Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK ga er van uit, dat je nu wel al bij een dokter psycholoog etc bent geweest ??
??Jongen, je bent hier alleen maar gekomen om stennis te maken. Denk je met dit gevoelige onderwerp op deze wijze tegen ' heilige huisjes ' te kunnen schoppen? Zie jij jezelf als de Hans Teeuwen van dbb?
Aaa ook ik wens je in ieder geval enorm veel sterkte en kracht maat,Omg. Wat een kostelijk humorgehalte zeg!
Btw, dit klinkt wel erg paranoia hoor! Lijd je aan het Aspergersyndroom? Zou je niet eens professionele hulp zoeken?
---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------
Ja 2 keer bij een psychisch verpleegkundige. Was meer verkennend.
OOk ik ga nu een mod vragen of je hier uit gebanned kan worden , gaat echt nergens meer overNee, zo zie ik mezelf niet, maar bedankt voor het compliment.

OOk ik ga nu een mod vragen of je hier uit gebanned kan worden , gaat echt nergens meer over![]()
Aaa ook ik wens je in ieder geval enorm veel sterkte en kracht maat,
aangezien ik weet hoe je je af en toe voelt..
Hou je sterk !!!!!
Groet, Ray...
---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Ik heb zonet even je laatste serie posts bekeken, had ik dit maar eerder gedaan dan had ik nóóit op weer zo'n onzinnige post van je gereageerd. Je bent duidelijk nog in je ontwikkelingsfase, iets van een puber of rond die leeftijd. Geeft niets, je hersens zijn nog niet volledig rijp, dat komt vanzelf.
Succes daarmee!![]()
Huisartsen heb ik geen goed woord voor over, net als psychologen
heb mijn hele jeugd en jongere jaren bij het riag gelopen hypnotherapeuten, psychologen en noem maar op, altijd een berg vol vage klachten die ik had, en niemand die er achter kwam wat ik had??
mij hele jeugd en leven heb ik maar weg gesnoven
en wat blijkt na 40JAAR!!!!!! ik ben authistisch.. heeft 40jaar moeten duren voordat de geestelijke gezondheidszorg daar achter was.... nu vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats en heb ik gelijk 50% minder klachten, (tja je weet nu de oorzaak van de klachten)
Ken het, bij mij is heel laat aandachtsstoornis met hyperactiviteit geconstateerd.
Toen viel inderdaad alles op ze plek maar heb inderdaad ook altijd aan "zelfmedicatie" gedaan.

Is dyslexie ook al gediagnosticeerd bij je?Huisartsen heb ik geen goed woord voor over, net als psychologen
heb mijn hele jeugd en jongere jaren bij het riag gelopen hypnotherapeuten, psychologen en noem maar op, altijd een berg vol vage klachten die ik had, en niemand die er achter kwam wat ik had??
mij hele jeugd en leven heb ik maar weg gesnoven
en wat blijkt na 40JAAR!!!!!! ik ben authistisch.. heeft 40jaar moeten duren voordat de geestelijke gezondheidszorg daar achter was.... nu vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats en heb ik gelijk 50% minder klachten, (tja je weet nu de oorzaak van de klachten)
Geen bedreigingen uiten. Verder een verzoek aan degenen die toch alleen maar willen trollen om uit dit topic weg te blijven.
Ik zie geen bedreigingen of zijn er posts verwijderd?
Vrijdag bij de KNO arts geweest ivm piepen en suizen van oor. Zag er allemaal goed uit zei ie. Alleen binnenkant keel was erg rood geloof ik. Heb maagzuurrremmers gekregen, hoewel ik twijfel of dat wel terecht is. Van oprispingen had ik niet echt last. Wel voelt alsof de maag is gespannen, k*tgevoel. Nu ook last van en een druk op de borst. Volgende week wil hij een gehoortest doen maar wat gaat dat nou brengen? Heb wel last van piepen en suizen maar ik hoor nog heel goed!
God, ik geloof dat ik momenteel in een hel leef. :-(
Je meldde in je eerste post dat je moeder ziek was, wellicht dat dit onbewust een GROTE rol speelt?