AndroidHealthClinic

Ik zie het niet meer zitten

Ooit wel eens wat posts van Benedicus gelezen of niet? Typisch gevalletje borderline hoor. Borderliners willen niet geholpen worden, die willen aandacht en zijn destructief.

Maar mooi om te zien hoe de DBB narcistische E-heros erop reageren, die pik je er zo uit.

:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik blijf nog ff.

Hey Benedicus leef je nog?

Yep ;)

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Ooit wel eens wat posts van Benedicus gelezen of niet? Typisch gevalletje borderline hoor. Borderliners willen niet geholpen worden, die willen aandacht en zijn destructief.

Maar mooi om te zien hoe de DBB narcistische E-heros erop reageren, die pik je er zo uit.

Een hoop posts van me komen uit ook een periode waarin ik niet in zo'n dal zat als nu. Toen kon ik nog een hoop meer grappen en grollen als nu. Je mag me dan wel een aandachtsh**r vinden maar ik hoop niet voor je dat je ooit in deze situatie zal belanden. Dan piep je zeker te weten wel anders!

Bodybuilding is een narcistische sport.

Zo, een iemand is echt een enorme grote lul in dit topic.

Ben ik met je eens.

Ik zie het alleen niet als een sport maar als een vorm van zelfontwikkeling.

Met uitspraken als deze doe je dan waarschijnlijk nog maar kort aan BB.

Een gebrek aan zelfontwikkeling is bij jou in elk geval in ruime mate aanwezig...

Met uitspraken als deze doe je dan waarschijnlijk nog maar kort aan BB.

Een gebrek aan zelfontwikkeling is bij jou in elk geval in ruime mate aanwezig...

Als dat jou beter doet slapen in de nacht, ja inderdaad.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Zo, een iemand is echt een enorme grote lul in dit topic.

Kan OP ook niks aan doen.

Als dat jou beter doet slapen in de nacht, ja inderdaad.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Kan OP ook niks aan doen.
Man pleur uit dit topic vandaan, voorlopig ben jij de aandacht h**r :rolleyes:
ik vind sowieso dat je hier niet mee naar dbb moet komen, maar jij slaat ook wel weer alles...

Man pleur uit dit topic vandaan, voorlopig ben jij de aandacht h**r

Met betrekking tot wat? Ik geef m'n mening, blijkbaar raakt dat een gevoelige snaar bij bepaalde mensen die dat niet kunnen handelen. En dan ben ik de aandachthoer? :rolleyes:

Met betrekking tot wat? Ik geef m'n mening, blijkbaar raakt dat een gevoelige snaar bij bepaalde mensen die dat niet kunnen handelen. En dan ben ik de aandachthoer? :rolleyes:

Tja, je blijft wel overal op ingaan, en je levert geen meerwaarde aan dit topic.

Lijkt me dus klaar dat je hier dus netzogoed niet kan reageren.

OT:

Al verder met uw probleem?

Dat klopt, ik vel idd een oordeel. Maar ik zeg ook nergens dat dit slechts een mening betreft, jij wel ;)

Jij weet net zo goed als ik dat een mening en oordeel hand in hand samen gaan. En als je de context van mijn posts zou lezen en begrijpen, dan zou je dat zelf ook inzien. Dus stop alsjeblieft met je kinderpsychologie.

Iets met gebrek aan zelfontwikkeling..

Jij weet net zo goed als ik dat een mening en oordeel hand in hand samen gaan. En als je de context van mijn posts zou lezen en begrijpen, dan zou je dat zelf ook inzien. Dus stop alsjeblieft met je kinderpsychologie.

Ik heb zonet even je laatste serie posts bekeken, had ik dit maar eerder gedaan dan had ik nóóit op weer zo'n onzinnige post van je gereageerd. Je bent duidelijk nog in je ontwikkelingsfase, iets van een puber of rond die leeftijd. Geeft niets, je hersens zijn nog niet volledig rijp, dat komt vanzelf.

Succes daarmee! ;)

Ik heb zonet even je laatste serie posts bekeken, had ik dit maar eerder gedaan dan had ik nóóit op weer zo'n onzinnige post van je gereageerd. Je bent duidelijk nog in je ontwikkelingsfase, iets van een puber of rond die leeftijd. Geeft niets, je hersens zijn nog niet volledig rijp, dat komt vanzelf.

Succes daarmee! ;)

Goed van je dat je het even teruggelezen hebt. En bedankt nog!

Al ruim 2 maanden loop ik met hele vage klachten. Wat begonnen is met het schoon spuiten van een oor is van kwaad tot erger geworden. Vlak daarna een veel te hoge bloeddruk en last van grote nervositeit.
Vele malen al bij de huisarts geweest. Vaak heb ik het ontzettend koud terwijl mijn lichaamstemperatuur op orde is. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam totaal anders aanvoelt als toen ik nog geen klachten had. De binnenkant lijkt voortdurend strak te staan maar ik twijfel of het wel met angststoornissen te maken heeft.

Gisteren bijvoorbeeld voelde ik me heel goed, heb 's avonds gesport en voelde me goed. Maar toen ik wilde slapen kwamen weer dat gevoel alsof er binnen in mijn lichaam getrokken wordt.
Verder heb ik last van tinnitus(oorpiepen en suizen) waar ik veel last van heb.

Er is een echo van mijn longen en darmen gemaakt maar dat zag er allemaal goed uit. Vrijdag moet ik naar de KNO arts ivm mijn oor. Daar heb ik geen pijn en de dokter zegt dat het er daar ook allemaal goed uit ziet.
En toch heb ik het gevoel dat het niet met angst te maken heeft maar misschien een hormonale kwestie.
Ik vind dat mijn huisarts me niet echt serieus neemt want die blijft volhouden dat het tussen de oren zit.

Vooral de koude door mijn lichaam baart me grote zorgen. Bij stress blijft het meestal beperkt bij alleen koude handen en voeten. Maar ik voel overal een vriezige kou. En dat terwijl mijn temperatuur constant rond de 36 graden zit, dit gepaard met een plotseling opkomen gevoel van slapte.
Als ik tegen mijn huisarts begin over mijn kou zegt ze dat ik de thermostaat maar wat hoger moet zetten. Ze denkt dat ik in een soort midlifecrisis zit, maar ik kan niet verklaren waarom de aanvallen van kou en nervositeit uit het niets komen, terwijl ik juist weer wat meer hoop begin te krijgen. Nogmaals, ik heb wel eens gelezen dat de schildklier de boel wel eens voor de gek kan houden terwijl het hormonaal niet op orde is. Maar de huisarts neemt dit niet serieus.

Ik heb al zitten denken dat mijn schildklier mogelijk in de war is maar de bloedwaarden waren ok.
In het begin had ik nog hoop, maar ik begin steeds meer de moed te verliezen. Ik steven op deze wijze af naar een depressie. Het is zo erg dat ik erover denk om komend weekend een eind aan mijn leven te maken. Ik vind het vreselijk voor mijn zieke moeder, maar ik kan hier niet meer tegen. Ook nu zit ik min of meer jankend achter mijn pc. Ik heb gisteren een goed gesprek gehad met een psychologisch verpleegkundige en de hele dag ging het goed. Tot vannacht, nauwelijks geslapen en de beta blockers helpen ook niet. Vrijdag ga ik nog naar de KNO arts maar ik ben zo bang dat hij ook de oorzaak niet kan wegnemen ondanks het piepen en suizen van mijn oren.
Ik kan best een grapjas zijn, maar dit is allemaal bloedserieus. De klachten nemen niet af. Zo hoeft het van mij niet meer, zelfs sporten lijkt niet te helpen. Ik had 2 maanden geleden nooit kunnen denken dat het zo ver zou komen. De gedachte dat ik er mogelijkerwijs komend weekend uit stap vind ik vreselijk, zeker voor mijn ouders. Wat begon met een onschuldig ontsteking dreigt nu uit te lopen op een drama voor me. Beschouw dit als een soort nood oproep want eigenlijk vind ik mezelf nog veel te jong om te sterven, maar zolang deze ellende blijft doorgaan zie ik het totaal niet meer zitten en loop ik liever het water in of spring van een flat.

lol
eerst alleen maar trollen en dom lopen doen
en nu de grote p*ssy uithangen
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Jongen, je bent hier alleen maar gekomen om stennis te maken. Denk je met dit gevoelige onderwerp op deze wijze tegen ' heilige huisjes ' te kunnen schoppen? Zie jij jezelf als de Hans Teeuwen van dbb?

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven