XXL Nutrition

Ik ben bij de McDonalds en eet...?

Naar mijn idee ben je een inferieur wezen als je je op regelmatige basis volstopt met dat vlees doordrenkt in antibiotica en zout, met een vetgehalte waar zelfs André Hazes nog een puntje aan had kunnen zuigen en van dieren die veeltesnel zijn opgegroeid.

De mac is een soort van lokdoos voor mensen die schijt hebben aan hun gezondheid. En dan na een x aantal jaren constant naar de dokter moeten voor de ene kwaal na de ander, omdat ze zich maar blijven volstoppen met zooi terwijl ik er nog gezond bij loop. Feit is dan wel, dat ik meer belasting betaal om de kosten te kunnen dekken die zulke varkens maken.

Als ik bij de mac donalds kom is het bijna altijd filet o fish. Heerlijk! en aantal wat eiwitjes:P

Moet kunnen af en toe;)

Had laatst ook iets van 10 eurie..

Big tasty
Mcchicken
2x Cheeseburger
happy meal :D

Ik snap niet hoe je dat naar binnen kan krijgen.

Naar mijn idee ben je een inferieur wezen als je je op regelmatige basis volstopt met dat vlees doordrenkt in antibiotica en zout, met een vetgehalte waar zelfs André Hazes nog een puntje aan had kunnen zuigen en van dieren die veeltesnel zijn opgegroeid.

De mac is een soort van lokdoos voor mensen die schijt hebben aan hun gezondheid. En dan na een x aantal jaren constant naar de dokter moeten voor de ene kwaal na de ander, omdat ze zich maar blijven volstoppen met zooi terwijl ik er nog gezond bij loop. Feit is dan wel, dat ik meer belasting betaal om de kosten te kunnen dekken die zulke varkens maken.

waren we allemaal maar zo superieur als jij bent. De wereld zou een betere plaats zijn :rolleyes:

Ja, daar ben ik me toch even stevig op mijn nummer gezet hoor door "tommiee" en zijn geile cheerleader jongens. Even slikken, opstaan en dan maar de boel bij elkaar rapen. Poeh, rake klappen..rake klappen. Stelletje genadelozen.

Ja, daar ben ik me toch even stevig op mijn nummer gezet hoor door "tommiee" en zijn geile cheerleader jongens. Even slikken, opstaan en dan maar de boel bij elkaar rapen. Poeh, rake klappen..rake klappen. Stelletje genadelozen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kop op Klaaswitz, tommie zal het wel niet zo slecht bedoelen

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Ons grote BEEST Klaas met een hoog IQ op zijn plaats gezet door een 17-jarige, hahahaha :D

2 posts per jaar en dit is er 1 van ???

broodje kroket.

meestal 5 a 6 quarter pounders op me cheat dag.

maar fuk mcdonals, woop voor burger king, veel grotere broodjes en meer vlees voor je geld en is nog lekkerder ook

hatched, ten eerste zijn alle posts een aantal jaar geleden waarschijnlijk gereset ?
en ik ben er een tijd uitgeweest en nu weer opnieuw begonnen, vandaar.

toevallig wist ik me oude account nog.

wij hebben geen Burger King, eikel

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

hatched, ten eerste zijn alle posts een aantal jaar geleden waarschijnlijk gereset ?
en ik ben er een tijd uitgeweest en nu weer opnieuw begonnen, vandaar.

toevallig wist ik me oude account nog.

ok

is quarter pounder in nl dan zoals in amerika? Mc bacon hebben ze nu ook niet meer, is nu vervangen door die NY crispy

royalcheese%5B5%5D.jpg

waarom zien die dingen er nooit zo uit als op de foto. :mad:

Jezus wat een zeikwijf dat roofdier. Eerder gleufdier bedoelde hij zeker. Godsamme.

Garnalen sowieso, heerlijk maar jammer dat ze zo duur zijn.
4 van die rot dingen voor 2 euro.

Nuggets gaan er ook altijd wel goed in! :mc:

Terug
Naar boven