- Waardering
- 10.931
Kleine stapjes, weet je nog?Wat zorgt ervoor dat je, ondanks je vertering issues, toch vol blijft houden aan voeding met vezels?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleine stapjes, weet je nog?Wat zorgt ervoor dat je, ondanks je vertering issues, toch vol blijft houden aan voeding met vezels?
Dat is altijd goed. Maar die kleine stapjes duren al een aantal jaar. Als ik terug kijk op de afgelopen jaren, kom je steeds uit bij hetzelfde punt.
Misschien kan ik dit log dan beter sluiten, want blijkbaar ben ik nog niet in staat er 100% voor te gaan.Dat is altijd goed. Maar die kleine stapjes duren al een aantal jaar. Als ik terug kijk op de afgelopen jaren, kom je steeds uit bij hetzelfde punt.
Durf te stap te zetten om iets te veranderen. Bijvoorbeeld je oats vervangen door rijstebloem. Dat is een kleine stap. Vanuit daar verdere stappen zetten, zodat je uiteindelijk een hele marathon (spreekwoordelijk) aflegt aan stappen in de goede richting.
Genoeg mensen hier op het forum die het beste met je voor hebben én er staan in je contest log genoeg waardevolle tips.
Starten met noten, voor meer vet.Los van dit log. Waarom probeer je niet iedere 2 weken iets uit? Heeft je mind en lichaam tijd te wennen en kun je daarna besluiten het vast te houden of terug te wisselen en weer met iets anders te starten etc. Kleine stappen maar wel een leuke uitdaging 😊
Je bent toch bezig met die magnums?Misschien kan ik dit log dan beter sluiten, want blijkbaar ben ik nog niet in staat er 100% voor te gaan.
Is 365 magnums per jaar eten de structurele oplossing?Je bent toch bezig met die magnums?
Doe dst nu eerst ff, terwijl je nadenkt over meer of beter.
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik (en andere ook) probeer je te helpen. Negatief doen en opgeven gaat niks opleveren.Misschien kan ik dit log dan beter sluiten, want blijkbaar ben ik nog niet in staat er 100% voor te gaan.
Samen spelen, samen delen 💁
Is 365 magnums per jaar eten de structurele oplossing?
Misschien wel 720 magnums, of op een gegeven moment wat anders.
Maar nu is wel het moment om door te pakken en wat rijstebloem toevoegen of havermout er mee vervangen is niet iets waar je dagen over zou hoeven denken.Waarschijnlijk niet, dat stond er namelijk ook niet, maar voor nu is het iets dst hem vooruit helpt.
Misschien wel 720 magnums, of op een gegeven moment wat anders.
Kan ook prima na een bak havermout, een ijsje glijdt zr altijd wel in.Moet zeggen dat de post-workout Magnum al een beetje gewoontjes begint te worden. Nog steeds lekker hoor, maar het speciale gaat er op dag 4 al een beetje van af. Dat ik 'm helemaal was vergeten bij thuiskomst en al weer een bak havermout achter de kiezen had, zegt genoeg. Nu alsnog om 17:30 even een verwenmomentje.
![]()
Is een leg day met 2 oefeningen en 8 werksets in totaal, om de 3 dagen, niet een beetje weinig om spiermassa op te bouwen?Denk dat je meer resultaat ziet met alleen leg press en rdl.
Probeer het eens. Hoe minder je hoeft te doen, des te meer blijft er over voor herstel.Is een leg day met 2 oefeningen en 8 werksets in totaal, om de 3 dagen, niet een beetje weinig om spiermassa op te bouwen?
1 dag quads en 1dag hams kan prima.Is een leg day met 2 oefeningen en 8 werksets in totaal, om de 3 dagen, niet een beetje weinig om spiermassa op te bouwen?
Prima, maar mijn vraag ging meer over het totaalvolume (per week) en de nogal radicale vermindering die @Schwarzeneggertje daarin voorstelt. Ik weet dat hij zelf met een zeer minimalistische trainingsaanpak toch een imposante fysiek weet te behouden en hij ook de jongste niet meer is, dus ik schuif zijn suggestie niet bij voorbaat aan de kant, maar een nadere toelichting zou wel fijn zijn.
Ik zou voor benen niet verder gaan dan 12 werksets. Een prima target is 9-12 sets.Prima, maar mijn vraag ging meer over het totaalvolume (per week) en de nogal radicale vermindering die @Schwarzeneggertje daarin voorstelt. Ik weet dat hij zelf met een zeer minimalistische trainingsaanpak toch een imposante fysiek weet te behouden en hij ook de jongste niet meer is, dus ik schuif zijn suggestie niet bij voorbaat aan de kant, maar een nadere toelichting zou wel fijn zijn.