XXL Nutrition

Ik wil schema 3/4 keer per week, en hoeveel kg gewicht heffen?

zo zo toe maar, 1 ei over 4 boterhammen verdeelt. Rijkelijk belegd zeg!

Je vraagt toch om advies? Neem het dan ook aan..

Het klopt dat je met twee halters best wat oefeningen kan doen, maar binnen een paar weken zit je met enkele oefeningen al op je max met die 15 kilo dumbells.
Waarom wil je geen abonnement op de sportschool?

Je kan er wat oefeningen mee doen,eigenlijk heel veel,maar wil je je volledige lichaam trainen schieten 2 dumbbels toch te kort om een deftige fysiek te kweken imo. Een bankje en lange halterstang en eventueel een ez curlstang dan kom je al een heel eind verder.

Met een rechte stang kan je ook curlen maar voor de polsen vind ik een ez stang beter.

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik ga dan denk ik een stang aanschaffen

15 jaar , zich melden als " ArnoBODYBUILDER" , geen fatsoenlijk trainingspul en voeding niet op orde ..

Alle begin is moeilijk maar neem wat aan van de mensen die je advies geven ..

Voorbeeld : 1 gebakken ei op 4 boterhammen .. Weinig eiwit , veel koolhydraten ( door brood ) enz

voorbeeld : " een lange stang " .. Wat bedoel je ? Stijgerpijp , regenpijp of bedoel je halterstang ?

Maw : lees jezelf in en weet waar je over praat ..

Wat raad u mij aan tussen de middag te eten? 1 boterham met ei en 3 boterhammen met kalkoen filet? Ik heb ook magere Franse kwark tot mijn beschikking maar alsnog krijg ik dan denk ik teweinig eiwitten binnen

Je vraagt toch om advies? Neem het dan ook aan..

Het klopt dat je met twee halters best wat oefeningen kan doen, maar binnen een paar weken zit je met enkele oefeningen al op je max met die 15 kilo dumbells.
Waarom wil je geen abonnement op de sportschool?

Ik denk dat ik een halter stang ga aanschaffen.

15 jaar , zich melden als " ArnoBODYBUILDER" , geen fatsoenlijk trainingspul en voeding niet op orde ..

Alle begin is moeilijk maar neem wat aan van de mensen die je advies geven ..

Voorbeeld : 1 gebakken ei op 4 boterhammen .. Weinig eiwit , veel koolhydraten ( door brood ) enz

voorbeeld : " een lange stang " .. Wat bedoel je ? Stijgerpijp , regenpijp of bedoel je halterstang ?

Maw : lees jezelf in en weet waar je over praat ..

ah kutje, ik wou een leuke reactie plaatsen, over ''arnobodybuildernextarnoldschwarzeneggerakaronniecoleman''

je mag mijn stang wel gebruiken liefje

Wat zijn losse bundels

Wat raad u mij aan tussen de middag te eten? 1 boterham met ei en 3 boterhammen met kalkoen filet? Ik heb ook magere Franse kwark tot mijn beschikking maar alsnog krijg ik dan denk ik teweinig eiwitten binnen

Je moet eerst weten wat je onderhoud is van kcal per dag. Daar ga je dan een 500 kcal boven zitten om massa te winnen.

Oke, maar dan verlies je geen vet toch? Sorry voor die domme vragen van mij

Terug
Naar boven