AndroidHealthClinic

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen verdient een tweede kans. Zelfs @Hell93...

Maar ze heeft het wel weer flink verpest met haar 'rant' deze avond.

Het was geen rant, ik stelde een vraag uit nieuwsgierigheid, waar jij 0 moeite in stak te beantwoorden, maar wel uitgebreide uitleg van mij verwachte.
Ook prima :) maar noem het geen rant, uiteindelijk gaf ik je ook maar gewoon advies.

Als je terugleest in je log, zie je dat ik je vaak heb proberen te verdedigen. Grote fout.

Succes met je doelen.

Het was geen rant, ik stelde een vraag uit nieuwsgierigheid, waar jij 0 moeite in stak te beantwoorden, maar wel uitgebreide uitleg van mij verwachte.
Ook prima :) maar noem het geen rant, uiteindelijk gaf ik je ook maar gewoon advies.

Als je terugleest in je log, zie je dat ik je vaak heb proberen te verdedigen. Grote fout.

Succes met je doelen.
Hij geeft geen 100%. Hoe kan je verwachten dat hij dan moeite in een antwoord steekt?

Je hebt afgelopen maandag eindelijk de conclusie getrokken daf je naar 4400 kcal moet om aan te komen.
Ik neem aan dat je daar inmiddels al een aantal dagen op zit? Hoe gaat dat?

Als die verhoging niet is doorgevoerd terwijl je weet dat het wel zou moeten, dan durf ik ook wel te concluderen dat je A zegt en B doet. Prima, maar dan ga je dus inderdaad het doel niet bereiken en kan dit topic dicht😅

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt afgelopen maandag eindelijk de conclusie getrokken daf je naar 4400 kcal moet om aan te komen.
Ik neem aan dat je daar inmiddels al een aantal dagen op zit? Hoe gaat dat?
Dat gaat niet zo goed. Ik heb dagelijks buikpijn. Dus wel geprobeerd, maar het is fysiek nu wel een probleem met de vertering.

Als die verhoging niet is doorgevoerd terwijl je weet dat het wel zou moeten, dan durf ik ook wel te concluderen dat je A zegt en B doet.
Ik zeg A, probeer A, maar het lukt niet helemaal.

Prima, maar dan ga je dus inderdaad het doel niet bereiken en kan dit topic dicht😅
Dus iedereen die zijn of haar vooraf gestelde doel niet haalt, mag het topic sluiten? Wat een onzin.

Laatst bewerkt:
Het was geen rant, ik stelde een vraag uit nieuwsgierigheid, waar jij 0 moeite in stak te beantwoorden
Omdat iedereen die een beetje begrijpend kan lezen het antwoord eenvoudig uit mijn post kon halen, @Buttie88 het antwoord al had voorgeschoteld en ik dat ook nog eens bevestigde. Maar nee, mevrouw bleef doordrammen.

Oke, dan had ik je eerdere post verkeerd begrepen dan :)

Misschien even goed duidelijk maken aan mensen die jou proberen te helpen, dat jij niet 100% ervoor gaat en dit ook niet wilt.

Wat ook prima is! Maar ik denk dat veel mensen denken dat jij denkt er wel 100% voor te gaan en zij zien dat je dat niet doet.
Kom alsjeblieft niet mensen dingen vertellen over 100% terwijl je zelf niet helemaal 100% bent. Ik heb je in DM al gevraagd om een beetje te dimmen maar dat heeft als ik dit topic lees helaas niks opgeleverd. Dan hopelijk nu wel: even een beetje dimmen en ga aub mensen daadwerkelijk helpen i.p.v. hier je in elke discussie te mengen.

Hungry Feed Me GIF by M&M’S Chocolate

In mijn strongman periode had ik altijd een paar bussen slagroom in huis, dat vond ik easy extra kcals en lekker, misschien ben jij hier ook iets mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven