- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joepie, heb voor 450 euro aan vuurwerk liggen, moet ik naar een begrafenis op oudjaar. FUUUUUUUUUU
lol, heet jij trouwens tim of hou je van south park?

Verkopen doorheen t jaar aan vrienden? Je kan zo makkelijk tot 3x de oudejaarsprijs halenJoepie, heb voor 450 euro aan vuurwerk liggen, moet ik naar een begrafenis op oudjaar. FUUUUUUUUUU

5 flairguns 2 test-granaten en een paar magazijnen .45 lijkt me wel voldoende voor O&N
het moet wel leuk blijven

Gaan jullie ook echt met zijn allen om 12 uur naar buiten om met een lont vuurwerk af steken?
Of zijn jullie van die paupers die allemaal dingen op gaan blazen?

zonde man, cobras moet je bewaren voor 12 uurNet ff leuk een nitraatje afsteken buiten. Komt er een groepje super enthousiaste kinderen aan die die knal hoorde en vroeg of ik nog wat wou afsteken.. Dus ik naar binnen ff een cobra 6 gepakt. Afsteken. Netjes 25 meter afstand. BOEM. Helft van het groepje huilend naar binnen andere helft schreeuwend: WOW! Tis ook nooit goed hea![]()
wow man jij bent de manNet ff leuk een nitraatje afsteken buiten. Komt er een groepje super enthousiaste kinderen aan die die knal hoorde en vroeg of ik nog wat wou afsteken.. Dus ik naar binnen ff een cobra 6 gepakt. Afsteken. Netjes 25 meter afstand. BOEM. Helft van het groepje huilend naar binnen andere helft schreeuwend: WOW! Tis ook nooit goed hea![]()
Op diezelfde leeftijd vond ik zulke knallen helemaal geweldig en van dat groepje dus ook een paar
Ze vroegen zelf of ik nog meer had. Helaas dat er ook een paar tussen zitten die achteraf een beetje te erg van die knal schrokken. Naja jammer dan kzal ze zo wel een lolly geven en sorry zeggen
Voor tp2 nitraat 50/20 €150 & cobra6 €10 per pakje even mailen naar exclusived@live.nl omgeving Groningen
Voor tp2 nitraat 50/20 €150 & cobra6 €10 per pakje even mailen naar exclusived@live.nl omgeving Groningen