XXL Nutrition

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Veins, aan het eind van een upper baaady treen @Biggym Groningen.

1723384423902.jpg

Gevoel in de sportschool was echt zeldzaam goed dit weekend (zaterdag lower, zondag upper body). Energielevels 100% en op veel oefeningen weer wat progressie gemaakt in reps of gewicht. Alleen die verdomde weegschaal werkt nog niet mee.

Gevoel in de sportschool was echt zeldzaam goed dit weekend (zaterdag lower, zondag upper body). Energielevels 100% en op veel oefeningen weer wat progressie gemaakt in reps of gewicht. Alleen die verdomde weegschaal werkt nog niet mee.
Met magnums?
Straks ligt het echt aan je energie inname.

Waar woon je ergens? Miss als ik naar jou toe loop die magnum er weer af is 😇
Heb ik iets gemist? Kon je de verleidingen bij dat ijscotentje toch niet weerstaan toen je lag te zonnen aan het Rutbeek vanmiddag?
Tip: 1 Magnum Classic = 4 km hardlopen.

Haha nee nog steeds 0.0 cheat 👌 maar kennis is macht bla bla 😁
Ik snap er niks meer van, waar je nou naar toe wilt. Zal wel aan de warmte liggen. Oudjes zijn daar extra gevoelig voor. Dus je wilt naar Groningen gaan lopen om er een Magnum af te trainen die je niet hebt gegeten. O.K. Prima.

Excuse Me Wow GIF by Mashable

• Like
Waarderingen: Onit
Ik snap er niks meer van, waar je nou naar toe wilt. Zal wel aan de warmte liggen. Oudjes zijn daar extra gevoelig. Dus je wilt naar Groningen gaan lopen om er een Magnum af te trainen die je niet hebt gegeten. O.K. Prima.

Excuse Me Wow GIF by Mashable
ik wil naar groningen lopen en een Magnum ophalen 😁 simple as that. Ik denk in voorraad 😎

Dinsdag 13-8-2024, legs + core.

Momenteel 33 graden in Groningen. Airco draait op volle toeren in de gym en tevens staan er twee grote mobiele ventilatoren opgesteld die op standje max staan, dus weinig gezweet in de sportschool. De klap van de hitte die je krijgt als je de sportschool weer uitloopt, neem ik dan graag voor lief. Het meeste zweet is gevloeid van en naar de sportschool op de fiets (2 x 5½ km).

nr.Oefeningsets/repsgewicht
1barbell Romanian deadlift12, 12, 11, 1070
2leg press, unilateraal4 x 1036
3ab crunch machine4 x 1954
4obliques machine4 x 1929
5seated leg curl6 x 1741
6leg extension, unilateral6 x 1327
7good girl machine (adductie)18, 18, 16, 1673
8bad girl machine (abductie)17, 17, 16, 1661
9standing calf raise machine, unilateraal4 x 1615

Erg rustig in de gym, dus ik kon prima meerdere oefeningen combineren:
Oefening (2 + 3 + 4) afwisselend gedaan. Zelfde geldt voor (5 + 6) en (7 + 8 + 9).

Moet zeggen dat de post-workout Magnum al een beetje gewoontjes begint te worden. Nog steeds lekker hoor, maar het speciale gaat er op dag 4 al een beetje van af. Dat ik 'm helemaal was vergeten bij thuiskomst en al weer een bak havermout achter de kiezen had, zegt genoeg. Nu alsnog om 17:30 even een verwenmomentje.

things kind GIF

Moet zeggen dat de post-workout Magnum al een beetje gewoontjes begint te worden. Nog steeds lekker hoor, maar het speciale gaat er op dag 4 al een beetje van af. Dat ik 'm helemaal was vergeten bij thuiskomst en al weer een bak havermout achter de kiezen had, zegt genoeg. Nu alsnog om 17:30 even een verwenmomentje.

things kind GIF
Wat zorgt ervoor dat je, ondanks je vertering issues, toch vol blijft houden aan voeding met vezels?

Het is geen verwennerij, het is broodnodig om meer kcals te eten!

200%, weet je nog?
:thumb:

Dinsdag 13-8-2024, legs + core.

Momenteel 33 graden in Groningen. Airco draait op volle toeren in de gym en tevens staan er twee grote mobiele ventilatoren opgesteld die op standje max staan, dus weinig gezweet in de sportschool. De klap van de hitte die je krijgt als je de sportschool weer uitloopt, neem ik dan graag voor lief. Het meeste zweet is gevloeid van en naar de sportschool op de fiets (2 x 5½ km).

nr.Oefeningsets/repsgewicht
1barbell Romanian deadlift12, 12, 11, 1070
2leg press, unilateraal4 x 1036
3ab crunch machine4 x 1954
4obliques machine4 x 1929
5seated leg curl6 x 1741
6leg extension, unilateral6 x 1327
7good girl machine (adductie)18, 18, 16, 1673
8bad girl machine (abductie)17, 17, 16, 1661
9standing calf raise machine, unilateraal4 x 1615

Erg rustig in de gym, dus ik kon prima meerdere oefeningen combineren:
Oefening (2 + 3 + 4) afwisselend gedaan. Zelfde geldt voor (5 + 6) en (7 + 8 + 9).
Denk dat je meer resultaat ziet met alleen leg press en rdl.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven