AndroidHealthClinic

Ik ga vanavond paddo's eten

zeker naar aanleiding van de laatste aflevering spuiten en slikken?

D. zei:
Ik zie nog wel even of het leven me paddo's brengt vanavond. Heb er weinig zin in, koppijn. Kan dus geen pijnstiller nemen dan?
Zou ik niet doen, of je neemt een pijnstiller of paddo's maar niet beide.

• Topic Starter Topic Starter
Er staat nu een kop dampende thee voor me, proost heren! :D

laat ff weten voor je gaat pitten hoe het was..

Ik begin het nu te voelen, voorlopig ga ik nog echt niet pitten geloof me. :D

Mn maat heeft ook al de eerste tekenen.

Gewoon een beetje zo'n onderbuik gevoel, terwijl ik dit zit te typen ziet dat scherm er ook wel wazig uit trouwens.

Ben ook benieuwd!

D. zei:
Ik zie nog wel even of het leven me paddo's brengt vanavond. Heb er weinig zin in, koppijn. Kan dus geen pijnstiller nemen dan?

Zou het niet doen, als je al hoofdpijn hebt gaat die alleen maar versterkt worden. Stel het maar even uit dus.

Zelda zei:
Ik begin het nu te voelen, voorlopig ga ik nog echt niet pitten geloof me. :D

Mn maat heeft ook al de eerste tekenen.

Gewoon een beetje zo'n onderbuik gevoel, terwijl ik dit zit te typen ziet dat scherm er ook wel wazig uit trouwens.

Hey Zelda, ben je er nog? Vertel eens wat je voelt en ziet, heb je visioenen?

Zelda is in the thread :D:D trip trip trip!

Zo, ff een update:

Punt 1: ik kan nog typen
punt 2: straks niet meer denk ik :D

het scherm begint echt vaag te worden, mn maat die nog nooit heeft gebruikt is nog een beetje zoekende, maar ik ben al over de drempel heen zeg maar.

we hebben net ook het tweede kopje thee genomen, de verse paddo's zijn nu dus achter de kiezen, ik heb nog gedroogde, maar voorlopig denk ik dat ik hier wel genoeg aan heb, terwijl ik dit typ begint ie ook nog heviger te worden

kerel.. scarry shit ik zou het niet durven puur vanwege het onbekende! wel leuk hoe je het beschrijft.

t**ten, plasser

wedde dat je dalijk in een deuk ligt over puberale woorden :D

Nou, nu begin ik dus echt de kluts kwijt te raken gasten, ik zat net te proberen een stukje over brutez te lezen, het was echt ee geweldig stuk vond ik, ik heb er welliswaar niks van begrepen maar de tekst was echt spacend. :D:D:D:D

Zelda zei:
Nou, nu begin ik dus echt de kluts kwijt te raken gasten, ik zat net te proberen een stukje over brutez te lezen, het was echt ee geweldig stuk vond ik, ik heb er welliswaar niks van begrepen maar de tekst was echt spacend. :D:D:D:D

volgens mij ben je gewoon compleet nuchter hoor.. ik had er ook last mee hehehe:D

hahahha mooi man, suc6 en have fun zelda.
ga het binnenkort ook maar weer is een keer doen, is alweer telang terug.

@ericr staan toch wel bedenkelijke dingen in je lijst. mdma kan je goed gebruiken samen met paddo's. hippieflip heet dat.

Zo, es even een update. Ik kan gek genoeg nog prima typen, die thee is nu ruim een uur geleden. Ik heb net de eerste hap genomen van de gedroogde paddo's, het is niet te vreten, stinkt naar zweetvoeten ofzo, maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen. De trip is naar mijn smaak nog niet heftig genoeg, zodra ik dit uitgetypt heb neem ik het hele zakje maar. Thijs leest nu mee terwijl ik zit te typen en die begrijpt er al geen ruk meer van. Weet jhe wat ik post dit alvast, neem die goddamn dingen en ga zo verder. :D:D:D:D:D:D:D

Dan maar alvast een mop :
(hij is btw niet fout bedoeld :d kan racistisch overkomen, maar ben zelf allochtoon dus neem het niet raar op :D )

Hoe weet je of er een turk heeft ingebroken?

Vuilnisbak is leeg, en de kat is verkracht :D Woehahha

Terug
Naar boven