Benedicus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 2m05
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
& weet je nu al wat meer ? keep the good spirit up hé![]()
Eerlijk gezegd wordt het steeds erger. Ik wou dat het anders was. Ik ben vreselijk depressief en heb het gevoel aan mijn laatste week bezig te zijn. Ik blijf een strak gevoel in mijn buik houden, en het oorsuizen lijkt met de dag erger te worden. Dokter verwijst gewoon naar de bloeduitslagen en de echo die ok waren.
Ik ben verschrikkelijk verdrietig en ook sporten gaat me er niet bovenop helpen. Ik ben in 2,5 maand een emotioneel wrak geworden. Daarvoor kon ik me, ondanks al mijn ups and downs, altijd staande houden en was redelijk gelukkig. De gedachte dat ik mijn moeder iets verschrikkelijks ga aandoen maakt me nog verdrietiger. Maar ik trek dit niet meer!!!!!!!!!!!!! Ik heb al gedacht dat de galsteentjes de lichamelijke klachten geven maar van een stekende pijn heb ik geen last. Je moet je voorstellen, de hele dag het gevoel alsof er een koude wind door je lichaam waait, oorpiepen en zoemen die steeds erger lijkt te worden...
Mensen, ik weet het niet meer, ik weet het niet meer, ik weet het niet meer, ik weet het niet meer!!!!!

heb misschien geen last van oorsuizen maar ben wel nagenoeg 90% van het jaar extreem "verkouden" door allergie voor katten (waar wij er thuis 2 van hebben
Jouw klachten kunnen met wiet makkelijk wel eens opgelost raken en jij hebt dit nog niet geprobeerd?