AndroidHealthClinic

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
EAT en NEAT in vaktermen :cool:

Ik loop sinds vandaag de hele dag met een Garmin Forerunner 165 om m'n pols (en ook 's nachts om m'n slaap te tracken). Misschien geeft deze enig inzicht wat voor een bezig baasje ik ben. Vandaag ook voor het eerst er mee hardgelopen en dat klokje verzamelt echt ongelofelijk veel data. Bijvoorbeeld ook paslengte en pasfrequentie: https://connect.garmin.com/modern/activity/16661988991
Mooi vlak gelopen, houdt het (voorlopig) lekker bij die 5 min/km.

Ik gok dat je meer moet eten en meer verbruikt dan dat je dacht.

Heb je wel eens een bloedonderzoek gehad?

• Topic Starter Topic Starter
Ik gok dat je meer moet eten
The Daily Show Reaction GIF by The Daily Show with Trevor Noah

Zou alsnog wel eens interessant zijn om te kijken hoe alles inclusief geslachtshormonen erbij staat

Daar heb je geen watch voor nodig. Je weet dat je niet aankomt, of amper met je huidige beweegpatroon én kcals inname !
Zo’n watch is leuk om een leidraad te hebben, maar ga er maar niet vanuit, dat alle data correct is.
Btw; stapafstand doet bijna elke tracker. Zo zit er ook verschil tussen Strava en polstracker qua kcal verbruik.
Klopt. Ik ben me bewust van de beperkingen van die sporthorloges. De voornaamste reden voor mij om er één aan te schaffen, was om de hardlooptrainingen beter te kunnen sturen, en in de fase waarin ik nu zit er vooral voor te zorgen dat mij tempo niet te hoog ligt. Want dat tempo kan hij wel nauwkeurig meten. Verbrande calorieën neem ik inderdaad met een flinke korrel zout.

EAT en NEAT in vaktermen :cool:

Ik loop sinds vandaag de hele dag met een Garmin Forerunner 165 om m'n pols (en ook 's nachts om m'n slaap te tracken). Misschien geeft deze enig inzicht wat voor een bezig baasje ik ben. Vandaag ook voor het eerst er mee hardgelopen en dat klokje verzamelt echt ongelofelijk veel data. Bijvoorbeeld ook paslengte en pasfrequentie: https://connect.garmin.com/modern/activity/16661988991
Wat verwacht je erin te kunnen zien? Of hoe wil je de data toepassen

Wat verwacht je erin te kunnen zien? Of hoe wil je de data toepassen
Goeie vraag, die me aanzet tot nadenken.:thumbs:
Kom ik nog op terug, aangezien ik nu nog vooral bezig ben het horloge te ontdekken; wat wordt er allemaal gemeten, wat kan ik ermee, is het relevant, is het betrouwbaar/nauwkeurig, etc, etc,...

In ieder geval leuk om de dag zo te beginnen (voor wat het waard is):

1722753031278.png

Wat een leven en nog klagen ook haha. Kom Max op 50% denk ik 🤣🤣

Behalve dat ik moeilijk aankom, hoor je mij verder ook niet klagen hoor. Integendeel. Zie mijn post van gisteren:
Vanaf 26 juli zit ik op een intake van 4000 KCal. Ik voel me hierop zowel fysiek als mentaal bijzonder goed! Ik loop over van de energie, heb altijd zin in trainen, en zit ook supergoed in m'n vel. Kortom: life is good!

• Haha
Waarderingen: Onit
Goeie vraag, die me aanzet tot nadenken.:thumbs:
Kom ik nog op terug, aangezien ik nu nog vooral bezig ben het horloge te ontdekken; wat wordt er allemaal gemeten, wat kan ik ermee, is het relevant, is het betrouwbaar/nauwkeurig, etc, etc,...
Afgelopen week heb ik de polar grid pro gekocht. De oude was al een tijdje kapot.
Volgens mij wijst het zich zelf als je het horloge langer draagt, wat voor jou goede waardes zijn voor slapen, rusthartslag ect.
Veel plezier ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven