XXL Nutrition

ik kom niemeer bij

mikethepumper

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
8%
hallo allemaal

ik heb een vraag ik train al 2 jaar, eerste jaar ben ik 12 kilo bijgekomen.
ik was erg mager 68 kilo, op dit moment ben ik 83 kilo ik kom niet meer bij.
ik ben nu bezig met een creatine kuur door deze kuur ben ik 2 kilo bijgekomen en
dat is waarschijnlijk vocht. ik train 6 keer per week en ik neem mijn sups zoals : proteine shake, zma, bcaa, msm en animal pak. maar ik kom niet meer bij wat zou de oorzaak kunnen zijn ?

mvg

Hahaha ik kom niet meer bij. Dacht dat dit een grappig topic was maar oke, helaas. Als ik jou was zou ik me eens gaan focussen op voeding ipv sups. Lees de stickies en je kunt zelf een schema maken die je in de sectie voeding kunt laten checken. Succes ;).

meer eten

doei

hallo allemaal

ik heb een vraag ik train al 2 jaar, eerste jaar ben ik 12 kilo bijgekomen.
ik was erg mager 68 kilo, op dit moment ben ik 83 kilo ik kom niet meer bij.
ik ben nu bezig met een creatine kuur door deze kuur ben ik 2 kilo bijgekomen en
dat is waarschijnlijk vocht. ik train 6 keer per week en ik neem mijn sups zoals : proteine shake, zma, bcaa, msm en animal pak. maar ik kom niet meer bij wat zou de oorzaak kunnen zijn ?

mvg

Heb je je voeding voldoende aangepast bij het zwaarder worden? En is je training nog in orde?

Ik kwam hier om me stuk te lachen.. beetje jammer.

ON: Meer eten. Punt.

meer creatine

na dit, kom ik ook serieus niemeer bij :roflol:

Hou je elke dag bij hoeveel calorieën je binnen krijgt? Wat je onderhoud is? Het is eerst belangrijk om dat in kaart te brengen. Waarschijnlijk gewoon meer eten broseph.

Na 2 jaar al kuren.. :eek!:

Nou dat was dan ook zijn laatste post.:(

Kijk uit met die creatine kuurtjes, die zijn echt gevaarlijk. Een vriend zijn ballen zijn hierdoor ontploft :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Smorgens 200gr muesli
10 uur eiwitshake mt havermout
12 uur 300 gram kip filet met 120 gr rijst
2 uur eiwitshake mt havermout
5 uur 60 gram rijst
Na training eiwitshake
200 gram kipfilet mt 60 gram rijst

Dit is wat ik dagelijks eet

Saai haha, maar dat is mijn mening.
Litertje chocomel erbij en dan kom je wel aan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dit schema van een gym gekregen, ben het zo beu gegeten. Ik eet tegen goesting

Terug
Naar boven