Dan kan ik dat toch zeggen mbt jou?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima.
Als het zo makkelijk zou gaan, was iedereen buff geweest. Lets get it!Ben op dit moment de balans aan het opmaken wat betreft de voeding van deze week, en ik schrik er zelf bijna van.
Deze week o.a. 3 hele volkorenbroden en 3½ kg havermout (7 pakken van 500 gram) gegeten.
I'm not kidding you!
Ook nog iets met relatief veel vet?Ben op dit moment de balans aan het opmaken wat betreft de voeding van deze week, en ik schrik er zelf bijna van.
Deze week o.a. 3 hele volkorenbroden en 3½ kg havermout (7 pakken van 500 gram) gegeten.
I'm not kidding you!
Goed punt. Gewoonte. Ik eet al heel mijn volwassen leven alleen maar volkoren, omdat dit gezonder zou zijn. Maar 100 gram is wel erg veel ja. Misschien toch wat lichter verteerbare krentenbollen in de mix gooien, zoals hier al eerder is geopperd.Ik wil je even succes wensen en er ook direct een vraag ingooien. Vanwaar trouwens je keuze om weer zo hoog in de vezels te zitten?
Momenteel 50 gram noten en 20 gram lijnzaad per dag. De volle yoghurt heb ik toch weer vervangen door magere kwark.
De volle yoghurt heb ik toch weer vervangen door magere kwark.
Lekkerder.

Dat los ik wel op andere manieren op. O.a. door dagelijks ongeveer 100 gram rozijnen te nemen en minder vers fruit.Oh oké! Ik dacht dat je wilde aankomen zonder jezelf vol te moeten proppen![]()
Dat los ik wel op andere manieren op. O.a. door dagelijks ongeveer 100 gram rozijnen te nemen en minder vers fruit.
Das nog geen 50 gr vet.... das wel weinig...Goed punt. Gewoonte. Ik eet al heel mijn volwassen leven alleen maar volkoren, omdat dit gezonder zou zijn. Maar 100 gram is wel erg veel ja. Misschien toch wat lichter verteerbare krentenbollen in de mix gooien, zoals hier al eerder is geopperd.
Momenteel 50 gram noten en 20 gram lijnzaad per dag. De volle yoghurt heb ik toch weer vervangen door magere kwark.
Omdat rozijnen per volume-eenheid (veel) meer calorieën bevatten dan vers fruit.Hoe is 100 gram rozijnen (hoog suiker, laag vet dus meer volume) eten het voorkomen van het 'vol moeten proppen' ?
Das nog geen 50 gr vet.... das wel weinig...
Misschien nog eens 50 gr rozijnen vervangen door noten.
100 gr noten per dag kan prima.
Is dat niet gewoon een verschil in vocht?Omdat rozijnen per volume-eenheid (veel) meer calorieën bevatten dan vers fruit.
Omdat rozijnen per volume-eenheid (veel) meer calorieën bevatten dan vers fruit.
Als je grotere spieren wil moet je stoppen met al die cardio en als een bodybuilder gaan trainen en daarnaar eten. Als je dat niet wil moet je gewoon zo doorgaan.Omdat rozijnen per volume-eenheid (veel) meer calorieën bevatten dan vers fruit.
Als je mij (evolutiebioloog ) niet gelooft, luister dan eens naar Menno:Als je grotere spieren wil moet je stoppen met al die cardio en als een bodybuilder gaan trainen en daarnaar eten. Als je dat niet wil moet je gewoon zo doorgaan.