Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Van die beestjes onder de huid is toch ook kenmerkend voor Fibromyalgie? En dat gaat toch vaak hand in hand met ME? Ofwel: alle reden om aan te dringen op verder onderzoek?
Je klachten zijn vaag, het kan van alles zijn. Hoeft niets ergs te zijn, maar gewoon het idee dat jij je er niet prettig bij voelt, lijkt me reden genoeg om ervoor te zorgen dat je huisarts je doorverwijst. En die vage klachten zijn alleen maar des te meer reden om dat te doen
Gewoon de waardes vragen. En als je kan achterhalen hoe je schildklier daarvoor was, dan is het helemaal handig. Voor hetzelfde geld is je schildklier nog oke, maar wel enorm gezakt.
B12 geeft trouwens veel overlappende klachten, heb je die al getest?
Je klachten zijn vaag, het kan van alles zijn. Hoeft niets ergs te zijn, maar gewoon het idee dat jij je er niet prettig bij voelt, lijkt me reden genoeg om ervoor te zorgen dat je huisarts je doorverwijst. En die vage klachten zijn alleen maar des te meer reden om dat te doen
Als je schildklier nét boven het acceptabele is, dan is die ook 'oke'. Is tegen mij jaren gezegd dat mn schildklier oke was. Maar pas toen mijn schildklier het echt begaf, toen kreeg ik te horen dat het altijd al erg laag is geweest.Ik heb al zitten denken dat mijn schildklier mogelijk in de war is maar de bloedwaarden waren ok.
Gewoon de waardes vragen. En als je kan achterhalen hoe je schildklier daarvoor was, dan is het helemaal handig. Voor hetzelfde geld is je schildklier nog oke, maar wel enorm gezakt.
B12 geeft trouwens veel overlappende klachten, heb je die al getest?

Met haar gigantisch empathisch vermogen zeker.

)...