AndroidHealthClinic

IK ken er NIX van wat nu ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

nls

Novice
Waardering
0
Hej , ik had eens een vraagje .. ik train 2 jaar .. maar ik vind de resultaten niet supper .. en de voeding zit wel behoorlijk goed ..nu denk ik soms om eens te curen .. maar ik ken er NIX van .. wat dan best doen .. dit met een dokter doen ofzo , en ook ik heb er nogal schrik van .. zijn er geen iets minder zware middelen om sneller vooruit te gaan .. ik bedoel geen creatine enzo e ..

bedankt alvast

Aangezien je nog geen fatsoenlijk Nederlands kunt, veronderstel ik dat je nog niet klaar bent om te kuren.
Maar vertel 's aan een mede-leek;
- Wat zijn je stats?
- Hoe(vaak) train je?
- Hoeveel kcal en in welke verhoudingen eet je?

Ik weet zelf ook vrijwel niets van AAS, maar zo lang je nog voldoende (natural) potentie hebt, moet je er gewoon nog niet aan beginnen. En zoek dan voor jezelf uit hoe je zoiets samenstelt.

Het is bijna juni.

'De voeding zit wel behoorlijk goed.'
Dat zeggen ze allemaal. Wat zit er zo goed bij jou dan?
Verdere statistieken van jezelf: leeftijd, gewicht, lengte, aantal dagne dat je traint...en dan de 'stickies'-onderwerpen even openen en er gaat een wereld voor je open. Echt!

nls zei:
Hej , ik had eens een vraagje .. ik train 2 jaar .. maar ik vind de resultaten niet supper .. en de voeding zit wel behoorlijk goed ..nu denk ik soms om eens te curen .. maar ik ken er NIX van .. wat dan best doen .. dit met een dokter doen ofzo , en ook ik heb er nogal schrik van .. zijn er geen iets minder zware middelen om sneller vooruit te gaan .. ik bedoel geen creatine enzo e ..

bedankt alvast

Als je er NIX van ken, vooral NIET beginnen met kuren. Creatine is geen kuur overigens.. lees eens de stickies.

Je vind de resultaten niet 'supper'. Je voeding zit 'wel behoorlijk goed' en dan ga je niet eerst naar je trainen en rust kijken, maar gelijk aan een kuur beginnen?

Dat is hetzelfde als met je Golf GTI met een lege tank en versleten banden aan de Grand Prix mee gaan doen, want 'het vermogen zit wel behoorlijk goed'.

Ik zou als ik jou was eerst leren schrijven en lezen en daarna heel dit forum behalve deze sectie eens grondig doornemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven