XXL Nutrition

ik kom niemeer bij

• Topic Starter Topic Starter
Oké dankjewel, nog een laatste vraag hoelang mag ik trainen? want ik train soms meer dan 2 uur.

• Topic Starter Topic Starter
kan iemand een link posten waarin staat hoe je moet bulken, wat je beste het eerste eet en tegen de avond. Ik wil echt maximale groei!!

Als je in de voedingsectie kijkt en zoekt naar voedingschema's kan je zat ideetjes op doen.
Probeer eerst uit te rekenen wat je ongeveer nodig hebt per dag, dat kan je hier doen: http://www.runinfo.nl/caloriebehoefte-harris-benedict.htm
Maak vervolgens een goed voedingschema waar je je de eerste periode aan houdt en bekijk met een week of 3-4 wat het voor je doet.
Pas daarna de hoeveelheid calorietjes van de geschatte berekening aan naar je doelen en shape / shapeveranderingen..

Een overschot betekent dat je meer kcal binnen krijgt dan je verbrandt. Wel handig als je gewoon dezelfde definities hanteert als de rest van het forum.

ik hanteer geen onzin definities.

Overschot is wat over blijft dus wat je lichaam niet nodig heeft en dus vet aanzet.
Als je wilt groeien ga je over het algemeen boven onderhoudsbehoefte zitten. En dat liefst zonder overschot.

Lastig communiceren wordt het dan..

ik hanteer geen onzin definities.

Overschot is wat over blijft dus wat je lichaam niet nodig heeft en dus vet aanzet.
Als je wilt groeien ga je over het algemeen boven onderhoudsbehoefte zitten. En dat liefst zonder overschot.

Gast, een overschot is 250-500 kcal over je onderhoud.

nvm :)

goeie discussie

dubbel

Wordt dit topic nog eens grappig?

OT: Ik ben het deze keer met noppert eens. Je kan prima groeien zonder overschotten te creëren (waar je dus vet van wordt), maar wel zijn genen hierbij belangrijk in mijn ogen. De ene heeft een hoger metabolisme en zet sneller spiermassa aan dan een ander, dan gaat dit natuurlijk al een stuk makkelijker.

Terug
Naar boven