AndroidHealthClinic

Ik ben het zat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
kan k me voorstellen ja-)
goed bezig hoor, knap dat je zo snel weer in je ritme komt en je ook goed informeert over hoe en wat.

Ja het is gewoon belangrijk dat ik alles zeker weet voordat ik ergens aan begin, anders kan ik me er ook niet volledig op storten. Het gaat wel om mijn lichaam en wat ik daar mee doe, en het welzijn van mijn dochter.

Ik heb een beetje gauw deze topic doorgelezen. En ik vroeg me af of je al iets bent afgevallen na 3 weken tijd? nja Nog veel succes met het behalen van je ideale vorm! ;)

haha zal ik doen zodra ik thuis ben. 2,5 kg in 3 weken is al een goede start;) Keep it up!:thumb:

Die gifstoffen kunnen de melk zuur van smaak maken, het is niet gevaarlijk. Dit las ik zojuist op een borstvoedings forum. Ik heb ook met de huisarts gebeld vanochtend en die vertelde me dat ik zeker gewoon door moet gaan en dat ik goed bezig ben.

Verder voel ik me goed, ik heb nu ongeveer 2 maanden geen na-last gehad van de keizersnede, en de wond geneest goed. Ik eet precies volgens het schema aan wat een borstvoedende vrouw moet eten per dag. Ik sport er ligt bij en val nog af ook. Prima zo voorlopig. Ik heb mijn eerste dochter 19 maanden borstvoeding gegeven, en dat wil ik deze keer niet zo lang. Ik wil zeker 6 maanden volledig geven en dan af bouwen omdat dan de fruit en groente hap dan gegeven moeten gaan worden. Ik wil zeker 1 jaar geven, en dan afbouwen totdat ze volledig vastvoedsel krijgt. En dan vind ik het wel goed.

Goed bezig!

Je bent superverstandig bezig.

En echt: afvallen in de tijd dat je borstvoeding geeft is juist een heel stuk makkelijker dan erna. Zolang je niet overdreven weinig eet en veel beweegt is er niks aan het handje. Zeker niet als je geen last van bekkeninstabiliteit hebt. Juist na een keizersnede kan je soms sneller weer aan de slag dan met een normale bevalling. Ken net even te veel vrouwen die een jaar of nog langer met een bekkenband moeten rondlopen. Beslist geen pretje!

Je bent superverstandig bezig.

En echt: afvallen in de tijd dat je borstvoeding geeft is juist een heel stuk makkelijker dan erna. Zolang je niet overdreven weinig eet en veel beweegt is er niks aan het handje. Zeker niet als je geen last van bekkeninstabiliteit hebt. Juist na een keizersnede kan je soms sneller weer aan de slag dan met een normale bevalling. Ken net even te veel vrouwen die een jaar of nog langer met een bekkenband moeten rondlopen. Beslist geen pretje!

Dat is ook het enige voordeel van een keizersnede, minder last van je bekken na de zwangerschap. Bij mijn eerste had ik op het einde last gekregen van mijn bekken. Doet echt erg veel pijn.

Maar als ik mag kiezen, liever op een natuurlijke bevallen. Zeker voor het psychische aspect van moeder en kind.

nog veel succ6!

-5kg :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:orly: :yarly:

:loopband::banana:

Mooi dat je ons op de hoogte houdt.
Dat gaat netjes.. niet te snel en niet te langzaam.

Mooie mijlpaal zo vlak voor de kerst!

Mooi dat je ons op de hoogte houdt.
Dat gaat netjes.. niet te snel en niet te langzaam.

Mooie mijlpaal zo vlak voor de kerst!

Ik ben er ook heel erg blij mee. Het gaat zo precies goed. Mag al gaan winkelen :cool: Dit motiveert echt ontzettend. Met kerst en oud&nieuw mag ik best wat lekkers eten maar met mate. Komt helemaal goed. Ga het nu echt niet verknallen.

Geweldig voor je, dat is nu extra genieten met Kerst en oud&nieuw

hou je van groen thee marjolein s goede vet verbrander en mager beleg s altyd goed
sux6 en fijne feestdagen

Netjes hoor, die 5 kilo eraf! Je bent goed gemotiveerd en dat werpt z'n vruchten af!

door te eten zoals bovenstaande en 1 keer per week iets lekkers eten zoals een puntzak patat met een dikke klodder mayo :rolleyes: en ik wandelde elke dag 2 keer een half uur heen en terug naar mijn werk.

maar ik wil er ook bij trainen omdat ik tot mijn dochter 1 jaar is thuis blijf en dus niet meer zoveel wandel en wil gewoon een strakker lichaam creëren en dat krijg ik niet door alleen wandelen. Ik geef ook borstvoeding en dit wil ik zeker 1 jaar geven.

val je niet veel af door de borstvoeding?

val je niet veel af door de borstvoeding?

Door het geven van borstvoeding kan een vrouw afvallen. Dat verschilt per vrouw. Ik niet helaas. Maargoed, dat maakt me ook niet uit. Het gaat zo gewoon super! Ben enorm blij met het tot nu toe behaalde resultaat.

;)keep it up girl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven