een bloed specilast, zij wou mij dan nog op ijzer dieet zetten
want ijzer is...............de kracht voer voor je beenmerg! dus de rode bloed lichaampjes
dus voor mij is dit dubbel een circel eigenlijk, neem ik meer aan ijzer dan kloot ik men eigen
neem ik te weinig ja dan kloot ik me nog, dus ik ben altijd gekloot
dus in de wielerwereld dus voor wat ik heb een moord, want is iets godelijks
dan zeg ik dit kan allemaal best zijn maar je wilt het niet
als ik nu gewoon zou wisselen me iemand anders, denk na een week nog niet gooit die zijn eigen
voor een trein, kan dit metaal gewoon niet aan! maar eerlijk ik gun het niemand echt niet! want
ze kunnen mij maar op een manier helpen en dit is chemo!! dus men huisdokter zij het gewoon
rechtuit!! fijnste wat er is? hij zij kijk kristof hoe je het draaid of keerd he
je gaat toch vroeg dood dus.........ik zo jaaa en de rest? ka kijk als je de pech hebt
kan je een andere ziekte in de plaats krijgen, ik zo van ja geweldig idee dan!
hij zo geweldig wacht mooiste moet nog komen, op 1 staat leukemi

?
dit was men kerstmis 2jaar geleden , dus ben hiermaar niet mee gestart dus jongens
laat je 3maandelijks controleren gewoon bloedtrekken, en hou je waardes in de gaten
mij controleren maandelijks, dokter kwam er nog wel achter dan ik eiwitten chake s nam
dus manne hou het rustig he! maar niet te rustig!

no pain no gain goodluck