Fitness Seller

Ik denk dat ik klaar ben voor kuur

Okay, je zegt dat je 109kg bent. Weet niet welke lengte, maar goed, dat is een aardig gewicht! Je kan al 140kg benchen, waarschijnlijk een 1RM? (1xmax betekend dat) En wat kan je nog meer? Kan je squatten, deadliften, enz? Als je met alles zo hoog zit, en je dán 109kg weegt, zal het wel zijn omdat je best veel spiermassa hebt. (hoop dat je geen breezer bent, die alleen borst/armen traint, maar daar ga ik niet vanuit) Als het dus zo is dat je wél veel goeie massa hebt, ga dan eens cutten! Dan zie je maybe veel meer resultaten, want ik denk dat die 109kg wel massa kan zijn, maar is het ook schone spiermassa, of zit je BF op 25%? Anywhey, ben je dik/vet? Ga cutten! Ben je 109kg, 10%BF, 19 jaar en 1.80? Dan ben jij de nieuwe "King of DBB!!"
Maar ga niet zo stom zijn door te zeggen dat je na een jaartje al wil kuren. Lees de regels, lees de nadelen en spit (niet spugen hè!) eens ff door je voedingsschema, want daar kunnen de meeste mensen veel progressie uithalen!

Okay, je zegt dat je 109kg bent. Weet niet welke lengte, maar goed, dat is een aardig gewicht! Je kan al 140kg benchen, waarschijnlijk een 1RM? (1xmax betekend dat) En wat kan je nog meer? Kan je squatten, deadliften, enz? Als je met alles zo hoog zit, en je dán 109kg weegt, zal het wel zijn omdat je best veel spiermassa hebt. (hoop dat je geen breezer bent, die alleen borst/armen traint, maar daar ga ik niet vanuit) Als het dus zo is dat je wél veel goeie massa hebt, ga dan eens cutten! Dan zie je maybe veel meer resultaten, want ik denk dat die 109kg wel massa kan zijn, maar is het ook schone spiermassa, of zit je BF op 25%? Anywhey, ben je dik/vet? Ga cutten! Ben je 109kg, 10%BF, 19 jaar en 1.80? Dan ben jij de nieuwe "King of DBB!!"
Maar ga niet zo stom zijn door te zeggen dat je na een jaartje al wil kuren. Lees de regels, lees de nadelen en spit (niet spugen hè!) eens ff door je voedingsschema, want daar kunnen de meeste mensen veel progressie uithalen!

of hij nu 100 of 200 kg bencht na een jaar natural te trainen, dat doet er geen **** toe, groeien doe je nog steeds na een jaar trainen, des te beter dat hij zo'n goeie genen heeft, dat hij daar eerst maar gebruik van maakt, desnoods spuit hij zich binnen enkele jaren lazarus, maar heeft hij in elk geval een mooie natural basis opgebouwd.

ik heb gesproken.

@standbykursat: De reden waarom iedereen zegt dat je nu nog geen kuur moet nemen is omdat je lichaam er simpelweg nog niet klaar voor is. Dat heeft niks te maken met je spiermassa, trainingjaren of kracht. Je lichaam's zogenaamde endocriene systeem is nu nog niet helemaal stabiel, je bent pas net de pubertijd uit en als je nu van buitenaf hormonen gaat toedienen heb je kans dat je er later in je leven last van krijgt. En "last" beslaat onder andere hartklachten(tot hartfalen aan toe), niet meer kunnen nken omdat je geen stijve meer krijgt, geen natuurlijke testosteronproductie, etc etc. Dat beetje extra kracht en spiermassa is 't niet waard.

Je bent nu vaak genoeg gewaarschuwd lijkt me, als je't alsnog doet merk je hoogst waarschijnlijk vanzelf later de gevolgen en die zullen niet prettig zijn. Maar het is jouw leven en als je denkt dat je 't allemaal wel aan kan en het jou niet zal overkomen ga dan vooral je gang en spuit jezelf plat/slik jezelf kapot aan die troep. En voor wat? Wat extra spiermassa en kracht waar tegenover een heel scala aan dingen staat die totaal niet in verhouding zijn met wat je wint. En 't is nog maar de vraag of je zowel kracht als spiermassa definitief wint..

ik heb even in je foto album gekeken en ik zou voordat je aan de 10 weken dianabol only gaat maar wat aan die hangtietjes van je doen mevrouw theezak;)

en ja ik geloof dat jij 140 KiLo KEn BANKdruHKUH maar van cutten snap je de ballen niet

veel plezier met lezen kerel

standbykursat Galerij - Bodybuilding & Fitness Foto 's

Teering gast ga eerst cutten denk dan pas aan anabole als je 21 bent....

Lekkere mantieten:meal::doggy:

auwww

als we het vet weg denken en je zou een bf van rond de 12 a 14% hebben....blijft er niet veel van je over helaas (ben ik bang).

no way dat jij klaar bent voor kuren, en als je klaar bent voor kuren, dan hoef je ons niet te vragen wat je moet gaan gebruiken, dan weet je dat zelf al en kom je met een voorstel....waar je vervolgens reakties op kunt verwachten.

Zag trouwens dat je in je gallery had gezegd dat je niet op je voeding let ofzo. Gozer... zucht... ga goed eten... Je kan wel anabolen nemen, maar hetgeen waar je ECHT door groeit is en blijft je voeding.

denk dat de boodschap nu wel duidelijk is.

ik heb even in je foto album gekeken en ik zou voordat je aan de 10 weken dianabol only gaat maar wat aan die hangtietjes van je doen mevrouw theezak;)

en ja ik geloof dat jij 140 KiLo KEn BANKdruHKUH maar van cutten snap je de ballen niet

veel plezier met lezen kerel

standbykursat Galerij - Bodybuilding & Fitness Foto 's

jah zo is het makkelijk om 109 kg te wegen, er zal wel wat masaa onder zitten maar heeft niet echt nut om veel aan krachttraining te doen met zoveel vet... eerst wat cutten en veel cardio, als je dan een groot stuk gezakt ben in BF en je spieren beginnen zichtbaar te worden... dan zou ik maar krachtoefeningen gaan doen...

zal eerst nog wat langer trainen voordat je aan dit soort kuren begint, en als je toch vastberaden bent zal ik eerst maar eens wat voedingssupplementen nemen als creatine of eiwitten

eerst cutten,laat eerst je vet % is meten, en dan weten we gelijk wat je vvm is, en dan ken je zien of je speciaal bent, en tijdens cutten verlies je ook pure spiermassa

eerst cutten,laat eerst je vet % is meten, en dan weten we gelijk wat je vvm is, en dan ken je zien of je speciaal bent, en tijdens cutten verlies je ook pure spiermassa

dat kun je behoorlijk indammen als je voeding goed is (goeie eiwitten)

Het kan trouwens wel .Ik ken een jongen die voor het eerst mee ging naar de sportschool en die drukte 140 weg.Hij had zwaar werk woog dik boven de 100 en deed al een aantal jaren aan worstelen.Jammer genoeg vond ie krachtsport geen reed aan.

wat een hoop macho gezever hier

wat maakt het mij een reet uit wie het meest bankdrukt in mijn gym:rolleyes:
ik loop liever met 8% rond met een respectabele massa en een goed uitgekiend programma en dito voedingsschema dan er rond te lopen als een powerlifter met 30% vet.

ik doe aan bodybuilding en niet aan powerlifting en mijn schema is daarop gebaseerd. Niets onnozelers dan de newbies die alleen maar zoveel mogelijk (slecht dan nog) willen benchen om de stoere uit te hangen.

wat een hoop macho gezever hier

wat maakt het mij een reet uit wie het meest bankdrukt in mijn gym:rolleyes:
ik loop liever met 8% rond met een respectabele massa en een goed uitgekiend programma en dito voedingsschema dan er rond te lopen als een powerlifter met 30% vet.

ik doe aan bodybuilding en niet aan powerlifting en mijn schema is daarop gebaseerd. Niets onnozelers dan de newbies die alleen maar zoveel mogelijk (slecht dan nog) willen benchen om de stoere uit te hangen.
:roflol:

Terug
Naar boven