Fitness Seller

ik kom heel moeilijk aan spiermassa

PATRICK1994

Novice
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
65kg
Vetpercentage
12%
hey, ik ben hier nieuw op dit forum

ik heb een ecto bouw ik weeg 65 kilo en mijn lengte is 1,73 ben opzich vrij kort maar ik kom heel moeilijk aan spiermassa ??? ik eet om de 3 uur en ik ga op dit moment niet naar de sportschool alleen om de 2 dagen 20x8 push ups heb wel wat spiermassa mee gewonnen maar ik kom heel moeilijk aan wat doe ik fout? is mijn voeding niet optimaal? of m'n trainen

alvast bedank voor jullie reacties :)

Najah, inkopper is natuurlijk -> JE TRAINT NIET. Beetje thuis pushups doen zal wat aan je schouders en borst zetten, maar niet noemenswaardig.

Als je gaat trainen is het handig om daarbij vervolgens ook een voedingsschema op te stellen. Zou zeggen, begin eerst met het lezen van de sticky's.

Haha zoals Shailesh al zegt, je traint niet. Ik ken ook ectomorphen die nooit aankwamen in gewicht maar na het trainen in de sportschool groter werden, 1tje zelfs zonder z'n voedingspatroon aan te passen.

Wat een grap.

• Topic Starter Topic Starter
Najah, inkopper is natuurlijk -> JE TRAINT NIET. Beetje thuis pushups doen zal wat aan je schouders en borst zetten, maar niet noemenswaardig.

Als je gaat trainen is het handig om daarbij vervolgens ook een voedingsschema op te stellen. Zou zeggen, begin eerst met het lezen van de sticky's.
vo

ik heb op dit moment niet echt een voedingsschemamaar ben wel van plan om serieus eentje te gaan maken, heb me vandaag aangemeld voor een sportschool maar ik ga proberen om m'n koolhydraten zo hoog mogelijk te houden dat ik toch wel spiermassa mee kan bouwen

nog bedank voor je reactie :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 11:15 ----------

Haha zoals Shailesh al zegt, je traint niet. Ik ken ook ectomorphen die nooit aankwamen in gewicht maar na het trainen in de sportschool groter werden, 1tje zelfs zonder z'n voedingspatroon aan te passen.

zonder extra te eten en toch aankomen ??? dat is wel mooi meegenomen :)

Ik ruik een troll.

Ik ruik een domme vraag en iemand die niet weet wat trollen is:o

T kan me namelijk niet voorstellen dat iemand boos, verdrietig, geïrriteerd of wat dan ook wordt van zo'n vraag.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 22:08 ----------

ik ga proberen om m'n koolhydraten zo hoog mogelijk te houden dat ik toch wel spiermassa mee kan bouwen

Spieren maak je uit eiwitten dus gezond eten, veel eiwitten (gebalanceerd uiteraard) en t kwakkie in t zakkie houden.. Of desnoods als latenightsnack recycelen.

T kan me namelijk niet voorstellen dat iemand boos, verdrietig, geïrriteerd of wat dan ook wordt van zo'n vraag.

Spieren maak je uit eiwitten dus gezond eten, veel eiwitten (gebalanceerd uiteraard) en t kwakkie in t zakkie houden.. Of desnoods als latenightsnack recycelen.

sinds ik niet fap maak ik de gains van mijn leven

hey, ik ben hier nieuw op dit forum

ik heb een ecto bouw ik weeg 65 kilo en mijn lengte is 1,73 ben opzich vrij kort maar ik kom heel moeilijk aan spiermassa ??? ik eet om de 3 uur en ik ga op dit moment niet naar de sportschool alleen om de 2 dagen 20x8 push ups heb wel wat spiermassa mee gewonnen maar ik kom heel moeilijk aan wat doe ik fout? is mijn voeding niet optimaal? of m'n trainen

alvast bedank voor jullie reacties :)

Goed dat je je voeding en training zo goed uit de doeken doet.

• Topic Starter Topic Starter

bedankt voor je tip ;)

Ik train (praktisch) niet en heb geen verstand van voeding maar toch begrijp ik niet waarom ik geen spiermassa bij krijg. The ****?

Terug
Naar boven