MuscleMeat

Ik val ontzettend traag af

• Topic Starter Topic Starter
kijk naar wat er op een dag binnenkomt aan kcal en wat je verbruikt.. het maakt niet uit waar het de energie op dat moment uit haalt (voeding of vet) want dan spreekt je lichaam wel op een later moment je vetreserves aan. veel voeding is nog lang niet verteerd als je er direct na sport, dus deze uitspraak is sowieso veels te verwarrend.

Ben ik absoluut met je eens dat het verwarrend is. Maar er staan letterlijk meerdere van zulke artikelen op het internet over zwemmen. Ik vond het al erg zwart/wit.

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Het gaat allemaal om maar 1 ding: kcal in vs kcal out. Makkelijkste manier om het wat sneller te laten gaan is meer bewegen. Ga ook cardio doen.

Hi,

Gelukkig weet ik op dit moment wel dat er minder kcal in gaan dan uit. Dus ik zou nog steeds op de goede weg zijn. Tevens deed ik al cardio (zie mijn trainingsschema). Zwemmen ben ik er nu dus bij gaan doen.

voedingswaarden zijn circa:
muesli 100 gram

Kipfilet/kalkoenfilet 100/150 gram

avondeten 1 bord. Calorieen kunnen hierbij verschillen.

Eet ook regelmatig groenten: brocolli/gekookte aardappel/bloemkool/wortel/spruitjes/bonen etc.

Dit is niet serieus toch? :eek:

Terug
Naar boven