Fitness Seller

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook op een pleintje is het niet geheel risicovrij, ik ben het er mee eens dat het onzin is dat nitraten enzo niet mogen.. Maar als je hier lui hoort over shells enzo dan ben je gewoon dom bezig als amateur zijn.

pm me als je iets wil, cobra 6 enzo

Weten jullie wel hoeveel gevaar voor je omgeving dat soort vuurwerk met zich mee brengt? Als je toch zo graag met explosieven k*t, ga dan bij de natres ofzo.
Cobra 6 gevaarlijk? :o

Altijd lekker om rollen en doffe knallen te hebben.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Haha, het schijnt juist van wel ;-)

Overigens komen er volgend jaar weer volop top bsc op de markt. Goede maat en een nog betere knal dan de 07/08 versie.
De BSC Italia die er nu zijn.

Iemand bekent met dit soort shells?

Soort; Cilinder shells.
Effect; knal, dus salutes.
Colpo cobra - 678gram flash!

heb het thuis liggen, dusch?

God zal jullie straffen voor deze praktijken.

He already did... :(

:d

Laatst bewerkt:
ik wil italiaanse bommen :(

Op zoek....

Hier nog iemand die op zoek is....(ja, ja..ook de eerste post :( )
Ben op zoek naar mooi siervuurwerk en harde knallers in de noorden des lands, Groningen om precies te zijn......

PM

Dat jullie er allemaal aan de toorn Gods dood gaan fipo's

Niet aan beginnen! Dit spul moet je lekker tijdens shows in italie bewonderen maar zelf niet aan beginnen, levens gevaarlijk. Het zijn geen cheap ass chinese salutes waar al een zieke dreun vanaf komt, dit zijn letterlijk bommen;)

Niet aan beginnen! Dit spul moet je lekker tijdens shows in italie bewonderen maar zelf niet aan beginnen, levens gevaarlijk. Het zijn geen cheap ass chinese salutes waar al een zieke dreun vanaf komt, dit zijn letterlijk bommen;)

Klopt, het is inderdaad leuk spul.
Maar aangezien dat ik elk jaar wat verder wil gaan ben ik van plan deze aan te schaffen.
Maar omdat ze redelijk prijzig zijn vroeg ik me af of iemand er mee bekend is.

dat is stout, god heeft illegaal vuurwerk verboden.

geen ervaring hiermee, maar zou gwn een stuk of wat kopen, als dat kan, en kijken;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven