AndroidHealthClinic

Ik krijg me windows niet geactiveerd...

kamikaza

Competitive Bodybuilder
Waardering
25
Hoi,

Zit weer met een k*tprobleem. Ik heb 30 dagen geleden me pc geformateerd. Maar toen had me windows dus niet geactiveerd. Dat moest ik dus doen binnen 30 dagen.

Nu zijn die 30 dagen voorbij en moet ik hem nu perse activeren , anders kan ik er niet op. Geen probleem dacht ik eerst, maar het liep toch anders af.

Ik voerde me code net dus in maar er kwam te staan dat het een verkeerde code was. Ik heb dus zitten kijken of ik niet ergens een foutje had gemaakt, maar dat was dus niet zo. Ik heb wel 20 keer alles overgetypt en nagekeken maar hij doet het gewoon echt niet.

Het is trouwens gewoon een legale windows , dat met legale cd's is geinstalleerd die bij de pc kwamen.

Nu weet ik dus niet wat ik moet doen en kan ik me pc eigenlijk niet op.
Misschien dat iemand weet wat ik kan doen?

Het gaat hier trouwens om windows xp home edition.
( heeft iemand miss wat key's die ik kan proberen )

Alvast bedankt ! :)

windows sucks toch fameus eh

Als je windows Home Key legaal is kun je gewoon telefonische activatie doen .. (windows activeren met hulp van een medewerker .. ) je krijgt dan een gratis nummer op je scherm en je word doro een vol automatisch computer gestuurd menu heen geleid..

• Topic Starter Topic Starter
@roxxe , heb het even geprobeerd maar het wil niet echt lukken. Heb je daarover een pm gestuurd...

@Hiekie, dat bellen heb ik nu ook geprobeerd maar daar kom ook niet aan verder omdat die een fout meld als ik een door hun gemaakte code invoer...

Nu heb ik enkele programmas geprobeerd en er komt steeds een dezelfde code uit, maar als ik die invoer staat er " Niet geautoriseerde productcode "

dus ik zit eigenlijk een beetje vast...

ga dan ff naar de winkel waar je hem kocht

vreemd , heb je een code van een helpdesk medewerkster gekregen? Of van het geautomatiseerde systeem?

Terug
Naar boven