MuscleMeat

ik kom niet aan!!!!!nog geen gram

wiggers

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
ik eet 5 a 6 x per dag 78 gr koolhydraten en 25 gram eiwit bij een gewicht van 72 en lengte van 1.70.
maa ik heb geen grammetje vet. heb al een kilo weightgainer op met dit voedingsschema binnen 2 weken. bulk 2maanden hoe kan ik aankomen???? nog meer calorien.? pak chocomelk erbij per dag? dan zit ik ver over de 4000cal wat moet ik doen??

Uh, ik eet op trainingsdagen 3300kcal ZONDER avondeten, waar nog meestal 1000kcal+ in zitten, dus nee, niet raar ;)... En ga geen ongezonde dingen erbij vreten, dan word je gewoon vet. Wat is je EIW/KH/Vet verhouding?

meer eten, bon apetiet! :meal:

wat zijn je stats? lengte, gewicht, lichaamsbouw?

Gewoon wat meer calorierijkere dingen toevoegen aan je dieet zoals hele eieren, noten, melk, brinta, havermout, mager gehakt, pindakaas. En als je veel cardio doet zou je dat even moeten weglaten of beperken tot maximaal 2keer een half uur per week. Ga vooral niet te veel junk eten want ik neem aan dat je aan wilt komen in spiermassa en niet alleen in vet, dus blijf redelijk "clean" eten.

meer geduld, harder trainen en meer eten.

Gewoon wat meer calorierijkere dingen toevoegen aan je dieet zoals hele eieren, noten, melk, brinta, havermout, mager gehakt, pindakaas. En als je veel cardio doet zou je dat even moeten weglaten of beperken tot maximaal 2keer een half uur per week. Ga vooral niet te veel junk eten want ik neem aan dat je aan wilt komen in spiermassa en niet alleen in vet, dus blijf redelijk "clean" eten.
Wat een onzin. Het gaat er gewoon om dat je een kcal overschot creeert. Je gained niet minder spieren omdat je junkshit eet, zolang je maar genoeg volwaardige eiwitten naar binnen propt.

Het is gewoon een feit dat het makkelijker is om met vette troep een kcaloverschot te creeeren, welke nodig is om je lichaam in een spieraanmakende staat te krijgen(anabole staat) en vanuit daaruit moet je dan genoeg eiwitten eten maar dat is geen punt als je 4-5k kcal per dag eet.

Wat een onzin. Het gaat er gewoon om dat je een kcal overschot creeert. Je gained niet minder spieren omdat je junkshit eet, zolang je maar genoeg volwaardige eiwitten naar binnen propt.

Het is gewoon een feit dat het makkelijker is om met vette troep een kcaloverschot te creeeren, welke nodig is om je lichaam in een spieraanmakende staat te krijgen(anabole staat) en vanuit daaruit moet je dan genoeg eiwitten eten maar dat is geen punt als je 4-5k kcal per dag eet.

Ja natuurlijk is het makkelijker om met junk een calorienoverschot te creeren, maar het lijkt me niet echt lekker voor je lichaam, al die suikers en transvetten en weet ik veel wat er allemaal nog in zit. Ook krijg je door al die suikers de ene insulinepiek na de andere en zal je daarom ook niet beter gaan presteren in de sportschool omdat je je ook nog behoorlijk suf gaat voelen. Door langzamere koolhydraten in te nemen in de vorm van volkoren brood, brinta, zilvervlies rijst, brinta zal je je veel fitter voelen dan met die snelle suikers uit junk en tegelijkertijd leveren ze ook nog behoorlijk wat calorien op. Maarja iedereen moet zelf weten hoe ze bulken en als je geen problemen hebt om moddervet te worden ga dan maar lekker junk eten. Ik ben nog steeds van mening dat je bijvoorbeeld met de voedingsmiddelen die ik eerder genoemd heb makkelijk een calorienoverschot mee kan creeren en gewoon aankomen zonder al te veel vet aan te zetten.

Ook al ben je nog zo mager,

Junkfood is voor iedereen ongezond en zullen je prestaties negatief beinvloeden.

Schrijf eens de komende 7 dagen op wat je eet, hoe de trainingen gan (haal je nogwat pr's) en wat er met je gewicht gebeurd.
Dan kan ik een betere inschatting maken en je een beter advies geven

Dit zei ik 2 jaar geleden ook, geloof me, als je eet kom je aan!

Hier nog even een voorbeeld van een redelijk clean voedingsschema die ruim boven de 4000 calorien opleverd(rond 4300).

7:00-4 eieren, 40gr havermout, 250ml melk ---> 600kcal

9:30-4 sneden volkoren brood, 130gr tonijn(blikje), eetlepel mayo extra light, tomaat, glas melk---> 656 kcal

12:00- 75gr zilvervlies rijst(ongekookt), 200gr brocolli, 200gr kippenborst,appel---> 556 kcal

13:30- trainen

14:45- whey shake met 300ml halfvolle melk---> 270kcal

16:00- 4 sneden volkoren brood, 4 eieren, glas melk---> 841 kcal

18:00- 200gr gehakt(liefst mager), 75gr zilvervlies rijst(ongekookt), 200gr brocolli---> 768 kcal

20:00-blikje tonijn(130gr), appel---> 189 kcal

22:00- 500gr kwark, eetlepel pindakaas ---> 440 kcal

Natuurlijk moet je blijven varieren om je lichaam het beste te geven en dit is het bewijs dat je echt geen junk hoeft te eten om aan je calorien te komen. Als je echt heel veel moeite hebt om te eten dan kun je altijd nog overwegen om een weightgainer van goede kwaliteit aan te schaffen, maar echt voedsel gaat altijd nog voor.

ach, kom op, je kunt makkelijk boven de 4000 gaan zitten met clean eten.
Je lichaam komt echt niet in een anabole staat door vet vreten hoor. De enige
kilo's die je op die manier wint zijn de kilo's die je er daarna weer moet afbranden
op de loopband.

Het komt er dus op neer, als je niet aankomt moet je meer eten! :P

• Topic Starter Topic Starter
ik eet nooit junkfood ik eet zilvervliesrijst, kip, haverrmout, brintha, nutrix, weightgainer, kwark, kiwis, crunchy, +avondeten

ik heb het aleen over een pak chocolade melk erbij

kun je doen, ik zou zelf liever 2 x een shake met wat whey, weightgainer en flink wat brinta nemen.

ik heb ook 2 x per dag weightgainer er bij

Terug
Naar boven