Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Komt ze gewoon mee weg want....(vul maar in)Jij mag hopen dit forum over ca. 10 jaar opgedoekt is.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt ze gewoon mee weg want....(vul maar in)Jij mag hopen dit forum over ca. 10 jaar opgedoekt is.![]()
Met magnums?Gevoel in de sportschool was echt zeldzaam goed dit weekend (zaterdag lower, zondag upper body). Energielevels 100% en op veel oefeningen weer wat progressie gemaakt in reps of gewicht. Alleen die verdomde weegschaal werkt nog niet mee.
Ik doe sinds gisteren een Magnum als beloning bij thuiskomst na de training.Met magnums?
Straks ligt het echt aan je energie inname.

Jij gaat voor de kwark?Waar woon je ergens? Miss als ik naar jou toe loop die magnum er weer af is 😇

Zal het magere kwark zijn, of volle?
55+ magere kwark
Heb ik iets gemist? Kon je de verleidingen bij dat ijscotentje toch niet weerstaan toen je lag te zonnen aan het Rutbeek vanmiddag?Waar woon je ergens? Miss als ik naar jou toe loop die magnum er weer af is 😇
Heb ik iets gemist? Kon je de verleidingen bij dat ijscotentje toch niet weerstaan toen je lag te zonnen aan het Rutbeek vanmiddag?
Tip: 1 Magnum Classic = 4 km hardlopen.
Ik snap er niks meer van, waar je nou naar toe wilt. Zal wel aan de warmte liggen. Oudjes zijn daar extra gevoelig voor. Dus je wilt naar Groningen gaan lopen om er een Magnum af te trainen die je niet hebt gegeten. O.K. Prima.Haha nee nog steeds 0.0 cheat 👌 maar kennis is macht bla bla 😁
ik wil naar groningen lopen en een Magnum ophalen 😁 simple as that. Ik denk in voorraad 😎Ik snap er niks meer van, waar je nou naar toe wilt. Zal wel aan de warmte liggen. Oudjes zijn daar extra gevoelig. Dus je wilt naar Groningen gaan lopen om er een Magnum af te trainen die je niet hebt gegeten. O.K. Prima.
![]()
Ik vind jou meer een calippo type.ik wil naar groningen lopen en een Magnum ophalen 😁 simple as that. Ik denk in voorraad 😎
| nr. | Oefening | sets/reps | gewicht |
|---|---|---|---|
| 1 | barbell Romanian deadlift | 12, 12, 11, 10 | 70 |
| 2 | leg press, unilateraal | 4 x 10 | 36 |
| 3 | ab crunch machine | 4 x 19 | 54 |
| 4 | obliques machine | 4 x 19 | 29 |
| 5 | seated leg curl | 6 x 17 | 41 |
| 6 | leg extension, unilateral | 6 x 13 | 27 |
| 7 | good girl machine (adductie) | 18, 18, 16, 16 | 73 |
| 8 | bad girl machine (abductie) | 17, 17, 16, 16 | 61 |
| 9 | standing calf raise machine, unilateraal | 4 x 16 | 15 |
Wat zorgt ervoor dat je, ondanks je vertering issues, toch vol blijft houden aan voeding met vezels?Moet zeggen dat de post-workout Magnum al een beetje gewoontjes begint te worden. Nog steeds lekker hoor, maar het speciale gaat er op dag 4 al een beetje van af. Dat ik 'm helemaal was vergeten bij thuiskomst en al weer een bak havermout achter de kiezen had, zegt genoeg. Nu alsnog om 17:30 even een verwenmomentje.
![]()
Het is geen verwennerij, het is broodnodig om meer kcals te eten!Moet zeggen dat de post-workout Magnum al een beetje gewoontjes begint te worden. Nog steeds lekker hoor, maar het speciale gaat er op dag 4 al een beetje van af. Dat ik 'm helemaal was vergeten bij thuiskomst en al weer een bak havermout achter de kiezen had, zegt genoeg. Nu alsnog om 17:30 even een verwenmomentje.
Denk dat je meer resultaat ziet met alleen leg press en rdl.Dinsdag 13-8-2024, legs + core.
Momenteel 33 graden in Groningen. Airco draait op volle toeren in de gym en tevens staan er twee grote mobiele ventilatoren opgesteld die op standje max staan, dus weinig gezweet in de sportschool. De klap van de hitte die je krijgt als je de sportschool weer uitloopt, neem ik dan graag voor lief. Het meeste zweet is gevloeid van en naar de sportschool op de fiets (2 x 5½ km).
nr. Oefening sets/reps gewicht 1 barbell Romanian deadlift 12, 12, 11, 10 70 2 leg press, unilateraal 4 x 10 36 3 ab crunch machine 4 x 19 54 4 obliques machine 4 x 19 29 5 seated leg curl 6 x 17 41 6 leg extension, unilateral 6 x 13 27 7 good girl machine (adductie) 18, 18, 16, 16 73 8 bad girl machine (abductie) 17, 17, 16, 16 61 9 standing calf raise machine, unilateraal 4 x 16 15
Erg rustig in de gym, dus ik kon prima meerdere oefeningen combineren:
Oefening (2 + 3 + 4) afwisselend gedaan. Zelfde geldt voor (5 + 6) en (7 + 8 + 9).