Fitness Seller

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien niet helemaal goed verwoord, maar uit de voorbeelden die hij aanhaalde in dat artikel, lijkt zijn lezerspubliek toch vooral powerlifters te zijn en volgens mij is hij dat zelf ook. Uiteraard is werkcapaciteit ook van belang voor bodybuilders, maar die draaien meestal al hogere volumes dan powerlifters toch? Overigens is mijn weekvolume al erg hoog. Volgens velen te hoog, zeker voor mijn leeftijd. Maar goed denk dat dit onderwerp beter een apart topic verdient want we dwalen zo nogal af.
Het gaat zeker niet om het draaien van hoge volumes. Ik denk dat je dan de essentie van het artikel hebt gemist. Ik zou zeggen, kijk de link die ik heb gestuurd (of beide links) nog eens door en wie weet kan je er nog iets mee!

Oke, dan had ik je eerdere post verkeerd begrepen dan :)

Misschien even goed duidelijk maken aan mensen die jou proberen te helpen, dat jij niet 100% ervoor gaat en dit ook niet wilt.

Wat ook prima is! Maar ik denk dat veel mensen denken dat jij denkt er wel 100% voor te gaan en zij zien dat je dat niet doet.

Kamala Harris Lol GIF by PBS News

En ik ben helemaal klaar met jou, irritant zeikwijf!

Oke, dan had ik je eerdere post verkeerd begrepen dan :)

Misschien even goed duidelijk maken aan mensen die jou proberen te helpen, dat jij niet 100% ervoor gaat en dit ook niet wilt.

Wat ook prima is! Maar ik denk dat veel mensen denken dat jij denkt er wel 100% voor te gaan en zij zien dat je dat niet doet.
En ik ben helemaal klaar met jou, irritant zeikwijf!
En ik ook!

Ook die mensen verdienen hulp van de samenleving.

Ja, maar wel hulp om te bereiken wat hij wilt.
Hij doet alsof hij 100% geeft of wilt geven. Dat wilt hij niet.
Nogmaals; dat is prima. Dat meen ik! Ik geef zelf ook geen 100% aan de sport. Ieder z'n keuze..
Maar als je weet dat je geen 100% geeft en wilt geven, waarom dan denken dat er iets mis is met je metabolisme? (Hij dan dus).

Zou je dit nader willen toelichten?

Natuurlijk. Zie bijvoorbeeld dit;

Soms komt de gedachte bij me op dat er misschien toch iets mis is met m'n stofwisseling.

Waarom zou je dit denken, als je weet dat je niet 100% geeft? Denken dat het eventueel je metabolisme is, is toch besteed aan mensen die 100% geven en dan alsnog niet aankomen?

Maar goed, je bent sowieso tegenstrijdig in je opmerkingen want de ene keer zeg je angst te hebben om te snel aan te komen, het vet aankomen te willen voorkomen of te minimaliseren, en de andere keer zeg je dat het je niks boeit als je meer vet aan komt.

Nogmaals; niet iedereen doet hetzelfde dus dat is prima, maar als jij duidelijk aangeeft; ik WIL niet 100% geven.
Dan krijg je wellicht minder advies met betrekking tot dingen waar jij bewust voor kiest niet te doen, zoals meer kcal en minder cardio.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je dit denken, als je weet dat je niet 100% geeft? Denken dat het eventueel je metabolisme is, is toch besteed aan mensen die 100% geven en dan alsnog niet aankomen?
Wat versta je precies onder 'niet 100% geven'? Het feit dat ik ernaast hardloop? Iets anders?

• Topic Starter Topic Starter
Meer kcal, minder cardio. Zei ik al.
Je kunt toch zien dat mijn intake is opgelopen van 3400 naar 4000? En het hardlopen was ik al mee begonnen ruim voor deze contest begon. De beweegreden waarom ik daarmee ben begonnen heb ik toen ook uitgelegd. Dus ik zie niet hoe ik hier zou doen alsof.

Je kunt toch zien dat mijn intake is opgelopen van 3400 naar 4000? En het hardlopen was ik al mee begonnen ruim voor deze contest begon. De beweegreden waarom ik daarmee ben begonnen heb ik toen ook uitgelegd. Dus ik zie niet hoe ik hier zou doen alsof.

Het denken aan de metabolisme als reden voor je slechte gewicht aankomen.

De echte reden is dus dat je niet 100% wilt gaan. Nogmaals; helemaal prima.

OK, je hebt gelijk meid. Fijne avond verder.

Nja jij zei dat wat Buttie zei jouw antwoord was op mijn vraag.
Wat dus "bewust niet 100% ervoor gaan" was.

Als je er niet 100% voor gaat, is het uitsluiten van eventuele gezondheidsproblemen dat voor 'slecht aankomen' zorgt, nutteloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven