Ik heb dit schema van een gym gekregen, ben het zo beu gegeten. Ik eet tegen goesting
Gym schema's slaan nergens op vaak.
Maak zelf een schema (lees de stickies) met dingen die je lekker vindt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dit schema van een gym gekregen, ben het zo beu gegeten. Ik eet tegen goesting
Zolang je intensiteit prima is (behalve als je een powerlifter bent imo) kan 2 uur primaOké dankjewel, nog een laatste vraag hoelang mag ik trainen? want ik train soms meer dan 2 uur.
Zolang je intensiteit prima is (behalve als je een powerlifter bent imo) kan 2 uur prima
Want als powerlifter moet intensiteit niet prima zijn of train je geen 2 uur?
Ik snap je zin niet zo.
Het verhaal klopt wel zo'n beetje. Alleen werk je niet met een overschot maar met je calorie behoefte om aan te komen, liefst zonder vet aan te zetten. Van overschotten wordt je gewoon vet.http://fitnessjunk.nl/spiermassa/bulken/
is deze bron vertrouwbaar?
Doe zelf eens wat, ik heb je dr juiste sectie al aangewezen. Stickies lezen.kan iemand een link posten waarin staat hoe je moet bulken, wat je beste het eerste eet en tegen de avond. Ik wil echt maximale groei!!
Het verhaal klopt wel zo'n beetje. Alleen werk je niet met een overschot maar met je calorie behoefte om aan te komen, liefst zonder vet aan te zetten. Van overschotten wordt je gewoon vet.
ik hanteer geen onzin definities.
Overschot is wat over blijft dus wat je lichaam niet nodig heeft en dus vet aanzet.
Als je wilt groeien ga je over het algemeen boven onderhoudsbehoefte zitten. En dat liefst zonder overschot.
Gast, een overschot is 250-500 kcal over je onderhoud.