AndroidHealthClinic

Ik zie het niet meer zitten

Ik hoop echt dat je er van af komt. Ik heb er zelf ongeveer 4-5 jaar over gedaan om weer een beetje tot mezelf te komen dankzij medicatie, gesprekken met psychs, anderen en heb nog steeds K-dagen er tussen zitten. Maar inmiddels geen meds meer, dagelijks sporten, goed slapen, heeeeel veel lopen met mn kleine ratje is het weer wat beter gegaan. Maar probeer het niet helemaal op jezelf. Ga wel hulp zoeken en praat over je probleem. Ga proberen toch de deur uit te gaan, maak een praatje met mensen, geniet van de zon (als die er is) en wandel lekker veel. Desnoods koop je ook een leuk ratje of ander huisdiertje. Suc6 man en ook aan de anderen die met dit ontzettend vervelende probleem worstelen.:)

Geloof mij maar, ook als ecto kan je kilo's spiermassa winnen door de juiste kennis van jouw lichaam, voeding, herstel en training. En dit alles doelgericht voor een ecto en da's absoluut niet hetzelfde als al die shit die in de bladen staat ;)
cool-story-bro.jpg

Niemand kiest daarvoor. Maar als jij denkt dat het eventjes een knip met de vingers is, verdenk ik jou van een hoog Emile Ratelband gehalte! Dat zakkenvullende schepsel doet ook dit soort curieuze uitspraken.
Een depressie heb je niet in 2 dagen overwonnen. Er zijn diverse stadia waarin je belandt en voordat je pas keuzes kan gaan maken ben je soms al een flinke tijd verder!

oneens, iemand die een forum voljankt en elke mogelijke suggestie wegwuift en gewoon wat meer doorjankt en zelfmedelijden heeft ipv ze te proberen in de hoop beter te worden kiest daar wel voor :)

Hoe vatten jullie een ontslag op wat door de manager gebracht is als een strijd tussen mij en een retarded kind?
Ik weet niet. maar klinkt als een behoorlijke naaistreek.

Als mij NU zoiets zou overkomen zou ik denk ik helemaal doordraaien.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Waneer ging je nou alweer beginnen Angelus? en wat ga je dan doen Test only?

Ik weet niet. maar klinkt als een behoorlijke naaistreek.

Als mij NU zoiets zou overkomen zou ik denk ik helemaal doordraaien.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Waneer ging je nou alweer beginnen Angelus? en wat ga je dan doen Test only?

5mei en idd 500 test only

Beetje late reactie van me maar dank voor je reactie. Het geluid bij mij is vaak een wat zoemend winderig geluid, met daarbij een piep. Alsof de wind in je oren blaast terwijl het buiten juist windstil is.
Volgens de dokter kan het met antidepressiva naar de achtergrond verdwijnen. Vraag het me nog steeds af aangezien medicijnen schijnbaar de tinnitus kunnen verergeren.

Dat zou "gemakkelijk" zijn moest het met antidepressiva helpen, k wens jou veel succes!

Ik las die 'problemen' van jou en dacht echt van: is dit het?
Als je hierom al ligt te janken als een kneus kun je er ook beter een einde aan maken.
Wat gebeurt er met je als je een echte tegenslag krijgt te verwerken? Ga je dan huilie huilie doen op forum?
Iedereen is tegenwoordig een emotionele f**got die alleen maar depressief kan zijn. Ik ken ook wel eens harde tijden, maar dan ga ik niet in zelfmedelijden liggen, maar juist net meer moeite doen op andere vlakken.

Ik ken iig genoeg mensen die het erger hebben dan jou en gewoon gelukkig zijn.

Als je hierom al ligt te janken als een kneus kun je er ook beter een einde aan maken.
Wat gebeurt er met je als je een echte tegenslag krijgt te verwerken? Ga je dan huilie huilie doen op forum?
Iedereen is tegenwoordig een emotionele f**got die alleen maar depressief kan zijn. Ik ken ook wel eens harde tijden, maar dan ga ik niet in zelfmedelijden liggen, maar juist net meer moeite doen op andere vlakken.

Ach goed voor jou en die andere mensen, maar iedereen is niet hetzelfde. Soms is dit "zielig doen" een teken om geholpen en gesteund te worden. Waarom lezen mensen z'n topics als ze er toch niet tegen kunnen... :stfu:

:roflol: je vind jezelf nogal alpha gezien je sig. echter straalt je tekst een en al beta uit.

anders open ik straks mn eigen ik zie het niet meer zitten topic:roflol:

Als je clean niet gaint zal je met AAS ook moeizaam gainen verzeker ik je. Plus dat na je kuur de gewonnen spiermassa als sneeuw voor de zon weer verdwijnt ;)

Maak maar alvast een afspraak bij de GGZ voor je (volgende) depressie...

Als je stats kloppen dan zal je idd als ecto met 11% weinig tot niets aan spiermassa winnen, dus hier doe je al iets fout.

Als je clean niet gaint zal je met AAS ook moeizaam gainen verzeker ik je. Plus dat na je kuur de gewonnen spiermassa als sneeuw voor de zon weer verdwijnt ;)

Maak maar alvast een afspraak bij de GGZ voor je (volgende) depressie...

Als je stats kloppen dan zal je idd als ecto met 11% weinig tot niets aan spiermassa winnen, dus hier doe je al iets fout.

ik kwam zonder problemen bij in gewicht (gigantisch deel vet) en kracht, dan zegt iets me dat het niet bepaald ligt aan mn voeding en training (anders zou ik niet in kracht gainen) maar aan mn lichaam zelf:eyes:

ik hoop dat jij nooit een depressie zal krijgen, jij maakt jezelf dadelijk van kant.

Terug
Naar boven