AndroidHealthClinic

Ik ben bij de McDonalds en eet...?

Inderdaad een beetje overdreven.

Alhoewel die fruit en yoghurt echt te ver gaat.

ik heb geen junkdag, ben strinkt

Als ik naar de mac ga en honger heb meestal een paar big tasty's, kipnuggets en hamburgers en of/kroketten (wel plain wanr anders vind ik ze niet te vreten:p).

En uiteraard een shake!

- Big Tasty menu, zonder frietsaus, cola'tje light.
- Losse McChicken

Praktisch 1500 Kcal aan klerezooi, maar ach, zo nu en dan...

ik nam meestal altijd een groot angus deluxe menu (zonder kaas) en big mac sandwich + litertje cola (free refill)
maar denk niet dat de angus burger in nederland is ofwel?

(ben hier in nederland nog niet naar de mac geweest omdat alles zo kennnker duur is)

Laatst bewerkt:
Whow... ik dacht dat 3 Big tasty's veel was.. hier zit je over de 4000 Kcal :P.... na 1 zit ik al bijna zo goed als vol..

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

haha, ik probeer altijd de laatste dag van de week de junken :P.. als je het in het begin doet zit je vast aan je dieet..

En of ik aan mijn dieet zit ja! Not Safe For Cutting deze thread.

Elke 2 uur een droog bakje kip/broccoli/aubergine met een mini-geutje olijfolie en ongeveer 5 noten eten is één ding, maar dan deze thread te lezen krijgen :mad::D

Nou breekt mijn klomp. 80% van DBB weegt minder dan 80 kg omdat ze niet veel kunnen (lees: willen) eten, maar in de Mac?!? ja dan eten ze ineens wel heel veel :roflol:

Nou breekt mijn klomp. 80% van DBB weegt minder dan 80 kg omdat ze niet veel kunnen (lees: willen) eten, maar in de Mac?!? ja dan eten ze ineens wel heel veel :roflol:

Ik weeg zeker niet minder dan 80 :D klaag zeker niet over aankomen, en het moet af en toe eens kunnen denk dat ik 95 procen clean eet en de andere 5 eens gek doe :)

Ik haal meestal :

1x grote friet
2x mc kroket
1x kipnuggets
sunday ijsje met caramel en nootjes

Chocolademilkshake... en kipnuggets.

Meestal 2 tot 3 Bigmacs

**** McDonalds.

Toevallig gisteren nog een Quarterpounder op met een bananenshake. Die klootzakken hadden geen chocolade meer :mad:

Terug
Naar boven