MuscleMeat

Ik wil schema 3/4 keer per week, en hoeveel kg gewicht heffen?

Ik zou gewoon bulken. Niet cutten.

Hoe moet ik ooit genoeg eiwitten binnen krijgen? 2 gram per kilo dat is dan 102 gram eiwit per dag

Kipfilet / kalkoenfilet voor op brood
Eieren
Tonijn / makreel / Witvis
Kwark / Griekse yoghurt
Kipfilet ( blokjes ) , biefstuk

Genoeg producten die je aan voldoende eiwitten kunnen helpen , je zou ook nog een whey shake kunnen nemen , ik probeer dat echter zo weinig mogelijk te doen ,

102 gr eiwit per dag is voor velen hier erg weinig , die nemen zelfs het dubbele of meer aan eiwit in ..

Eieren
Kwark / Griekse yoghurt

Genoeg producten die je aan voldoende eiwitten kunnen helpen , je zou ook nog een whey shake kunnen nemen , ik probeer dat echter zo weinig mogelijk te doen ,

102 gr eiwit per dag is voor velen hier erg weinig , die nemen zelfs het dubbele of meer aan eiwit in ..

Aan 102 kom je heeeel makkelijk zonder shakes.

• Topic Starter Topic Starter
Eieren
Kwark / Griekse yoghurt

Oke bedankt voor de info. Dus moet ik elke dag eigen tonijn joghurt en kip eten?

Ik heb 3 eieren voor tussen de middag, en ik heb havarmoutpap op. Dan moet ik nog 69 gram. Dat is lijkt mij nog best veel

Begin nou maar eerst eens met alles te eten wat in je buurt komt, ALLES

Elke ochtend havarmoutpap zonder suiker --> 300 ml melk + 100 gr havermout --> ca 20 gr eiwit
tussen de middag 1 gebakke ei verdeelt over 4 boterhammen --> 2 eieren + 50 gr kip --> ca. 18 gr eiwit
om 3 uur een appeltje
soms als snack wat pinda's noten of smoothie --> smoothie met 300 ml yoghurt --> ca. 12 gr eiwit
avond eten groenten aardappel en kip/rundvlees en soms vis. --> 150 gr kip --> ca 30 gr eiwit
Na het avond eten eet ik niks --> bak kwark voor het slapen a 250 gr --> ca. 20 gr eiwit
Voor de rest drink ik veel water

kleine wijzigingen en je zit al op 100 gr eiwitten

Elke ochtend havarmoutpap zonder suiker --> 300 ml melk + 100 gr havermout --> ca 20 gr eiwit
tussen de middag 1 gebakke ei verdeelt over 4 boterhammen --> 2 eieren + 50 gr kip --> ca. 18 gr eiwit
om 3 uur een appeltje
soms als snack wat pinda's noten of smoothie --> smoothie met 300 ml yoghurt --> ca. 12 gr eiwit
avond eten groenten aardappel en kip/rundvlees en soms vis. --> 150 gr kip --> ca 30 gr eiwit
Na het avond eten eet ik niks --> bak kwark voor het slapen a 250 gr --> ca. 20 gr eiwit
Voor de rest drink ik veel water

kleine wijzigingen en je zit al op 100 gr eiwitten
Hartstikke bedankt !

En door het trainen , krijg je ook meer eetlust , je verbrand namelijk meer , door meer te eten heb je meer " eetmomenten " en dus sneller / makkelijker de mogelijkheid om eiwitten tot je te nemen ..

102gr eiwit is ook echt keiveul!! Als 10 uurtje dan.

Terug
Naar boven