- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flakbijOmdat die er niet is flakbij in de buurt. Dus eerst moet ik berekenen hoeveel cal. Ik binnen krijg?
Oke, maar met twee halters kan je best wel wat oefeningen doen hoor. Ik heb ook een total gym shaper
Je vraagt toch om advies? Neem het dan ook aan..
Het klopt dat je met twee halters best wat oefeningen kan doen, maar binnen een paar weken zit je met enkele oefeningen al op je max met die 15 kilo dumbells.
Waarom wil je geen abonnement op de sportschool?
bedankt voor de tip zal ik zeker doen. Hoe moet ik ooit genoeg eiwitten binnen krijgen? 2 gram per kilo dat is dan 102 gram eiwit per dagKijk anders eens rond op 2e handssites voor een verstelbaar bankje en een lange stang.
15 jaar , zich melden als " ArnoBODYBUILDER" , geen fatsoenlijk trainingspul en voeding niet op orde ..
Alle begin is moeilijk maar neem wat aan van de mensen die je advies geven ..
Voorbeeld : 1 gebakken ei op 4 boterhammen .. Weinig eiwit , veel koolhydraten ( door brood ) enz
voorbeeld : " een lange stang " .. Wat bedoel je ? Stijgerpijp , regenpijp of bedoel je halterstang ?
Maw : lees jezelf in en weet waar je over praat ..
Je vraagt toch om advies? Neem het dan ook aan..
Het klopt dat je met twee halters best wat oefeningen kan doen, maar binnen een paar weken zit je met enkele oefeningen al op je max met die 15 kilo dumbells.
Waarom wil je geen abonnement op de sportschool?
15 jaar , zich melden als " ArnoBODYBUILDER" , geen fatsoenlijk trainingspul en voeding niet op orde ..
Alle begin is moeilijk maar neem wat aan van de mensen die je advies geven ..
Voorbeeld : 1 gebakken ei op 4 boterhammen .. Weinig eiwit , veel koolhydraten ( door brood ) enz
voorbeeld : " een lange stang " .. Wat bedoel je ? Stijgerpijp , regenpijp of bedoel je halterstang ?
Maw : lees jezelf in en weet waar je over praat ..
Okee dan
bedankt voor de tip zal ik zeker doen. Hoe moet ik ooit genoeg eiwitten binnen krijgen? 2 gram per kilo dat is dan 102 gram eiwit per dag
Wat raad u mij aan tussen de middag te eten? 1 boterham met ei en 3 boterhammen met kalkoen filet? Ik heb ook magere Franse kwark tot mijn beschikking maar alsnog krijg ik dan denk ik teweinig eiwitten binnen
Dat is next level voor echte bodybuilders!!!!
Oke, maar dan verlies je geen vet toch? Sorry voor die domme vragen van mij
Als je vet wil verliezen dan ga je onder je onderhoud eten. Maar 1m67 en 51 kg wil je skeletor worden?