- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Nee hoor. blijkbaar ben je dat al

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor. blijkbaar ben je dat al

ik kwam zonder problemen bij in gewicht (gigantisch deel vet) en kracht, dan zegt iets me dat het niet bepaald ligt aan mn voeding en training (anders zou ik niet in kracht gainen) maar aan mn lichaam zelf![]()
rot toch een eind op. Ik heb mijn moeder bijna zien ten onder gaan toen ze mijn broer en haar zoon verloor in een auto-ongeluk. Dat zijn pas echte depressies waarin je recht hebt om onvoorwaardelijke hulp en zorg van een ander te eisen.
Ik herinner me toen ook zo'n maat die klinisch depressief gediagnosticeerd werd, en die het lef had om tegen mij te zeggen hoe zwaar hij het wel heeft in het leven en mij benijd, terwijl er niets concreet negatief te pinpointen was in zijn leven.
Sorry maar ik denk dan dat net dat gebrek aan inleveingsvermogen en overdreven egocentrisme aan de basis ligt van die zogenaamde depressies. Een beetje man beseft dat de wereld niet rond hem draait en er veel meer tegenslagen te vinden zijn dan dat het meevalt, en neemt daar genoegen mee. En das een kwestie van zelfmacht ipv steeds in een slachtofferrol te kruipen en beroep te doen op anderen (of hen te verwijten voor zaken waar zijzelf niets aan kunnen doen).
(denk tbh ook niet echt dat wat benedicus heeft precies valt onder de noemer "depressie")

manier was de basics die voor anderen werken, consistentie was geen enkele training/maaltijd missen, herstel was voldoende (rippetoe, volume recovery intensity schema's zijn maar 3x/week trainen).Dan ben je volgens mij geen ecto, een ecto komt moeilijk aan óók in vet.
Ik blijf bij m'n standpunt (uit ervaring 'geboren') dat je manier van trainen, consistentie, herstel niet in balans is als je geen spiermassa wint. Spiermassa staat trouwens los van spierkracht.
Maar da's allemaal OT geleuter. Ik ben benieuwd hoe je er tijdens en vlak na je kuur bijstaat en een paar maanden later. In elk geval succes!
wanhoop icm geleerde hulpeloosheid door lichamelijke klachten is imo niet hetzelfde als een gewone depressieAngelus, denk je dat ik hier een beetje heb lopen lollen in dit topic? Of kick je erop om je eens een beetje lekker recalcitrant op te stellen hier? Angelus alias Johnny de Selfkicker![]()

Ik las die 'problemen' van jou en dacht echt van: is dit het?
Als je hierom al ligt te janken als een kneus kun je er ook beter een einde aan maken.
Wat gebeurt er met je als je een echte tegenslag krijgt te verwerken? Ga je dan huilie huilie doen op forum?
Iedereen is tegenwoordig een emotionele f**got die alleen maar depressief kan zijn. Ik ken ook wel eens harde tijden, maar dan ga ik niet in zelfmedelijden liggen, maar juist net meer moeite doen op andere vlakken.
Ik ken iig genoeg mensen die het erger hebben dan jou en gewoon gelukkig zijn.
wanhoop icm geleerde hulpeloosheid door lichamelijke klachten is imo niet hetzelfde als een gewone depressie![]()
Ok, dat zal ik m'n psycholoog die er wel voor heeft geleerd dan meedelen.

leuke insinuatie die je nu maakt, echter ben ik vrij zeker dat ik qua lectuur over psychologie meer achter de kiezen heb dan de gemiddelde master in de psychologie![]()
.leuke insinuatie die je nu maakt, echter ben ik vrij zeker dat ik qua lectuur over psychologie meer achter de kiezen heb dan de gemiddelde master in de psychologie![]()
b*ch pleaseIk zou hulp zoeken als ik jou was. Je lijdt aan waanzin..

En ik maak sowieso geen ongegronde assumpties als ik zeg dat minstens de helft van studenten nooit meer leert dan wat door hun opleiding aangeboden wordt, als je zelf een hogere opleiding genoten hebt kan je dit meer dan beamen
Niet meer, maar meer zinnigsleuke insinuatie die je nu maakt, echter ben ik vrij zeker dat ik qua lectuur over psychologie meer achter de kiezen heb dan de gemiddelde master in de psychologie![]()

als je specifieke soorten psychologie die niet relevant zijn voor dit soort problemen (arbeidspsychologie,...) niet meerekent ook meer![]()

Donder nou maar weer op want je zit uitsluitend onzin uit te kramen![]()

niet echt, dat iemand iets zegt wat je niet bevalt betekent niet dat het onzin is, maar daar heb je wel vaker moeite mee heb ik in de loop van dit topic gemerkt![]()
Niets aan wat jij zegt bevalt me inderdaad. Want nagenoeg alles wat jij zegt betekent voor mij onzin. Met je psychologie van de koude grond.
![]()
over psychoses gesproken, die serie 'Hannibal' is ****ing nice

Ik weet niet of het nog van toepassing maar het was een NPO onderzoek..........
http://www.hsk.nl/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=263
dusss...
Gaat het inmiddels al wat beter met je kerel?
---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------
Ja ziet er tof uit! jij al aflevering van gezien dan? maar een heel klein beetje off topic, maar goed![]()
heb je het "terugkoppelgesprek" wat hierbij hoort inmiddels achter de rug?
)