MuscleMeat

Ik zie het niet meer zitten

IK ga er van uit, dat je nu wel al bij een dokter psycholoog etc bent geweest ??

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt door een moderator:
Huisartsen heb ik geen goed woord voor over, net als psychologen

heb mijn hele jeugd en jongere jaren bij het riag gelopen hypnotherapeuten, psychologen en noem maar op, altijd een berg vol vage klachten die ik had, en niemand die er achter kwam wat ik had?????
mij hele jeugd en leven heb ik maar weg gesnoven

en wat blijkt na 40JAAR!!!!!! ik ben authistisch.. heeft 40jaar moeten duren voordat de geestelijke gezondheidszorg daar achter was.... nu vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats en heb ik gelijk 50% minder klachten, (tja je weet nu de oorzaak van de klachten)

Jongen, je bent hier alleen maar gekomen om stennis te maken. Denk je met dit gevoelige onderwerp op deze wijze tegen ' heilige huisjes ' te kunnen schoppen? Zie jij jezelf als de Hans Teeuwen van dbb?

Nee, zo zie ik mezelf niet, maar bedankt voor het compliment.

Omg. Wat een kostelijk humorgehalte zeg!

Btw, dit klinkt wel erg paranoia hoor! Lijd je aan het Aspergersyndroom? Zou je niet eens professionele hulp zoeken?

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Ja 2 keer bij een psychisch verpleegkundige. Was meer verkennend.
Aaa ook ik wens je in ieder geval enorm veel sterkte en kracht maat,
aangezien ik weet hoe je je af en toe voelt..

Hou je sterk !!!!!

Groet, Ray...

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Nee, zo zie ik mezelf niet, maar bedankt voor het compliment.
OOk ik ga nu een mod vragen of je hier uit gebanned kan worden , gaat echt nergens meer over :rolleyes:

Ray, voor ons mensen met tinnitus is er wellicht hoop:

http://www.youtube.com/watch?v=vFHpnfJJkoo

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Aaa ook ik wens je in ieder geval enorm veel sterkte en kracht maat,
aangezien ik weet hoe je je af en toe voelt..

Hou je sterk !!!!!

Groet, Ray...

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Thanks Ray! Dank voor je ondersteunende posts! Houd jij je ook sterk! :)

Ik heb zonet even je laatste serie posts bekeken, had ik dit maar eerder gedaan dan had ik nóóit op weer zo'n onzinnige post van je gereageerd. Je bent duidelijk nog in je ontwikkelingsfase, iets van een puber of rond die leeftijd. Geeft niets, je hersens zijn nog niet volledig rijp, dat komt vanzelf.

Succes daarmee! ;)

Had me voorgenomen nooit meer op een post van jou te reageren, ik weet het Doe Dat dan ook niet is het antwoord, dom dom dom van mij inderdaad maar ja soms gaan de dingen zo dus daar gaat ie dan.

Ik heb toen ik voor het eerst met jou in "aanraking" kwam ook eens je post geschiedenis doorgenomen en dit is ook om te janken.
Wat werd ik er triest van om te lezen hoe jij in bijna elk topic er op uit bent je gelijk te halen.

Dat gezegd hebbende keur ik de post van DeLang niet goed maar dat jij er zo boven op duikt als kruisvaarder vind ik ook bedenkelijk want TS kan namelijk best zelf zijn zegje doen.

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

heb mijn hele jeugd en jongere jaren bij het riag gelopen hypnotherapeuten, psychologen en noem maar op, altijd een berg vol vage klachten die ik had, en niemand die er achter kwam wat ik had?????

en wat blijkt na 40JAAR!!!!!! ik ben authistisch.. heeft 40jaar moeten duren voordat de geestelijke gezondheidszorg daar achter was.... nu vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats en heb ik gelijk 50% minder klachten, (tja je weet nu de oorzaak van de klachten)

Ken het, bij mij is heel laat aandachtsstoornis met hyperactiviteit geconstateerd.
Toen viel inderdaad alles op ze plek maar heb inderdaad ook altijd aan "zelfmedicatie" gedaan.

Geen bedreigingen uiten. Verder een verzoek aan degenen die toch alleen maar willen trollen om uit dit topic weg te blijven.

Is dyslexie ook al gediagnosticeerd bij je?

Vrijdag bij de KNO arts geweest ivm piepen en suizen van oor. Zag er allemaal goed uit zei ie. Alleen binnenkant keel was erg rood geloof ik. Heb maagzuurrremmers gekregen, hoewel ik twijfel of dat wel terecht is. Van oprispingen had ik niet echt last. Wel voelt alsof de maag is gespannen, k*tgevoel. Nu ook last van en een druk op de borst. Volgende week wil hij een gehoortest doen maar wat gaat dat nou brengen? Heb wel last van piepen en suizen maar ik hoor nog heel goed!

God, ik geloof dat ik momenteel in een hel leef. :-(

Laatst bewerkt:
Vrijdag bij de KNO arts geweest ivm piepen en suizen van oor. Zag er allemaal goed uit zei ie. Alleen binnenkant keel was erg rood geloof ik. Heb maagzuurrremmers gekregen, hoewel ik twijfel of dat wel terecht is. Van oprispingen had ik niet echt last. Wel voelt alsof de maag is gespannen, k*tgevoel. Nu ook last van en een druk op de borst. Volgende week wil hij een gehoortest doen maar wat gaat dat nou brengen? Heb wel last van piepen en suizen maar ik hoor nog heel goed!

God, ik geloof dat ik momenteel in een hel leef. :-(

volgens mij zou het ook wel eens deugd doen om er even een paar
dagen van tussenuit te muizen en te ontspannen want aan je posts te zien
heb je ontzettend veel last van stress door dit alles, wat overduidelijk normaal is..
probeer het toch eens een paar dagen los te laten en tot jezelf te komen want
op de duur ga je echt dingen beginnen ervaren die er daadwerkelijk niet zijn omdat
je er mentaal helemaal doorzit en paranoïde gaat worden.

Je meldde in je eerste post dat je moeder ziek was, wellicht dat dit onbewust een GROTE rol speelt?

2 overduidelijke trolletjes uit topic geband, 1 kloontje permban.

& weet je nu al wat meer ? keep the good spirit up hé ;)

Terug
Naar boven