Dat dacht ik ook. Maar vond mijzelf nog niet in de positie om nu al zulke uitlatingen te doen op dit forum als newby.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet niet hoor maar artritis is/zijn ontstekingen in je aanhechtingen/gewrichten.
daarnaast keert je afweersysteem tegen je eigen lichaam.
kracht training (eigenlijk alle zware sporten) verslechterd dit juist omdat je aanhechtingen/gewrichten belast.
gezien je artritis hebt (dus onstekingen) + afweersysteem die niet deugt zal dit amper genezen.
sterker nog, je verslechtert het juist door de belasting elke week.
Er is geen herstel, dus ik waarschuw je dat de boel flink kan verergeren.
Het enigste verstandige wat je in mijn ogen gedaan hebt is stoppen met de medicatie. (meeste medicatie is meestal load of crapp)
maar daarmee ben je niet veel verder gekomen.
Wat ik je aanraad is om je eerst te verdiepen naar natuurlijke ontsteking remmers in bijvoorbeeld kruiden en voedingsmiddelen.
vermijd bijv ontstekking wekkende voeding en eet juist de ontsteking remmende voeding. (een streng dieet dus)
door dit allemaal te onderzoeken zal misschien maanden tot misschien wel jaren duren maarja je hebt niet zoveel keus als je op de gezonde tour wilt. maar het begin is er ;-)
Voel je dat je daarmee vooruitgang boekt en de pijn/klachten minder word, dan kun je bekijken of je terug kan sporten.
maar eerder zou ik niet beginnen met sporten omdat je herstel capaciteit 0,0 is en dus jezelf alleen maar dieper de grond in boort.
je zou misschien lichtjes cardio kunnen doen voor betere doorbloeding door de aanhechtingen maar dat is dan ook zo beetje alles vrees ik.
ik weet dan ook niet hoe ernstig je symptomen zijn.
succes.
hoe kom je hier in vredesnaam bij
Ik had er ook al niet op gereageerd, juist omdat er niks tussen staat wat klopt. Er zit geen functie op dit forum dat je onzinnige posts kan verwijderen zeker![]()

Haha nog maar eens bewezen hoe moeilijk het te begrijpen is waar wij dagelijks mee worstelen voor buitenstaanders![]()

Helemaal omdat voor buitenstaanders elke vorm van reuma hetzelfde is.
Nog erger is mensen die mee gaan lullen en verkondigen dat ze ook wel eens "last van reuma" hebben![]()

Heb van iemand in de familie met ook deze ziekte gehoord dat je voeding aanpassen ook goed helpt. Deze persoon heeft op advies van een dokter bijv. alle zuren en zuivel uit de voeding gegooid en heeft nu veel minder last van de ziekte.
Zag net reclame bovenaan: veilig en discreet medicijnen bestellen bij een zekere 'dokter online'.
Zou kunnen dat het met je bloed type te maken heeft, vond het eerst als onzin klinken maar bij die persoon heeft die dokter wel een goed resultaat gehad. Ze bekijken jouw gegevens en zeggen dan dit en dit niet eten. Misschien ken je dit zelf ook al, maar goed.
. Ik ga echt lekker met dit schema qua kracht.
Ik geloof ook best dat je het zelf kan sturen. Helemaal genezen is (nog) niet mogelijk. Ach zo heeft iedereen wel iets denk ik.
Woensdag eerste keer DLen met 100kg. Toch wel een mijlpaal voor me. Ik ga echt lekker met dit schema qua kracht.
Nu alleen nog een mogelijkheid creëren om te dippen en chin ups te doen. Want aan een halterstang hangen in een rek hangen is ook niet alles![]()

Plaatselijke speeltuin met klimrek?
Iig mooi dat het goed gaat man!

Heb van iemand in de familie met ook deze ziekte gehoord dat je voeding aanpassen ook goed helpt. Deze persoon heeft op advies van een dokter bijv. alle zuren en zuivel uit de voeding gegooid en heeft nu veel minder last van de ziekte.