Fitness Seller

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur, prioriteiten, en waar ik me goed bij voel. Dat het herstel daardoor misschien iets trager verloopt, neem ik voor lief.
Ik snap het maar dan is het toch niet vreemd dat anderen zeggen dat je er niet 100% voor gaat. Er in de zin van aankomen in gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap het maar dan is het toch niet vreemd dat anderen zeggen dat je er niet 100% voor gaat. Er in de zin van aankomen in gewicht.
Oke, oke, oke. Ik ga er niet 100% voor !!!!!!!! Het hoge woord is eruit. Hell d'r zin.

Hij doet alsof hij 100% geeft of wilt geven. Dat wilt hij niet.
Embarrassed Shame GIF

Oke, oke, oke. Ik ga er niet 100% voor !!!!!!!! Het hoge woord is eruit. Hell d'r zin.

Embarrassed Shame GIF

Nu maak je er zgn een geintjes van. ik heb het gevoel dat je overal een antwoord op hebt en alleen wilt praten over, maar écht doen is een 2e.

Het lijkt alsof je bang bent om aan te komen in gewicht, want je doet er alles aan om het te ontlopen.
Als je niet wilt aankomen is dat prima, maar maak dan geen logs om aan te willen komen, maar stel dan je andere prioriteiten voorop.

Embarrassed Shame GIF

Nu doe je net alsof ik je ertoe heb aangezet, maar als je zelf goed nadenkt dan kom je erachter dat jijzelf hebt aangegeven er niet 100% ervoor te willen gaan. Buttie herhaalde dit, jij bevestigde dit nogmaals..

Wat weerhoudt jou ervan om wèl te doen wat optimaal is om spiermassa te maximaliseren?
(Serieuze vraag, geen aanval, ik ben serieus benieuwd wat er, als je dit weet, in de weg zit).
^ "wèl te doen wat optimaal is = 100% ervoor gaan.

Maar dat staat er toch? Heeft hij jarenlang geprobeerd zonder het beoogde resultaat en heeft daarom zijn prioriteit bij algehele gezondheid gelegd en een verdeling gemaakt tussen cardio en kracht

Geprobeerd zonder resultaat, prioriteit algehele gezondheid = gekozen dus niet 100% ervoor te gaan.

Jij bevestigt dit hier.

Helemaal prima, maar doe dan niet alsof ik je tegenspreek en dat wat ik zeg niet waar is of niet al heel lang bekend is bij jezelf, maar ook menig DBB'er.

Nogmaals, ik heb je vaak verdedigd, maar blijkbaar is de waarheid zeggen (dat JIJ er bewust voor KIEST er niet 100% voor te gaan) ondanks dat je dat zelf dus al weet, een doodzonde en moeten er grappen over gemaakt worden. Ja..lach er maar om. Het is jouw leventje.

^ "wèl te doen wat optimaal is = 100% ervoor gaan.
Geprobeerd zonder resultaat, prioriteit algehele gezondheid = gekozen dus niet 100% ervoor te gaan.
Jij bevestigt dit hier.
Helemaal prima, maar doe dan niet alsof ik je tegenspreek en dat wat ik zeg niet waar is of niet al heel lang bekend is bij jezelf, maar ook menig DBB'er.
Nogmaals, ik heb je vaak verdedigd, maar blijkbaar is de waarheid zeggen (dat JIJ er bewust voor KIEST er niet 100% voor te gaan) ondanks dat je dat zelf dus al weet, een doodzonde en moeten er grappen over gemaakt worden. Ja..lach er maar om. Het is jouw leventje.
Als het blijven doen van cardio (omdat ik dit belangrijk vind) voor jou betekent dat ik er niet 100% voor ga, dan heb je gelijk. Zo goed?
Verder vind ik die laatste zin nogal denigrerend overkomen.

Als het blijven doen van cardio (omdat ik dit belangrijk vind) voor jou betekent dat ik er niet 100% voor ga, dan heb je gelijk. Zo goed?
Klopt wel. Het is niet zo zuiver die feedback.

Maar hoe ga jij zorgen dat je heel blijft en consistent vorderingen kunt maken, oude man :D

Het blijven doen van cardio heeft daar niks mee te maken, het niet willen compenseren door eten wel.

En jouw opmerkingen over/tegen mij zijn niet denigrerend? :rolleyes:

Jij gaf zelf aan niet hetgeen te willen doen wat voor optimaal spiergroei zorgt. De reden daarvoor gaf Buttie aan en jij beaamde dit.

In kort; je zegt zelf er niet 100% voor te gaan.

En nogmaals, voor de zoveelste keer: dat is prima. Ik ga er zelf ook niet 100% voor.
Waarom moest je mij citeren?
Jij kiest zelf bewust voor de optie om meer aan je algehele gezondheid te denken in plaats van een flinke bulk in te zetten. Helemaal top die keuze! Maar dat betekent dus dat je ervoor kiest niet 100% ervoor te gaan.
En dat heeft echt helemaal niks met mij te maken, maar ik snap dat jij graag een ander de schuld wilt geven van je eigen keuzes.. makkelijk he.

Stopt dit ooit?

• Haha
Waarderingen: Onit
Ik volg dit topic niet meer sinds mn laatste post (twee weken terug). Even een kleine update nodig dus.
Is er al een week 4400 kcal gegeten?

Waarom laat je cardio de komende tijd niet gewoon achterwege?
Dan heeft hij het zelf niet meer in de hand. Op deze manier kan hij doorgaan met saboteren van zijn progressie/aankomen. Zelfde als met z'n eten.

En dingen voor jezelf zo goedpraten. Maar goed we deze aanpak werk uitstekend voor hem want dit gaat al jaren zo en dit blijft jaren zo doorgaan.

Ik heb het juist andersom. Ik eet te veel en praat het goed omdat ik cardio ga doen. 😂

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven