MuscleMeat

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moeten ze beter grafieken leren lezen. Dit gebeurt overal. Mijn spreadsheet doet het ook als ik het een grafiek laat genereren. Er is ook een goede reden voor: verschillen of trends duidelijker zichtbaar maken. Als ik de y-as (gewicht) op 0 kg zou laten beginnen, zou er een zo goed als vlakke lijn uit komen.
En wat als je de data voor juli even maskeert?

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je het niet wilt weten want mijn post daarover van gisteren is ook gemaskeerd.
Ik heb gisteren een zestal posts over Socrates laten verwijderen omdat ze off-topic waren.
Je laatste vraag is dat zeker niet, dus alsnog wil ik graag weten wat je bedoelt.

Ik heb gisteren een zestal posts over Socrates laten verwijderen omdat ze off-topic waren.
Je laatste vraag is dat zeker niet, dus alsnog wil ik graag weten wat je bedoelt.

Sorry, hij stond er nog wel.

Waarom probeer je niet nu al wat mee te eten om toch de 1kg per maand aan te tikken? Als ik naar je grafiek kijk zie ik een dalende trend over de laatste 3 weken.

De data van juli laat een dalende trend zien en iets bevestigen (dat je op de goede weg zit) lukt pas echt als je geen invalshoek kunt vinden die dat ontkracht.

Sorry, hij stond er nog wel.
Excuses geaccepteerd.

De data van juli laat een dalende trend zien en iets bevestigen (dat je op de goede weg zit) lukt pas echt als je geen invalshoek kunt vinden die dat ontkracht.
Ach so. Goed punt inderdaad! Ga ik even naar kijken en kom ik nog op terug.
Die andere post van jou, waarvan jij dacht dat die verwijderd was, heb ik gisteren kennelijk over het hoofd gezien.

Excuses geaccepteerd.

Ach so. Goed punt inderdaad! Ga ik even naar kijken en kom ik nog op terug.
Die andere post van jou, waarvan jij dacht dat die verwijderd was, heb ik gisteren kennelijk over het hoofd gezien.
Misschien is het een tijdelijke dip door je vakantie die “vanzelf” wegtrekt, maar het zou zonde zijn als je pas over 2 of 3 welen ziet dat je al vanaf juli op een plateau zit.

@Steks: F#ck, je hebt gelijk! Als ik alleen de data van juli meeneem, rolt er een licht dalende trend uit van ¼ kilo per maand:

1721985066522.png

Het lijkt me sowieso een goed plan om alleen de data over de laatste paar weken te nemen bij de beslissing om wel of niet de intake aan te passen. Die gaat nu per direct (vanaf vandaag dus) van 3900 naar 4000. En vanaf maandag misschien nog verder omhoog...

I'll do what it takes!

Gooi die calorieën nou eens omhoog. En niet 100 erbij terwijl je 500 met cardio wegspeelt.

Vreten of 1000 calorieën shakes paar keer in de week. Dit is ook een gebed zonder eind.

Misschien is het een tijdelijke dip door je vakantie die “vanzelf” wegtrekt, maar het zou zonde zijn als je pas over 2 of 3 welen ziet dat je al vanaf juli op een plateau zit.
@Steks: F#ck, je hebt gelijk! Als ik alleen de data van juli meeneem, rolt er een licht dalende trend uit van ¼ kilo per maand:

1721985066522.png

Het lijkt me sowieso een goed plan om alleen de data over de laatste paar weken te nemen bij de beslissing om wel of niet de intake aan te passen. Die gaat nu per direct (vanaf vandaag dus) van 3900 naar 4000. En vanaf maandag misschien nog verder omhoog...

I'll do what it takes!

LOL ik heb twee weken terug al precies hetzelfde geplaatst:

Als je die ene week dat je een stuk gezakt was door gebrek aan water even buiten beschouwing laat, dan sta je gewoon al een maand je wheels te spinnen.
Trek er maar een lijn doorheen en zie wat er met je gewicht gebeurd is. Helemaal niks.
Gooi er eens 3-400 kcal bij

Ik ben deze week van 3800 naar 3900 KCal gegaan. Ik denk dat voorzichtig ophogen de kans groter maakt dat ik dit langdurig ga volhouden.
Ram er eens wat rozijnenbollen in. Dat is mijn bulk hack. Die kun je zowat inhaleren zo snel vreet je ze weg.

100kcals zet geen zoden aan de dijk. dat is 700kcals per week. als ik jou was zou ik beginnen op 4000kcals nu. als je de 1e weken wat meer aankomt is voor jou niet erg.

Het is ook heel makkelijk te doen,100g amandelen in de avond of verdelen over de de dag eet je zo weg

Waarom geen biefstuk ?
Skinny boy's zoals hij en ik ook, groeien niet van plantjes alleen. Is niet te doen. Ik eet nu nog regelmatig runder hamburger of worstjes en moet oppassen dat ik niet te hard terug val in gewicht. En ik ben nog niet eens zo droog als ts.
Hij is Vegan

friends home GIF by Cornetto España

Voor als je rustig op wilt bouwen ;)

Niet helemaal correct. Zie de openingspost van dit topic:

Dus ik zou al laatste redmiddel om aan te komen nog overal onbeperkt slagroom op kunnen spuiten.
Of cornetto's eten.
Moet ik dit serieus zien of is het een geintje ?
Ik heb het nergens over ijs vreten en slagroom, laat staan onbeperkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven