AndroidHealthClinic

Ik wil graag mijn spieren trainen!

Waardering
0
Hallo,

Ik ben 15 jaar, 185 cm lang en ik weeg 55 kilo (te wijnig ik weet het).
Ik zou heb op dit moment geen buik, arm en borstspieren en deze zou ik graag trainen.
Ik zit nu bij een sportschool en kan onbeprekt trainen met alle apparaten.
Heeft iemand tips of misschien een schema voor mij hoe ik hier aan kom:
-Buikspieren (sixpack!)
-Armspieren
-Borstspieren (beetje van die bolle borstspieren als op plaatjes etc.)

Het liefst zo SNEL MOGELIJK resultaat (als het kan even bij vermelden hoelang het duurt voor iets zichtbaar wordt etc.)

Het liefst train ik 2 keer in de week max 1.5 a 2 uur!
Ik train het liefst met de kracht apparaten (dus geen situps etc. want dan belast ik mijn nek teveel)

HEEL ERG BEDANKT!!!

dit forum heeft elke dag meer weg van een breezer ontmoetingsplaats...

ok hmmmm
zo snel mogelijk resultaat
goed eten dus en goed trainen
dus niet alleen je bovenlichaam

lees de sticky's is door ipv dezelfde vraag te stellen als 100den mensen voor je ( als het niet 1000den zijn )

old fashioned solution
a rack
a bench
a barbell
dumbbells

met dit kan je hééél veel
voor dit schema, het staat er bij, heb je enkel een bankje nodig en dumbs.

zijn het wel krachtapparaten, of fietsen enzo...
soit, het lijkt wel op een healtcenter...
gewoon hardcoreknallen

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben vandaag voor het eerst geweest, het zijn wel krachtapparaten.
Ik had er een paar met die sportinstructeur gedaan.
-Voor buikspieren: Z'n balk net boven je borst die je naar beneden drukt door je lijf naar voor te duwen.
-Voor borstspieren: 2 handvaten die je naar voren duwt (recht voor uit met elleboog op schouderhoogte)
-Voor armspieren: 1. Een soort plaat waar je allebij je armen op legt en dan een hengesl vastpakt en omhoog tilt richting je bortst. 2. Twee handvaten die je naar beneden duwt, ellebogen naar achteren gericht.

Zo legde hij het ongeveer uit!

Ik ben vandaag voor het eerst geweest, het zijn wel krachtapparaten.
Ik had er een paar met die sportinstructeur gedaan.
-Voor buikspieren: Z'n balk net boven je borst die je naar beneden drukt door je lijf naar voor te duwen.
-Voor borstspieren: 2 handvaten die je naar voren duwt (recht voor uit met elleboog op schouderhoogte)
-Voor armspieren: 1. Een soort plaat waar je allebij je armen op legt en dan een hengesl vastpakt en omhoog tilt richting je bortst. 2. Twee handvaten die je naar beneden duwt, ellebogen naar achteren gericht.

Zo legde hij het ongeveer uit!

Begin zelf wat te lezen
en laat die noob zich met de bommatjes bezig houden

die buikspieroefn, hoe heet die, hoe hij het jou uitlegt, en hoe jij het verder vertelt, lijkt het me geen bekende oefening
die borstspiefoefn: pulley-pullovers?? maar buik je elleboog of je verdoet ze eens je meer kan pullen;)
die armoefn: 1. preacher 2. triceps pulldown

leer eerst zelf wat je traint;)
nu trek je maar aan de stang, maar om te groeien moet je 'contact' hebben met je spier
steeds de te trainen spier constant aanpassen, dan zal je wel beginnen groeien

Begin zelf wat te lezen
en laat die noob zich met de bommatjes bezig houden

die buikspieroefn, hoe heet die, hoe hij het jou uitlegt, en hoe jij het verder vertelt, lijkt het me geen bekende oefening
die borstspiefoefn: pulley-pullovers?? maar buik je elleboog of je verdoet ze eens je meer kan pullen;)
die armoefn: 1. preacher 2. triceps pulldown

leer eerst zelf wat je traint;)
nu trek je maar aan de stang, maar om te groeien moet je 'contact' hebben met je spier
steeds de te trainen spier constant aanpassen, dan zal je wel beginnen groeien

tussen al die stoere praat van je heb je hem nog geen 1 keer doorverwezen naar de beginners FAQ wat uit jou topic is voortgekomen, ik moet zeggen dat ik dat zeer spijtig vind en waarom ga je er vanuit dat hij een beachboy is?

de zoveelste die echt vraagt achter borst, armen en buik...
zegt genoeg??

en als hij dan enkel dit traint in fitness-center, zonder dat instructeur hem erop wijst, of hem erop wijst en hij het afslaat...
zegt genoeg??

En die beginners FAQ, werd die al niet meegegeven bij het aanmelden op het forum?

de zoveelste die echt vraagt achter borst, armen en buik...
zegt genoeg?? Als je er dan toch op in gaat leg dan uit dan benen trainen ook belangrijk is of dat het belangrijk is je hele lichaam te trainen

en als hij dan enkel dit traint in fitness-center, zonder dat instructeur hem erop wijst, of hem erop wijst en hij het afslaat...
zegt genoeg?? in zijn post staat dat hij het samen met de instructeur heeft gedaan en er staat nergens dat hij het afslaat

En die beginners FAQ, werd die al niet meegegeven bij het aanmelden op het forum? Dan wijs je hem er nog een keer op dat hij de beginners FAQ moet lezen of de sticky's

Waarom niet gewoon normaal antwoorden? waarom altijd zo fel vooral van jou vind ik dat zo raar

Eerst je voeding op orde en dan beginnen met full body schema dat je 3x per week doet. 3x per week is imo wel het minimum om een beetje lekker te groeien. Ga dan gewoon 45 min. Zoveel tijd vreet dat echt niet.

geen benen, rug, kuiten,schouders???

Terug
Naar boven