AndroidHealthClinic

Ik ben het zat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed gedaan tot nu toe, keep it up! :)

gaat helemaal goedkomen, respect

• Topic Starter Topic Starter
thnx!!

Hai

Ik ben nu aangekomen op een gewicht van 88kg. Ik ben dus 22kg afgevallen met cardiofitness

Wanneer kan ik het beste gaan beginnen met krachttraining? En hoe pak ik dit aan? Hoe ga ik dit onderhouden?
Ik wil wel wat mooie vormen creeeren, met name mooie ronde billen en mooi gevormde benen.
Maar ik wil het ook weer niet TE.

Wie wil mij helpen?

Laatst bewerkt:
Hai

Ik ben nu aangekomen op een gewicht van 88kg. Ik ben dus 22kg afgevallen met cardio.

Wanneer kan ik het beste gaan beginnen met krachttraining? En hoe pak ik dit aan?
Ik wil wel wat mooie vormen creeeren maar ook weer niet TEveel goed zichtbare spieren creeeren.

\

Hebben je logje gevolgd en RESPECT, je gaat goed he. Geniet je er ook nog van? We dachten dat je al krachttraining deed inmiddels, 2 keer per week doen dan en vraag om een startschema in de sportschool.....we horen graag de nog betere resultaten..

d en a

Hebben je logje gevolgd en RESPECT, je gaat goed he. Geniet je er ook nog van? We dachten dat je al krachttraining deed inmiddels, 2 keer per week doen dan en vraag om een startschema in de sportschool.....we horen graag de nog betere resultaten..

d en a

Nee, niet echt, nou ik heb een enkele keer gesquat en soms halters/gewichten vastgehouden, thats it. weet niet eens meer hoe veel/zwaar dat was.

Ja ik geniet er zeker van, ik zit zo veel lekkerder in mn vel!

Ok, ik moet eerst gaan verwisselen van sportschool, deze gaat dicht. Er zit een hele goede (Bodyline) in Breda, woon er een 3 km vandaan dus kan er zo heen wandelen of fietsen. En die sportschool is best wat bb-ers rijk. Ik zal daar ook om info vragen.

Ik train zelf bij basic in Breda. Maar er zit nu ook een nieuwe in het politiebureau op het chasseterrein.. ben er nog niet binnengeweest...
Ik zat zelf ook te denken om naar bodyline over te stappen....

goed gedaan trouwens die 22 kilo

Ik train zelf bij basic in Breda. Maar er zit nu ook een nieuwe in het politiebureau op het chasseterrein.. ben er nog niet binnengeweest...
Ik zat zelf ook te denken om naar bodyline over te stappen....

goed gedaan trouwens die 22 kilo

chasseterein vind ik wat te ver, ik woon in de haagse beemden dan is belcrum waar bodyline zit een stuk dichterbij en daar kan ik onbeperkt voor 40 euro permaand mn gang gaan.

hee, ik woon ook in de Haagse Beemden.. toevallig.. laat me weten wat je bevindingen zijn bij bodyline..

haha ik zie een plaatselijke meeting.. komen;)

Hou je ook rekening met je hormoonhuishouding .
Mijn vriendin heeft ook een jaar na de geboorte van haar zoon met man en macht alles geprobeerd de kilo`s eraf te halen .
Maar hou rekening dat je na iedere zwangerschap anders reageert op je lichaam .
Komt wel goed je drive is optimaal aanwezig ... keep up the good work wijffie ..
:thumb:

Hou je ook rekening met je hormoonhuishouding .
Mijn vriendin heeft ook een jaar na de geboorte van haar zoon met man en macht alles geprobeerd de kilo`s eraf te halen .
Maar hou rekening dat je na iedere zwangerschap anders reageert op je lichaam .
Komt wel goed je drive is optimaal aanwezig ... keep up the good work wijffie ..
:thumb:

Ja die hormonen, word er soms knettergek van. Daarom trek ik er niet te hard aan. Ik doe het rustig en beheerst. Over ongeveer 1 maand ben ik gestopt met borstvoeding en dan gaat mijn lichaam weer een verandering in hormoonhuishouding tegenmoet. Ik ben benieuwd...

Ze zeggen niet voor niets "9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren". En dan gaf je ook nog borstvoeding dus gaat het wel gelijdelijker maar duurt het wel wat langer voor je hormonen weer als van ouds aanvoelen. maar voor nu ben je goed bezig dus gaat het wel goed komen met die doelen van je

Ja die hormonen, word er soms knettergek van. Daarom trek ik er niet te hard aan. Ik doe het rustig en beheerst. Over ongeveer 1 maand ben ik gestopt met borstvoeding en dan gaat mijn lichaam weer een verandering in hormoonhuishouding tegenmoet. Ik ben benieuwd...

Goedzo! :)

Ben trots op je.

wow meid!! jij gaat goed!! jij bent het voorbeeld voor ons jonge moeder..geen excuus meer "ik ben te dik, want ik heb kinderen!" (Y);) ga zo door!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven