• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Ik heb even geen idee :(

Bezoekers in dit topic

maar zou je het zelfde bereiken als dat je naar de gym gaat?
Ik denk dat je meer zou bereiken in gym, want er zijn toch wel een aantal bodyparts die niet echt aandacht krijgen imo bij dat cali...
Ook al zal die community beweren van niet, krijg ook spontaan pijn in mijn schouder van alleen nog maar te kijken naar bepaalde oefeningen.
Blessures kijken om de hoek... :) Mja proberen zou ik zeggen... Je kan ook gewoon beginnen met wat bodyweight oefeningen op te zoeken.

Kan me niet voorstellen dat je werd uitgelachen in de gym.
Maar goed als dat wel zo was .. f**k hun. Je komt daar toch voor jezelf om je lichaam te veranderen?
Train een tijdje en kijk wie er t laatst lacht :rolleyes:
Sws dat die gasten die je uitlachten niks gegroeid zijn in die tijd

• Topic Starter Topic Starter
Kan me niet voorstellen dat je werd uitgelachen in de gym.
Maar goed als dat wel zo was .. f**k hun. Je komt daar toch voor jezelf om je lichaam te veranderen?
Train een tijdje en kijk wie er t laatst lacht :rolleyes:
Sws dat die gasten die je uitlachten niks gegroeid zijn in die tijd
Ja klopt ik kom er inderdaad voor mij zelf maar heb daar gewoon geen zin in om daar uitgelachen te worden. Ik dacht dat mensen wel wat volwassener waren maar nee dus. Gezien mijn verleden wil ik me niet eens mengen met dat soort mensen. Dus ben daar mee gestopt ik wil wel naar de gym maar wil ook met respect behandeld worden net zo als ik dat doe bij de mensen daar ik zit daar geen mensen uit te lachen. Ook was het voor mij heel erg zwaar om 30 KM te fietsen dagelijks dus dat in combinatie met het worden uitgelachen heeft gewoon de doorslag gegeven om daar neit mee verder te gaan. Ik wil dat speeltuin gedoe wel proberen sinds de speeltuin hier heel dicht bij is maar als het echt zo is als dat al eerder werd gezegd (Onmogelijk voor mij is) Dan begin ik beetje uit ideeën te raken :( ben net even wezen proberen in speeltuin haha gelijk blessure op gelopen viel van de schommel stang af :P dus ja iemand een ander idee? Niet dat ik niet door wil gaan met dat speeltuin gedoe want was best leuk met het mooie weer maar als je geen enkele pullup kan doen word het ook wel beetje awkward haha

zou je het zelfde bereiken als dat je naar de gym gaat?
De sportschool is een efficiëntere manier om spiermassa te kweken, desondanks denk ik dat je met calisthenics wel een eindje kan komen. Voor het onderlichaam is calisthenics wel vrij beperkt (zeker als je massa wilt). Verder kan calisthenics wel erg blessure gevoelig zijn, vooral voor bijv. de polsen en schouders.

Mijn focus ligt bij de sportschool, maar ik vind het erg leuk om dit ernaast te doen en als de sportschool te duur oid is, dan is dit een goede vervanging in mijn ogen.

P.s. je kan oefeningen zo eenvouding maken als je zelf wilt. Mochten normale pull ups of push ups bijv. te moeilijk zijn, dan zijn er nog makkelijkere varianten etc. Je kan ook een resistance band kopen en deze gebruiken om bepaalde oefeningen makkelijker te maken.
Probeer creatief en slim te zijn ;)

P.s. je kan oefeningen zo eenvouding maken als je zelf wilt. Mochten normale pull ups of push ups bijv. te moeilijk zijn, dan zijn er nog makkelijkere varianten etc. Je kan ook een resistance band kopen en deze gebruiken om bepaalde oefeningen makkelijker te maken.
Probeer creatief en slim te zijn ;)
Dus met dat speeltuin gedoe kan je daadwerkelijk wel de zelfde resultaten halen dan in de gym maar je moet creatief genoeg zijn om oefeningen te doen die alle spiergroepen trainen met zo min mogelijk gear?

Met wat je hebt kan je toch gewoon zo goed als alle spiergroepen trainen?
Je kan benchen, bent over rowen, deadliften, pull-ups, OHP en je kan ook nog frontsquatten.
Beetje improvisatie?

zoek gewoon youtube filmpjes van fullbody bodyweight workouts op. verdiep je in calestehenics, doe wat duur cardio en interval cardio.
Let ook eens op gezond eten.

En hopelijk ben je lichamelijk en financieel wat verder over een tijdje en kan je dan een gym abbo aanschaffen.

40euro per maand betekent gewoon 1x p/m minder stappen of uiteten :)

niet iedereen is geboren met een goude lepel in de reet. dus roeie met waarmee je roeie kan!

ik deed in het begin eigen lichaamsgewicht trainingen en beetje improv met spullen die je hebt! en beviel me goed. zodra je het idd beter hebt financieel raad ik het zeker aan om abbo te nemen op sportschool. trek je niets aan van mensen die kijken! je doet voor jezelf en de eerste stap is al gemaakt en daar mag je trots op zijn!
dus nu lekker knalle en veel youtube kijke voor eigen lichaamsgewicht trainingen.

Laatst bewerkt:
Ik snap je standpunt van basic fit wel. Hier in nieuw-vennep, sjonge jonge... Haantjes cultuur 1ste klas. Vind het in Hoofddorp iets minder, maar alsnog.

Doe dan met een gouden tand ofzo ipv een gouden lepel in je anus:o

Ik hoor een ervaringsdeskundige?

niet iedereen is geboren met een goude lepel in de reet. dus roeie met waarmee je roeie kan!

ik deed in het begin eigen lichaamsgewicht trainingen en beetje improv met spullen die je hebt! en beviel me goed. zodra je het idd beter hebt financieel raad ik het zeker aan om abbo te nemen op sportschool. trek je niets aan van mensen die kijken! je doet voor jezelf en de eerste stap is al gemaakt en daar mag je trots op zijn!
dus nu lekker knalle en veel youtube kijke voor eigen lichaamsgewicht trainingen.

Je beeldspraak is hilarisch, ookal snap ik je punt, de riemen dan. Bedoel je met gouden lepel, het hebben van veel geld? Dat vind ik personeelijk
een beetje zwakke linkse praat. Als je 2 goed functionerende benen en armen hebt, dan zijn er genoeg mogelijkheden?
Ken verder de persoonlijke situatie niet van de TS inschatten (mn glazenbol is helaas stuk gegaan), dus zal er verder geen (voor)oordeel over vormen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke ff een kleine update. Ik heb contact gezocht met de sportschool en die heeft mij een kleine korting aangeboden dat ik 3 maanden kan sporten voor de prijs van 2. Dat is dus al positief ben nu mijn gear wat ik zelf al had aan het verkopen voor geld voor de gym en zo als het nu staat word mijn fitness set dinsdag opgehaald voor 130 eur heb misschien verlies gemaakt maar heb hem ook al langer dan een jaar en tja kan ik dat geld beter in de sportschool stoppen :). Dat speeltuin gedoe bleek toch wel erg zwaar te zijn. En hoop dus dat de sportschool hier vlakbij een oplossing is en anders zal ik gaan overwegen om naar lw te fietsen bijv om daar dan bij fit for free weer to proberen. :)
in iedergeval so far so good :)

En wat betreft mijn financ dat kan idd wel beter ik krijg 25 euro per week van de bewindvoerder om eten/drinken te kopen. Dus alles moet in overleg met de bewindvoerder haha ben er ook niet trots op maar ja hoop nel uit de ellende te zijn.

Ik hoor een ervaringsdeskundige?

Je beeldspraak is hilarisch, ookal snap ik je punt, de riemen dan. Bedoel je met gouden lepel, het hebben van veel geld? Dat vind ik personeelijk
een beetje zwakke linkse praat. Als je 2 goed functionerende benen en armen hebt, dan zijn er genoeg mogelijkheden?
Ken verder de persoonlijke situatie niet van de TS inschatten (mn glazenbol is helaas stuk gegaan), dus zal er verder geen (voor)oordeel over vormen..

juist 'hebben van zat geld' zag namelijk veel mensen poste van koop abbo hierop daarop en weet ik het maar hij legde zelf al uit dat het financieel gewoon kut is om zachtjes uit te drukken.
dus daarom de refer naar Bodyweight traininge enzo

Oke ff een kleine update. Ik heb contact gezocht met de sportschool en die heeft mij een kleine korting aangeboden dat ik 3 maanden kan sporten voor de prijs van 2. Dat is dus al positief ben nu mijn gear wat ik zelf al had aan het verkopen voor geld voor de gym en zo als het nu staat word mijn fitness set dinsdag opgehaald voor 130 eur heb misschien verlies gemaakt maar heb hem ook al langer dan een jaar en tja kan ik dat geld beter in de sportschool stoppen :). Dat speeltuin gedoe bleek toch wel erg zwaar te zijn. En hoop dus dat de sportschool hier vlakbij een oplossing is en anders zal ik gaan overwegen om naar lw te fietsen bijv om daar dan bij fit for free weer to proberen. :)
in iedergeval so far so good :)

En wat betreft mijn financ dat kan idd wel beter ik krijg 25 euro per week van de bewindvoerder om eten/drinken te kopen. Dus alles moet in overleg met de bewindvoerder haha ben er ook niet trots op maar ja hoop nel uit de ellende te zijn.

hoop voor je dat het snel allemaal beter gaat!
En wel beter een sportschool hoor! maar zorg er ook voor dat je niet nog erger in problemen raakt doordat je sportschool abbo neemt!
Succes!!

hoop voor je dat het snel allemaal beter gaat!
En wel beter een sportschool hoor! maar zorg er ook voor dat je niet nog erger in problemen raakt doordat je sportschool abbo neemt!
Succes!!
Ja zal eerst moeten overleggen hoe en wat met bewindvoerder omdat 40 euro veel veel geld is maar tja this wel voor de gezondheid. haha

Laatst bewerkt door een moderator:
kleine update ben gister gebeld door de gym en ze willen volgende week dat ik langs kom en ze zijden misschien dat er dan wel een oplossing is dus ja nu hopen of dat zou kunnen :)

• Like
Waarderingen: Bikkel94
Terug
Naar boven