XXL Nutrition

Ik ben bij de McDonalds en eet...?

Dat was geen onderzoek, dat was Supersize me.
Maar wat een bullshit is dat, hij at elke dag 3x daar superzite meals. Dat is hetzelfde als zeggen dat je nooit een glas alcohol mag nemen, want iemand dronk eens 3liter vodka per dag en na een paar weken kwam hij in het ziekenhuis.
Alles waar te voor staat is slecht (ja, behalve tequila), maar als je het af en toe eens doet maakt het geen reet uit.

Besides: Hij werd niet doodziek, hij was aangekomen en zijn bloeddruk enz was wat gestegen ofzo. Hij voelde zich mentaal ook niet super meer, maar dat is alles.

[Link niet meer beschikbaar]

Er was op sbs6 ook eens zoiets, de 25 meeste huppeldepup.
Was ook zo'n gast die maandenlang alleen maar mac at, na 4 maanden ofzo werd 'ie wel echt ziek.

HAHA wtf serieus? dat is niet goed nee

Ja serieus. Precies hetzelfde nadat ik het stof er af haalde. Hij voelde zelfs net zo knapperig aan, maar durfde hem toch niet op te eten ;)

ben benieuwd hoe een broodje en de sla enzo er uit had gezien.

Dat was geen onderzoek, dat was Supersize me.
Maar wat een bullshit is dat, hij at elke dag 3x daar superzite meals. Dat is hetzelfde als zeggen dat je nooit een glas alcohol mag nemen, want iemand dronk eens 3liter vodka per dag en na een paar weken kwam hij in het ziekenhuis.

idd.. Het is niet zozeer wat je eet, maar hoeveel. Afvallen kan ook op een zuiver mcdonalds dieet.

http://www.msnbc.msn.com/id/8916080/

Kan het verhaal van die gast wiens cholesterol zelfs beter werd niet meer terug vinden.. ah well..

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

HAHA wtf serieus? dat is niet goed nee

http://www.youtube.com/watch?v=4IGtDPG4UfI

Ja serieus. Precies hetzelfde nadat ik het stof er af haalde. Hij voelde zelfs net zo knapperig aan, maar durfde hem toch niet op te eten ;)

ben benieuwd hoe een broodje en de sla enzo er uit had gezien.

Dus wat wil je zeggen? Dat die patat behalve aardappel een of ander geheimzinnig goedje bevat dat het maandenlang goed houdt ofzo? Natuurlijk is het niet de beste kwaliteit, maar je moet je er niet teveel van voorstellen.

Vandaag in belgie 1 caesar salade, 2 fristi's en 1 water voor 10 euro! :|
Afzetters :(

Haha ja vandaag 2 Long Chicken en een Cola light, 10,00 :P

Ik mis de CBO bij de Mac, gohhh die was zooooo lekker!:meal:

Als ik bij de mac kom wat ik eet?
Nou beter gezegd wat niet...!?!

Daarom kom ik never bij de mac

Ik eet niks, ik wil voedsel en niet de shit die MacDonalds mij voor schotelt.

idd.. Het is niet zozeer wat je eet, maar hoeveel. Afvallen kan ook op een zuiver mcdonalds dieet.

http://www.msnbc.msn.com/id/8916080/

Kan het verhaal van die gast wiens cholesterol zelfs beter werd niet meer terug vinden.. ah well..

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=4IGtDPG4UfI

Oh ja de legendarische filmpjes van big macs en frietjes die na 4 jaar nog goed zijn. Wat een onzin zeg.

Oh what the ****. Die vrouw is een anti-obesitas activist en heeft dieet boeken geschreven? Vraagje mevrouw, waarom bent u dan zelf te dik?

Laatst bewerkt:
Sinds m'n 14e geen gefrituurde rotzooi meer gegeten:rolleyes:

.. maak nu de gains van m'n leven:p

12nuggets bbq sauce
2 big tasty
grote cola light
soms nog een mcchicken en een quaterpounder

ligt dr meer aan hoe ik me voel

HB
Kip 9
Ijshoorn
:D

ik heb zin in de Mek nu!!!!!!! :(

geen macdo
geen burger king
quick

maxi giant menu + extra giant
2 cheesburgers
12 chicken dips
muffin

Alleen bij hoge uitzondering ben ik in die synthestische vreetschuur te vinden.

Als je een beetje schoon wilt eten is er maar 1 optie. 3 hamburgers en een side salad zonder die crapy dressing.

Wow

Hoe kunnen jullie zoveel eten o_O

voor mij gewoon

-2x Filet o fish
-1x Big Mac
-1 portie frieten
-6Chicken nuggets
en dan ben ik al gevuld :/

Ik eet al die rommel niet :D

ben al meer als een half jaar niet naar mac donalds geweest..maar laatste keer was 2x big tasty´s met bacon en middel friet :D

Terug
Naar boven