Fitness Seller

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
go fish

Laatst bewerkt:
Je mag me een PM sturen als je dit aan kan komen:
- Cobra's
- Explodes
- Shells/dikke pijlen

Hoor het wel!

Ik zoek nog een waterstof bommetje. Iemand?

Opzoek naar simpele nitraten, pm me als je er aan kan komen.

Thumping thunder of die kartonnetjes met een gekleurd papiertje aan het einde.

Cobra's plx

Denk niet dat de mods het leuk vinden dat jullie opelijk vragen om handel.....

oeps verkeerd geplaatste post

Laatst bewerkt:
Oeh dit gaat wat boze mod's erg blij maken.

spuiten in je reet steken ook;)

so what

Wat is je punt? Ik steek ook geen spuiten in mijn reet hoor. Illegaal vuurwerk is gewoon gevaarlijk en niet alleen voor jezelf. Als je het gebruikt ben je gewoon egoïstisch, omdat je ook anderen in gevaar brengt.

Hey wat betalen jullie voor cobra's ik kan ze voor 10€ p/s krijgen maar is dit te duur?

Kan alleen aan de zwaardere Bonbridge blokken komen.

Shells van Bonbridge gevonden maar die willen ze me niet verkopen.:(

Sniper X heeft een forum daarin, misschien kunnen jullie daar de "underground" kanten van deze scene bespreken.

Wat is je punt? Ik steek ook geen spuiten in mijn reet hoor. Illegaal vuurwerk is gewoon gevaarlijk en niet alleen voor jezelf. Als je het gebruikt ben je gewoon egoïstisch, omdat je ook anderen in gevaar brengt.

Ik zeg niet dat jij dat doet, het punt is dat er gewoon bepaalde dingen illegaal zijn. Ik hoor jouw ook niet bij de sectie aan de overkant roepen dat AAS illegaal zijn ofwel reactie hier lijkt beetje nuttleoos. Totdat je met argumenten komt zoals hierboven genoemde. Dan heb je een punt

Weten jullie wel hoeveel gevaar voor je omgeving dat soort vuurwerk met zich mee brengt? Als je toch zo graag met explosieven k*t, ga dan bij de natres ofzo.

Weten jullie wel hoeveel gevaar voor je omgeving dat soort vuurwerk met zich mee brengt? Als je toch zo graag met explosieven k*t, ga dan bij de natres ofzo.

Tja je moet het ook niet in je straatje afsteken....gewoon op een pleintje veldje o.i.d dan kan er weinig fout gaan alleen vind de hedendaagse jeugd het leuker om er spullen van de belastingbetaler mee te slopen:headbang:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven