Fitness Seller

Ik word hier helemaal gek van

JwzTogHond

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
19%
Yo,
Ik train nu al een jaartje en heb al aardig wat progressie geboekt.

Heb vorige week maandag mijn lichaamsvet percentage gemeten d.m.v. een lichaamsvetmeter en ik kwam uit op het volgende:
Lengte 180
Leeftijd 20
Gewicht 80.0kg
Vetpercentage: 15.0%
Vetmassa: 12kg
Vetvrije massa :68kg
Spoermassa:65kg
Metabolische leeftijd 14

Ik volg nu al een sinds een week IF en eet vanaf 14:00 tot 21:00
Ik probeer dagelijks rond de 2500 calorieën te eten waarvan ongeveer 200/240 eiwitten 80/90 vetten en de rest aanvullen met koolhydraten.

Zoals ik al zei, doe ik sinds een week aan IF in combinatie met 3x per week HIIT cardio

en nu komt het gedeelte wat mij gek maakt.
Ik heb vandaag, een week later, weer mijn lichaams vet gemeten en krijg dit:
Gewicht: 80.7kg
Vetpercentage: 16.7%
Vetmassa 13.5
Vetvrije massa 67.2
Spiermassa 63.9
Metabolische leeftijd 18

Hoe is het mogelijk dat ik meer vet heb en minder spieren vergeleken met 1 week terug?? Ik zie zelf totaal geen enkel verschil als ik naar een spiegel kijk. Iksnap echt niet wat ik verkeerd doe
Iemand hier die mij kan helpen?

Verkeerde meetapparaten gok ik.
1 week is ook te kort om te beoordelen.

• Topic Starter Topic Starter
Verkeerde meetapparaten gok ik.
1 week is ook te kort om te beoordelen.

http://static.webshopapp.com/shops/...h-papier-voor-tanita-en-omron-ds-a-50-rol.jpg
Dit is waar ik gebruik van maak

Oke, 1 week is inderdaad te kort om te beoordelen maar het kan toch niet zo zijn dat ik binnen 1 week zo veel massa ben kwijt geraakt en zoveel vetmassa ben aangekomen? Ik eet minder, + cardio+ IF + minder koolhydraten. Ik verwacht niet dat ik opeens op 8% lichaamsvet zit maar ik vind het toch wel erg raar dat ik massa kwijt ben geraakt en vet ben aangekomen.

Je moet het ook niet meten met zo'n apparaat. Laat een huidplooimeting doen. :D