MuscleMeat

Ik ben bij de McDonalds en eet...?

2 quarter pounders meestal, maar ga liever naar de bk. Smaakt en vult beter.

big mac.

Big Tasty all the way baby...:p

Stap dadelijk in de auto om ff een mcflurry m&m's op te halen :D

Meestal een paar quarterpounders zonder kaas.
Of wat ik ook vak doe is, neem 6 hamburgers en maak er 2 broodjes van met elk 3 stuks vlees.
De rest doe ik weg.
Ben verder niet zo'n zoetekauw gelukkig.
Alleen als er tegen mij wordt gezegd dat ik strict op dieet moet, gaat er een knop om in mijn koppie en wil ik juist zoetigheid:D

Meestal een quarter pounder, mc kroket , 2 cheeseburgers en een aardbeien milkshake.
Ook de Chicken supreme vind/vond ik machtig lekker, weet alleen niet of die nog steeds bestaat???

BK: Dubbele wopper zonder tomaat
Cheeseburger.

GEEN milkshake, de burgers van BK zijn beter, maar de milkshakes vind ik echt ranzigggg.

• Topic Starter Topic Starter
Twister fries zijn ook erg lekker :D

2 quarterpounders en een medium milkshake vanille:mc:

Kipnuggets :)

niet zo veel speciaals

big tasty menu
ice tea
mc flurry m&m

en misschien nog een hamburger of 2 erbij

Dat je na een big tasty nog zin heb in een burger zeg...Kipnuggets ok, maar ik hoef na een big tasty echt geen broodje van de mac meer te zien.

zo smerig en onnatuurlijk de Mac. Behalve de McFlurry die is wel lekker :D
haal ik nog wel eens in het weekend zo af en toe.

ik las poos geleden in een magazine, was volgens mij een onderzoek ofso.
1 man at paar weken lang alleen maar macdonalds, ontbijt middag eten en avond eten.
alleen maar dan ook alleen macdonalds.
die gozer is na enkele weken doodziek geworden.
hoorde laatst dat verhaal weer van een vriend in de sportschool.
lijkt me niet echt gek, het is echt troep gewoon al die tenten, kfc burgerkign macdonalds

ik las poos geleden in een magazine, was volgens mij een onderzoek ofso.
1 man at paar weken lang alleen maar macdonalds, ontbijt middag eten en avond eten.
alleen maar dan ook alleen macdonalds.
die gozer is na enkele weken doodziek geworden.
hoorde laatst dat verhaal weer van een vriend in de sportschool.
lijkt me niet echt gek, het is echt troep gewoon al die tenten, kfc burgerkign macdonalds

Dat was geen onderzoek, dat was Supersize me.
Maar wat een bullshit is dat, hij at elke dag 3x daar superzite meals. Dat is hetzelfde als zeggen dat je nooit een glas alcohol mag nemen, want iemand dronk eens 3liter vodka per dag en na een paar weken kwam hij in het ziekenhuis.
Alles waar te voor staat is slecht (ja, behalve tequila), maar als je het af en toe eens doet maakt het geen reet uit.

Besides: Hij werd niet doodziek, hij was aangekomen en zijn bloeddruk enz was wat gestegen ofzo. Hij voelde zich mentaal ook niet super meer, maar dat is alles.

[Link niet meer beschikbaar]

Natuurlijk is het slecht. Toen ik mijn auto ging schoonmaken toen ik weer terug in Nederland was vond ik daar een patatje van de McDonalds die er al zeker 3 maanden in gelegen moest hebben. Hij zag er nog precies hetzelfde uit als toen ik hem kocht.

Natuurlijk is het slecht. Toen ik mijn auto ging schoonmaken toen ik weer terug in Nederland was vond ik daar een patatje van de McDonalds die er al zeker 3 maanden in gelegen moest hebben. Hij zag er nog precies hetzelfde uit als toen ik hem kocht.

HAHA wtf serieus? dat is niet goed nee

Terug
Naar boven