XXL Nutrition

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, ff zonder gein.. doe het nou niet. Wil je met knallen spelen ga dan lekker bij de genie, met slagsnoer k*tten ofzo.
Maar het is allemaal stoer en het gaat honderd keer goed, en de 101 keer niet, en omdat het dan niet mis ging met een rotje maar met een echte bom heb je flinke spijt en voel je je ineens niet meer zo stoer.

phillyfreezer, je moet begrijpen in wat voor een gevaar je jezelf en je naaste omgeving plaatst met illegaal vuurwerk.

Weten jullie wel hoeveel gevaar voor je omgeving dat soort vuurwerk met zich mee brengt? Als je toch zo graag met explosieven k*t, ga dan bij de natres ofzo.

Ook op een pleintje is het niet geheel risicovrij, ik ben het er mee eens dat het onzin is dat nitraten enzo niet mogen.. Maar als je hier lui hoort over shells enzo dan ben je gewoon dom bezig als amateur zijn.

God zal jullie straffen voor deze praktijken.

Dat jullie er allemaal aan de toorn Gods dood gaan fipo's

Jongens, ff zonder gein.. doe het nou niet. Wil je met knallen spelen ga dan lekker bij de genie, met slagsnoer k*tten ofzo.
Maar het is allemaal stoer en het gaat honderd keer goed, en de 101 keer niet, en omdat het dan niet mis ging met een rotje maar met een echte bom heb je flinke spijt en voel je je ineens niet meer zo stoer.

Wil je illegale vuurwerk kopen? :)

Ja maak er maar grappen over.
sterretjes_wallpaper.jpg - 206207

Ik verkoop wel sterretjes.

ik durf nooit te klikken of te vragen want denk dat het de popo issszzz

Ja ga lekker naar freakypyromaniacs ofzo

Wtf, close deze tread ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven